Diskuze

Čekání na telefonu nebo hovor s automatem dokáží spolehlivě odradit

Pro čtvrtinu lidí je špatná zkušenost se zákaznickým centrem jediným důvodem, proč s firmou přestávají obchodovat. Zákazníky rozčiluje především dlouhé čekání, nezkušení operátoři a automatizované systémy na linkách. Tvrdí to výzkum agentury GMI zpracovaný na základě postojů českých spotřebitelů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tomas

9. 10. 2007 12:27
Karneval resp. UPC nikdy vice !

Komunikace se spolecnosti Karneval ,nyni UPC, je zarny priklad jak nema pece o zakaznika vypadat. To totiz neni opecovavani, to je laborator, kde testuji co vsechno si necha cesky spotrebitel libit, nez se ozve a co vsechno snese nez odejde ke konkurenci.

Chovani k zakaznikum byl jediny duvod,proc jsem od nich pri prvni prilezitosti odesel.;-€

0 0
možnosti
BL

Bohous

9. 10. 2007 8:45
Zkuste si zavolat na UPC

to je zářný příklad toho, jak se bezpečně nedovolat.....  Ohlašuji závadu už 2 měsíce - zkoušel jsem to i přes webový formulář a výsledek byl  - odkaz na telefon.....;-(

0 0
možnosti
RP

serz I.

9. 10. 2007 8:24
...

Ano, je to tak. Zrovna včera jsem se skoro dvě hodiny snažil dovolat do Kooperativy. Pořád ta plechová huba mlela neco takovýho: "Nezavěšujte prosím, operátoři vyřizují zákazníky, jež se dovolali před Vámi";-€ No a z jinýho, placenýho, telefonu mně přepojili zase na nějakej koncert minimalistický hudby. Kreténi, když na to call centrum "nemaj", tak ať se na to radši vyserou;-€;-O(Y)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Podnikání střídaly chyby i ztráty. V Babicích dnes mají úspěšné České tropy

23. března 2024

Podnikatelský příběh Pavlíny Molkové začal před více než třicet lety ve Švýcarsku. „Všimli jsme si...

Ignoruje vás kolega v práci? Jak poznat pasivního agresora a jak se mu bránit

25. března 2024

Očekáváte a potřebujete od kolegy spolupráci, místo toho se setkáváte jen s tím, že nedodržuje...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pravidla pro předčasné splacení hypotéky se mění. K lepšímu, či horšímu?

22. března 2024

Stěhování, rozvod, vážná nemoc nebo jen možnost ušetřit na splátkách, to jsou důvody, proč se...

Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?

26. března 2024

Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Vyjednávací síla mladých na trhu práce roste, říká personální expertka

27. března 2024

Premium Vyhlídky absolventů jsou nadějné, říká v rozhovoru personální odbornice Jaroslava Rezlerová. Komu...

Auto nabourané na parkovišti. Kdo uhradí škodu?

29. března 2024

Poškozená vozidla na parkovištích v sídlištích, u obchodních domů, sportovních center či v...

Nákup stavebního pozemku na úvěr a bez zástavy? Pomůže stavební spořitelna

28. března 2024

Pořízení stavebního pozemku je dobrá investice. Ať už jako startovací pozice pro děti, pro uchování...

Vyjednávací síla mladých na trhu práce roste, říká personální expertka

27. března 2024

Premium Vyhlídky absolventů jsou nadějné, říká v rozhovoru personální odbornice Jaroslava Rezlerová. Komu...

Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?

26. března 2024

Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...