- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Komunikace se spolecnosti Karneval ,nyni UPC, je zarny priklad jak nema pece o zakaznika vypadat. To totiz neni opecovavani, to je laborator, kde testuji co vsechno si necha cesky spotrebitel libit, nez se ozve a co vsechno snese nez odejde ke konkurenci.
Chovani k zakaznikum byl jediny duvod,proc jsem od nich pri prvni prilezitosti odesel.
to je zářný příklad toho, jak se bezpečně nedovolat..... Ohlašuji závadu už 2 měsíce - zkoušel jsem to i přes webový formulář a výsledek byl - odkaz na telefon.....
Ano, je to tak. Zrovna včera jsem se skoro dvě hodiny snažil dovolat do Kooperativy. Pořád ta plechová huba mlela neco takovýho: "Nezavěšujte prosím, operátoři vyřizují zákazníky, jež se dovolali před Vámi" No a z jinýho, placenýho, telefonu mně přepojili zase na nějakej koncert minimalistický hudby. Kreténi, když na to call centrum "nemaj", tak ať se na to radši vyserou