Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

S podnikáním lze začít už na škole: na čem vydělává gymnazista

Osmnáctiletý Robert Sládek má podnikání v krvi. Už ve třinácti kšeftoval s taháky ve škole. Dnes má vlastní firmu na webový design Scarabeo. Plzeňský gymnazista chce brzy uvést na trh nový produkt, který má být revolucí v české reklamě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

PB

je to nejake divne ...

muze mi nekdo z pritomnych poslat link nebo napsat presne zneni nazvu JEHO firmy, protoze Scarabea s.r.o je psana na jeho tatika Petra Sladka a jeji cinnosti jsou stavebni prace. Na www.justice.cz neni o marketingu ani reklame ani slovo ...

0/0
5.11.2007 15:17

sara

sympaťáci

oba, tatínek i syn, prostě na sebe měli štěstí... svými názory na vzdělání tak trochu "dávají na frak" současné diskuzi o podceňování vzdělanosti. A ještě bych si dovolila upozornit na nenucený, přirozený projev obou...no, zbývá jen jim popřát hodně štěstí !:-)

0/0
1.10.2007 13:33

Tomas

Novinka v reklamě

Jsem zvědavý, jaká bude avizovaná revoluce v reklamě. Na tom se myslím ukáže, jestli je tahle firma opravdu výjimečná. Znám firmu podnikající ve stejném oboru, která už běží téměř tři roky. Na začátku to byl ale taky jenom projekt dvou kluků těsně před osmnáctkou. Pokud ale opravdu dokáže, co říká, rozhodně si zaslouží tenhle článek. Pokud ne, zasloužili by si to i ti ostatní (a rozhodně jich dneska už není málo).

0/0
24.9.2007 20:34

pohled zvenčí

Synek se učil, fomoval podnikatelskou morálku (jako Krejčíř, Pitra atd coby vexláci) na UV Tahákách, Jak asi PODVÁDÍ (na daních, atd.) dnes? I jeho otec?

S tím, jakou "morálku", "hodnotový pragmatismus" má jen podle toho, co zde na sebe sám uvedl, nejen finanční účad by - v zájmu dodržování zákonů a ochrany veřejnosti - udělal dobře, kdyby si na oba "podnikatele", synka i otce HLOUBKOVĚ (a opakovaně, protože "relativismus" morálky a zákonnosti mají zjevně v krvi) podívat.  .... Plno lidí, zvláště těch "pravicově orientovaných" nakonec (ne zcela neprávem) tvrdí: Jednou komunista, navěky komunista. Když někdo "podniká" tím, že intenzivně pedluje UV taháky, atd. pak se asi také nikdy nezbaví tendencí švindlovat ať dělá cokoliv. Bohužel, jako mezi cikány jsou (doopravdy, tradičně) uznávaní ti, co jsou schopni krást koně (zvláště ty nejlepší) a tedy i zboží, mezi Čechy jsou vexkláci, podvodníci s LTO, atd. atd. "podnikatelé", kteří jsou většině vzorem (a hlavně se jim nesmí "závidět" takto získané bohatství, nejsme přece "socky", že).

0/0
19.9.2007 17:40

pohled zvenčí

Poláci jsou ještě větší vexláci než Češi (viz nejen UV tahákyky). Jinak Češi mají švindly v krvi (bez ohledu na komunismus)

společnosti (předpisy na školách atd) jsou v různých zemích různé. Kde jinde byly GENERACE odkojeny na českém "KDO NEKRADE, okrádá rodinu" ,"Zákony jsou na to, aby se obcházely." Mladý "podnikatel" je, i 18 let po Sametu, i podle vlastních slov (a zdá se i některých "nesrovnalostí" nebo "nedostaků stran ŽL, info na webu atd.) POKRAČOVÁNÍ těchto "tradic": Sám říká, že by byl asi vexlák (z nich se rekrutovali Krečíř, Pitra, atd.), sám začal "podnikat" s UV TAHÁKY, neetické zboží. To, že "každý z nás opisoval" dokazuje, že populace je ŠVIDLIŘSKA nejen díky komunismu, má to (jako cikáni, atd?) v GENECH. V USA vás spolužáci opisovat (a taháky) nenechají. Vidí to nj jako NEKALOU KONKURENCI. Školy mají také předpisy, jak opisovače TVRDĚ potrestat (vyhodit ze školy).  Dtto opsané pasáže autora, bez uvedení zdroje, vydávání jej za vlastní (plagiátorství) se trestají. To vše, od taháků, pčes opisování je u nás stále bežné, "normální". Máme ještě DLOUHOU cestu, je to v našich DNA.

0/0
19.9.2007 17:28

RE

Re:

Jeste ze nezijeme v USA! :-)

0/0
19.9.2007 17:38

$$$$

Re: Poláci jsou ještě větší vexláci než Češi (viz nejen UV tahákyky). Jinak Češi mají švindly v krvi (bez ohledu na komunismus)

ono taky jestli to nebude tim, ze napln v hodiny v nekterych skolach zabira tymova prace a pak kazdy chce byt individualita pri podani vysledku.

kdezto u nas je kazdy individualita ve hodine, tak aspon na zkouskach trenuji tymovou praci...

0/0
27.9.2007 11:26

Lumen Co-Morous

hmm no a co

Já jsem v 15, přesně v době kdy všichni cinkali klíčema na náměstí, udělal svůj první obchod. Nakoupil jsem marky za 14,50 a prodal ještě ten samý den za 18. 1000 DM, vývar 3500 CZK.

První vagon nafty jsem z Ukrajiny dovezl v roce 1994. To mi bylo 19.

Všechno jde když se chce.

Držím palce!!

0/0
12.9.2007 14:24

Jana

Dobry

Ty jo, tohle je fakt dobry.. A maji krasny stranky, fakt se mi to libi! :-)R^

0/0
7.9.2007 17:08

RichardS

Ja v 18

teda ja v 18 jsem mel rozhodne uplne jine zajmy nez vymysleni marketingovych planu jak prosadit nove reklamni medium..:-) Jeho a vubec vsechny mlady co podnikaj v tomhle obdivuju.. at ten cesky trh trosku rozhybou!

0/0
6.9.2007 14:10

Trasher

jj

jj, je to tak - společnost Scarabeo s.r.o. s IČ: 26384345 má dle výpisu z Obchodního rejstříku předmět podnikání: pronájem a půjčování věcí movitých, dokončovací stavební práce. Nic víc. Takže buď má mladej svůj živnosťák (Živnostenský rejstřík ovšem na dotaz jeho jména vyhodí 3 chlapy nad 30 let) nebo fakturuje tatík - hold tak se v česku podniká :-©

0/0
5.9.2007 16:43

Pavel

Vypis z Zivnostenskeho rejstriku

Nechci vam tu kazit diskusi, ale dle Zivnostenskeho rejstriku ma spolecnost opravdu opravneni k tomu, co dela. V zivnosti sice ma take stavebni prace, ale predevsim Reklamni a Marketingove sluzby. A jeste kdyz otec vlastni stavebni firmu, zacleneni zivnostaku na stav. prace neni zadnym prekvapenim. Viz http://www.rzp.cz/cgi-bin/aps_cacheWEB.sh?VSS_SERV=ZVWSBJVYP&IDICO=dbd6d98260da80e1&historie=0

0/0
5.9.2007 19:57

Mike

Re: Vypis z Zivnostenskeho rejstriku

Jj.. mas pravdu. Je to asi chyba ci prodleva predani informaci mezi urady. Jinak ma tenhle typek muj r3sp3ctR^

0/0
6.9.2007 0:47

Karel Řehák

výpis z justice.cz

synátor prodává web(y) na tatínkovu STAVEBNÍ firmu, jako why not.. ale chodit s tím do novin ...  ?

http://www.justice.cz/xqw/xervlet/insl/report?sysinf.vypis.CEK=400002624&sysinf.vypis.rozsah=aktualni&sysinf.@typ=transformace&sysinf.@strana=report&sysinf.vypis.typ=XHTML&sysinf.vypis.klic=d65551022a77dfa3d29ee7a3b34b0039&sysinf.spis.@oddil=C&sysinf.spis.@vlozka=16928&sysinf.spis.@soud=Krajsk%FDm%20soudem%20v%20Plzni&sysinf.platnost=04.09.2007

0/0
5.9.2007 0:52

Josef M.

Re: výpis z justice.cz

Ja podnikam v oboru stavebnictvni a zivnostensky list mam i na reklamni sluzby, to ze me vsak nedela reklmni agenturu.. Nejdrive svoji kritiku promyslete a postavte na faktech, nez ji zacnete psat. Mladikovi fandim a preji dalsi uspechy!

0/0
5.9.2007 12:51

Karel Řehák

JEHO FIRMA JE JEDNA VELKÁ BUBLINA

Koukal jsem právě na jeho web... zatím udělali JEDINOU WEBOVOU STRÁNKU, KTERÁ JE V PROVOZU.... no comment, ale já v tom nevidím žádný úspěch. Jenom mladickou vychloubačnost. [>-]

0/0
5.9.2007 0:46

Roman Šrámek

Re: JEHO FIRMA JE JEDNA VELKÁ BUBLINA

Zdravim. S Robertem jsem se drive setkal a kdyz jsem objevil tuto duskusi,musim se zapojit. Nic proti tobe ale asi jsi prehledl myslim dost podstatnou informaci.. Utrzek z textu "O spolecnosti": Poskytujeme outsourcing webdesignu několika reklamním agenturám a od 7/2007 díky rozšíření našeho teamu dodáváme komplexní řešení webových prezentací.

Co se tyce toho co maji na webu tak vidim, ze za ty dva mesice dokoncili jedny stranky a dalsi dvoje maji rozpracovane. Nechci se ho tady zastavat, delal jsem jako externista pro jedno graficke studio a jeho prichodem jsem ztratil praci, ale nesud cloveka podle jeho noveho webu, kde dokonce visi "...především pak sekce reference, kde budou doplněny starší a právě dokončené projekty." ;-)

0/0
5.9.2007 2:18

RichardS

Re:

hele nic proti ale jenom na webu jich ma 7... :-)

0/0
6.9.2007 14:16

bob

Kriklouni

Vsem kriklounum nedochazi , ze podvadi az ten , co si to koupi , ale to je typicke pro omezene lopaty, co nikdy nebudou nic mit , ze to takto vidi ..

0/0
4.9.2007 23:02

Re: Kriklouni

Re: Kriklouni

Rekl bych az kdyz to pouzijes k nelegalni cinnosti:-)

0/0
4.9.2007 23:14

Martin

Re: Kriklouni

Bože neskutečná blbost. To co prodával bylo už primárně určené k podvodu, takže se nemá za co morálně krýt. A tak to bohužel v našem státě funguje. Opěvují se ti co "ojebávají" stát na čem se dá (ikdyž určitým způsobem se jim nedivím, protože snad není horšího hospodáře než je ČR a stát obecně) a ti co opravdu podnikají a pomalu a jistě se propracovávají k bohatství, jsou považovány za "voly".

0/0
5.9.2007 0:25

Siky

Re: Re: Kriklouni

Jezis, dochazi ti vubec ze mu bylo 13 a byli to jen tahaky do skoly?? Myslim ze tahaky pouzival asi kazdy z nas a nevidim v tom z moralniho hlediska nic zas tak spatneho. Jen je videt, ze mu to pali uz od detstvi.

0/0
5.9.2007 16:33

pohled zvenčí

V USA vás (hlavně spolužáci) opisovat, podvádět nenechají PLUS je za to vyhození ze školy

Standardy společnosti (předpisy na školách atd) jsou v různých zemích různé. Kde jinde byly GENERACE odkojeny na českém "KDO NEKRADE, okrádá rodinu" ,"Zákony jsou na to, aby se obcházely." Mladý "podnikatel" je, i 18 let po Sametu, i podle vlastních slov (a zdá se i některých "nesrovnalostí" nebo "nedostaků stran ŽL, info na webu atd.) POKRAČOVÁNÍ těchto "tradic": Sám říká, že by byl asi vexlák (z nich se rekrutovali Krečíř, Pitra, atd.), sám začal "podnikat" s UV TAHÁKY, neetické zboží. To, že "každý z nás opisoval" dokazuje, že populace je ŠVIDLIŘSKA nejen díky komunismu, má to (jako cikáni, atd?) v GENECH. V USA vás spolužáci opisovat (a taháky) nenechají. Vidí to nj jako NEKALOU KONKURENCI. Školy mají také předpisy, jak opisovače TVRDĚ potrestat (vyhodit ze školy).  Dtto opsané pasáže autora, bez uvedení zdroje, vydávání jej za vlastní (plagiátorství) se trestají. To vše, od taháků, pčes opisování je u nás stále bežné, "normální". Máme ještě DLOUHOU cestu, je to v našich DNA.

0/0
19.9.2007 17:25

rekrut ...

Re: Re: Re: Kriklouni

Vis, kdyby o tom tahaku v clanku aspon nemluvil a "stidel" se za to, ale kdyz je takovej hlavounek ze to vypali do clanku, ktery ma byt o mladem uspesnem podnikateli, tak je to trochu na povazenou!! Ber v uvahu obor ktery dela, prakticky receno to ma byt efektivnejsi oskubavani lidi o nicem jinem reklama neni, kdyby se novinari radei zamerili na perspektivni obory ktere statu prospejou ... vic uz to fakt nema cenu komentovat

0/0
5.11.2007 15:23

Tomcat009

Slusny

Sikovnej kluk. Napady eventne ma, schopnosti prodat produkt taky a kdyz se to skloubi s tim, ze tatik ho dokaze protlacit, nelze nez mu drzet palce. Kazdopadne tohle PR je na muj vkus uz moc okate :-)

0/0
4.9.2007 20:29

Prorok Spasitel

.

Koukám, že většina tady jen tupě závídí a kritizuje za to, že měl "štěstí", dobrý nápad atd. Oni přece nic takového v životě neměli, nemaj a nebudou mít, protože to tak je - protože se tak rozhodli.

Tahle situace se naštěstí postupem času rapidně zmírní za takových 40 let.

0/0
4.9.2007 18:22

Alf

Re: .

Ano s tím souhlasím, takhle to tady prostě je.... i když jsem se díval na jejich web a že by to byl nějaký zázrak se říct nedá, v referencích mají weby udělané s nejběžnějších template a jsou to pouze prezentace, žádné složité systémy, takže je na tom zajímavé opravdu jen to, že je majiteli 18 a rodina ho nemusí zabezpečovat.

0/0
4.9.2007 18:56

Alf

Re: Re: .

z nejběžnějších template....jsem chtěl říct ;-D

0/0
4.9.2007 18:57

xy

Re: Re: Re: .

Zase tak jedoduche to neni ... stary kapital rozkradli komuniste a tim se podnikalo a ted kdyz penize predavaji svym detem, tak tim se podnika taky .

Tech opravdu samostatnych milionaru co vyrostli na zelene louce je jak safranu!!!

0/0
4.9.2007 20:32

Maxx_Th

Re: Re: Re: Re: .

A proč asi? Za podmínek právní a daňové legislativy ČR?

0/0
5.9.2007 0:50

Marra

Re: Re: Re: Re: .

jojo, máš pravdu - opravdových milionářu, kteří začali sami a od nuly je málo. Proto mi příjde tak trošku divný machrovat v osmnácti něčím, když mi za prdelí stojí otec a všecko mi zacvaká, vyseká mě ze všeho a tak... naopak klobouk dolů před klukama kteří "s holou prdelí" začali něco dělat a sami bez pomoci "tatínků" to někam dotáhli...

0/0
5.9.2007 16:17

eso

bleee

podnikani zacal v oboru podvadeni. takze typicky cesky podnikatel.  :-©

0/0
4.9.2007 18:10

Jimi Hemendex

Prostě židáček...

;-DRv

0/0
4.9.2007 17:43

Mirco1

Re: Prostě židáček...

A to jste poznal podle "přirostlých ušních lalůčků", což byl jeden ze znaků židovské krve dle papá Hitlera? (Který byl štěstím bez sebe, když se uzavíral pakt Molotov-Ribbentrop, a ukázali mu Stalinovu fotografii, že tento má lalůčky povislé).

Nebo jste prostě jen typický nevzdělanec, a konspirační teoretik, jichž je na českých diskusích nevím proč tolik právě ze Slovenska (a stejně tak nevím proč bývají většinou vulgárnější a argesivnější než jejich české protějšky).

0/0
21.9.2007 13:54

Jimi Hemendex

Podnikateľ = podvodník, zdierač, oj*bávač a podobne...

Poučka, ktorá platí od nepamäti. Nič nové pod slnkom... ;-DRv

0/0
4.9.2007 17:41

Si0

Re: Podnikateľ = podvodník, zdierač, oj*bávač a podobne...

Oni se podnikatelé se zákazníky nikdy neměli rádi, jenomže se navzájem potřebují.

0/0
4.9.2007 17:43

Prorok Spasitel

Re: Podnikateľ = podvodník, zdierač, oj*bávač a podobne...

Kdyby nebylo podnikatelů nebyl by svět nebo by byl čistý komunismus.

0/0
4.9.2007 18:26

lojza

Na vysokou chci

Na vysokou chci. Nejvíc by mi asi vyhovovala nějaká soukromá škola.

áááááÁÁÁÁÁHAHAHAHAHAHAchacháá!!!! ;-D

0/0
4.9.2007 14:41

Standa

Re: Na vysokou chci

co je? tys ještě nikdy neviděl soukromou vejšku? tím se myslí nejen univerzita, ale i dokonce ty jsou dnes soukromé, však borec neříkal, že bude studovat v čr.

0/0
4.9.2007 15:50

lojza

Re: Re: Na vysokou chci

Pokud měl na mysli zahraniční VŠ, je to tak podstatná informace (dokonce podstatnější než zda je VŠ soukromá), že by ji asi chlapec uvedl. Motiv pro studium na soukromé VŠ v ČR je jediný a poněkud krátkozraký - za školné titul (jehož původ je snad lepší i tajit), a právem vyvolává úsměv.

0/0
4.9.2007 16:21

Double

Re: Re: Re: Na vysokou chci

Studuji druhym rokem VSMIE v Praze a rozhodne nemuzu rict, ze bych mel titul koupeny! Priznavam, ze jsem mel podobne predtsvy, nez jsem nastoupil, ale rychle jsem je zmenil.

A muj motiv pro soukromou skolu? Jednoduse, neflexibilnost statnich skol. Protoze pracuji, nemuzu chodit na zkousky, tak jak se panum, rozmazlenym historickou zvyklosti, zlibi. A v tom mi skola vyjde vstric. Za dva roky, jsem mel jednou zkousku dopoledne, jinak vsechny vecer - to mi statni neumozni

0/0
4.9.2007 16:31

Lavet

Re: Re: Re: Re: Na vysokou chci

Nesouhlas, pri VS jsem normalne pracoval na HPP, novy predmet, prvni konzultacky a vetsinou ses bez problemu dohodl. Kdyz se chce, vsechno jde. Na zkouskovy dovolena a v zadny more nebo hory...

0/0
4.9.2007 16:46

Jakester

Re: Re: Re: Re: Na vysokou chci

Já studuju státní vysokou dálkově a pracuju na HPP. Je to těžký, ale jde to. Aspoň tady na fórech nebrečím, jak to maj studenti ze sociálně slabých rodin těžký. Ty totiž většinou jdou po zkoušce všichni chlastat, zatímco já jdu zpátky do práce.

0/0
4.9.2007 18:51

Prorok Spasitel

Re: Re: Re: Na vysokou chci

Někteří se honí za titulem, někteří se chtějí víc dozvědět.. je to velmi sporné.

0/0
4.9.2007 18:28

MM

Re: Na vysokou chci

Hele, jestliže toho člověka neznáš, neřikej svůj názor. Nikdo ti ho nebere, to ne. Ten kluk má na 100% problémy s uplně normálníma věcma, jako sou např. holky a tak dále. Jenom zavídíte. On si vybral svuj cíl, jde mu to, vymýšlí nové věci a je skoro jedinej tady v česku, tak bychom mu měli být spíš vděční, než ho pomlouvat. Jestli se uchytí to, na čem právě pracuje, budeme všichni moc spokojení.

0/0
4.9.2007 21:55

Red

Re: Re: Na vysokou chci

"Jediny v Cesku"? Otevri oci a divej se, kde jsou skutecni uspesni mladi podnikatele, kteri nepotrebuji sve spolecnosti spojovat s umelym PR velikosti medialni bubliny...

Kazdy ma napameti, jak mel naslapnuto Rezab a jak po velkem medialnim PR dopadl... V Bankrotu...

0/0
4.9.2007 22:30

Mirco1

Re: Re: Re: Na vysokou chci

Nečtěte tolik AHA! (nebo dopadnete jako Krampol), Řežábova firma nebyla předlužena, takže v bankrotui neskončila. Fúze ji sice vytáhla trn z paty, ale v bankrotu nebyla. Navíc Řežáb teď má v MLiven celkem vysoké postavení :)

0/0
21.9.2007 14:02

pajik

takovych

jaky je on, je TUNA. Co umi vic, kdyz se o nem pise??

0/0
4.9.2007 14:30

chroustík

Na vysokou školu chce

ale na soukromou. To je, aby si zaplatil a musel dostat diplom.

0/0
4.9.2007 14:27

Prorok Spasitel

Re: Na vysokou školu chce

To samé můžeš řící i veřejné škole, kde ti stačí daleko menší částka ;-)

0/0
4.9.2007 18:34





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že metodiky bank při schvalování úvěrů se značně liší a jeho schválení ze značně individuální?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.