Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Čekání na telefonu nebo hovor s automatem dokáží spolehlivě odradit

Pro čtvrtinu lidí je špatná zkušenost se zákaznickým centrem jediným důvodem, proč s firmou přestávají obchodovat. Zákazníky rozčiluje především dlouhé čekání, nezkušení operátoři a automatizované systémy na linkách. Tvrdí to výzkum agentury GMI zpracovaný na základě postojů českých spotřebitelů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tomas

Karneval resp. UPC nikdy vice !

Komunikace se spolecnosti Karneval ,nyni UPC, je zarny priklad jak nema pece o zakaznika vypadat. To totiz neni opecovavani, to je laborator, kde testuji co vsechno si necha cesky spotrebitel libit, nez se ozve a co vsechno snese nez odejde ke konkurenci.

Chovani k zakaznikum byl jediny duvod,proc jsem od nich pri prvni prilezitosti odesel.;-€

0/0
9.10.2007 12:27

Bohous

Zkuste si zavolat na UPC

to je zářný příklad toho, jak se bezpečně nedovolat.....  Ohlašuji závadu už 2 měsíce - zkoušel jsem to i přes webový formulář a výsledek byl  - odkaz na telefon.....;-(

0/0
9.10.2007 8:45

ntw

Re: Zkuste si zavolat na UPC

U UPC jsem vždy jen vyplnil a odeslal ten webový formulář a oni mně pak sami zavolali.

ntw

0/0
9.10.2007 8:47

Pí:Kej

Re: Zkuste si zavolat na UPC

tak já osobně mám z UPC docela dobré zkušenosti. Občas opravdu zahaprovala logika a hlavně interní komunikace. Nadzvedne mě, když po mě operátor/ka několikrát chce třeba mobilní telefon. Když řeknu, že jsem ho dával již minule, suše mi oznámí, že to zadával někdo jiný, do nějakého jiného systému?! ale jinak říkám s UPC docela OK. Narozdíl od O2. Jestli bych měl ohodnotit na stupnici od 0 bodů do 10 bodů, dávám mínus jedna. Osobně je hodnotím jako jednoznačně nejhorší callcentrum. někdy mám problém i se zmíněnou kooperativou. jinak já osobně hodnotím úoveň CZE call center jako jen mírně podprůměrnou. mám zkušenosti třeba s Kanadou a tam to byla v několika případech přímo pohádka. věděli, odkázali, poradili, informovali, ... naopak třeba ve Francii to je hrůza ...

0/0
9.10.2007 9:57

chorche

Re: Re: Zkuste si zavolat na UPC

no tak ja mam z UPC len spatne zkusenosti, uctuju mi davno odhlasenu sluzbu uz 2 mesiac a dovolat sa k nim je proste nemozne, stale ma automat zhodi z linky s tym ze su vsetci oparatori vytazeny a mam zavolat znova, skusam to uz 4 hodiny

0/0
9.10.2007 11:12

Yendap

Re: Zkuste si zavolat na UPC

Jj, UPC je učebnicový příklad vyj.....cího centra ;-O. Při stěhování mi stačily 4 telefonáty (pokaždý všechno znova nadiktovat) za cca 600 Kč a 1 e-mail a bylo to vyřízeno Rv

0/0
9.10.2007 11:26

Kloki

Re: Zkuste si zavolat na UPC

Souhlasím naprosto s Bohoušem, protože jsem ve stejné situaci. Nechala jsem si na 3 měsíce prázdnin zablokovat internet, a to jsem opravdu neměla dělat: už 2 měsíce je žádám o odblokování, prosím, vyhrožuju, že půjdu k jiné firmě, ale mají mě na háku. Telefon: 3x (pořadí: 149, 146, 98) - večer to nezvedá nikdo. 3x mailformulář: odpověděli 2x = 1x, ať použiju zákaznickou linku (hahaha) a jednou (to už je zase 14 dní), že to předali technickému oddělení (taky hahaha:-©

0/0
9.10.2007 12:16

Kovis

Re: Zkuste si zavolat na UPC

Tak zrovna s UPC mám dobré zkušenosti. Kromě dořešení nové smlouvy, kdy jsem si měl zavolat na infolinku (bez problémů) komunikuji jedině pomocí formuláře a buď požadavek vyřeší rovnou nebo se mi ozvou telefonicky zpět.

0/0
9.10.2007 16:31

serz I.

...

Ano, je to tak. Zrovna včera jsem se skoro dvě hodiny snažil dovolat do Kooperativy. Pořád ta plechová huba mlela neco takovýho: "Nezavěšujte prosím, operátoři vyřizují zákazníky, jež se dovolali před Vámi";-€ No a z jinýho, placenýho, telefonu mně přepojili zase na nějakej koncert minimalistický hudby. Kreténi, když na to call centrum "nemaj", tak ať se na to radši vyserou;-€;-O(Y)

0/0
9.10.2007 8:24

ntw

Re: ...

Nezapomeň, že Kooperativa teď patří Rakušákům a to jim, Tobě ani sobě opravdu nepřeji.

0/0
9.10.2007 8:48





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že půjčku můžete vyřídit kompletně on-line?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.