Diskuze

Proč klamavá reklama pojišťovnám a bankám prochází

České banky a pojišťovny lákají nové zákazníky pomocí reklamy, kterou lze v řadě případů označit za klamavou. Klienti ale mají v takových případech bohužel smůlu. Instituce, které dozírají nad finančním trhem, jim většinou nepomohou. Pokud si někdo připadá ošizený, musí jít cestou soukromoprávní žaloby.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

roddie

14. 8. 2008 23:56
Jen hlupák naletí

na to, že je něco zadarmo. Stejně jako ve fyzice platí i ve financích zákon zachování, v tomto případě hodnoty, financí, a pokud se držím velmi jednoduchého pravidla - že zadarmo mi NIKDO NIKDY NIC nedá, vyhnu se všem problémům. Pokud mi dá někdo něco levně, "zadarmo", je buď idiot anebo - protože imbecilita se u velkých společností asi příliš nevyskytuje - něco zamlčuje a onu "výhodu" si někde jinde vybere.

0 0
možnosti

Franta Šiška

25. 10. 2007 23:31
sliby sliby sliby

Tak to zkusíme taky, ne. Slibme "miliony navíc" a uvidíme, kolik lidí se nachytá. Co myslíte. Kupovalo by se to?

0 0
možnosti

Petr11

24. 10. 2007 21:48
ALERGIE na výraz ZADARMO !

Součástí Osobního účtu České spořitelny je vždy zdarma:

vedení sporožirového účtuvyhotovení měsíčního papírového nebo elektronického výpisuzřízení a vedení vkladového účtuzřízení trvalých příkazů / souhlasů s inkasemA TAK SE MI OTEVÍRÁ KUDLA V KAPSE - JEŠTĚ DALŠÍCH 3 000 000 KLIENTŮ ČS a BUDE TO OK !

0 0
možnosti
VK

cichlida

25. 10. 2007 7:19
Re: ALERGIE na výraz ZADARMO !

Byl jsem ve spořitelně a tam mi nabídli osobní účet. Ale ptal jsem se kolik se platí měsíčně jako paušál a je to cca 70kč.Tak nevim jestli je to pro mě výhodné,když do bankomatu jdu 2* měsíčně, jeden trvalý příkaz a dvě složenky.

0 0
možnosti

Pavel

24. 10. 2007 18:19
jednotlivec je bez šancí

Jednotlivec je bez šancí na to, aby zažaloval banku nebo podobnou instituci za to, že naletěl na nějakou reklamu. Výdaje na soudní spor mnohonásobně převýší případné odškodné a riziko prohry je příliš vysoké. Pokud by se ale Sdružení na ochranu spotřebitele (nebo nějaké podobné sdružení) pustilo do soudního sporu jako zplnomocněný zástupce několika tisíc podvedených klientů, tak už by to stálo za to. Pak věřím, že by si najednou banky začaly dávat pozor. A nejen banky, ale taky společnosti lákající nesolventní klienty k půjčkám za neuvěřitelně vysoké úroky ...

0 0
možnosti

--

24. 10. 2007 16:38
Moje kamarádka začala prodávat pro jakousi pojišťovnu,

byla jsem u ní na návštěvě, tak jsme si tak povídali o všem, o dětech, o práci atd. Až ani nevím jak jsme přešli, kolik za co platíme atd. A najednou hups, projevila se jako pravý vymatlaný pojišťovák a sdělila mi, že si platí OBA s manželem životní pojistku se spořením a po naspoření budou mít nějakou astronomickou částku (už nevím jakou). Tak jsem z ní tahala kolik jako platí měsíčně. No každý 1000 Kč!! Jo to není moc? A na jak dlouho to máte? Do 65 let věku!!! A to jí je 30. A nesmí to zrušit, jinak by o prachy z nějaké části přišla. A ať si to sjednám taky, je to přece tak výhodné!!! Jasně a k hypotéce, jiným poplatkům a dvěma dětem se budem asi chodit pást. Budu dávat měsíčně 2000,-- (já+manžel) v 64 prdnu do desek a rubáš jak známo kapsy nemá. To ne, radši si užiju teď hned a ne 30 let nejistě spořit. :-/

0 0
možnosti

Pavel

24. 10. 2007 18:27
Re: Moje kamarádka začala prodávat pro jakousi pojišťovnu,

nic proti tomu, pokud má příjmy několik desítek tisíc měsíčně, tak je taková pojistka se spořením pro ni docela vhodná. Jen ji nesmí vnucovat svým přátelům s podstatně nižšími příjmy nebo těm, kteří jsou také ještě mladí a v současné době maximum svých příjmů dávají na splátky hypotéky a půjček. Pro takové lidi má smysl dostatečně velká riziková a životní pojistka, ale v žádném případě ne se spořením.

0 0
možnosti
VK

pujcovnaprivesu

24. 10. 2007 12:57
Klamavá reklama je podporována,protože

lži a okrádání je na denním pořádku v ČR,což je podporováno a prováděno hlavně vládnoucí třídou ODS.

0 0
možnosti

Kamil

24. 10. 2007 15:02
Re: Klamavá reklama je podporována,protože

Vy kdybyste neměli Paroubka, tak byste si ho snad museli vymyslet...

0 0
možnosti
JN

ix.

24. 10. 2007 10:18
Prodejci pojistek, hypoték a podobných produktů

často ani sami pořádně neví jak to je. Snaží se rychle prodat a nějak to dopadne.

0 0
možnosti

Darry

25. 10. 2007 0:14
Re: Prodejci pojistek, hypoték a podobných produktů

No když přijde na první schúzku s už hotovými smlouvami, tak určitě. Když nebude chtít znát vaše rodinné cashflow, tak zcela určitě. Když se vás nebude ptát na vaše názory, tak určitě.

Mluvíte z vlastní zkušenosti, nebo jen z doslechu ? S kým máte špatnou zkušenost ? Přece jen, vždycky si můžete zajít do banky nebo instituce pro srovnání, ale jestliže jste kontaktovali opravdového poradce a ne jen prodejce, pak zcela určitě zjistíte, že rozdíl mezi nabídkou institucí a doporučeným řesením  od poradce je nemalý ...

0 0
možnosti

ferda

24. 10. 2007 9:36
když lžou politici - tak se nediv reklamě

když nám denně zpravodajská media, TV, servery dnes a denně lžou a podílí se na reklamě, tak se divím, že tohle téma sem někdo dovolil umístit. Denní Flashe etc denně znepříjemňují život na webech, tak nechápu, že nějaký slušný poslanec nenavrhne zákon o zákazu klamu - je asi pravdou, že na klamu je tu postavené vše !!!

0 0
možnosti

stowaway

24. 10. 2007 10:05
Re: když lžou politici - tak se nediv reklamě

Na webové flashe můžete použít Webwasher 3,4, na televizi zatím nevím, při každé reklamě odcházím se napít, nebo najíst...budu mít za chvíli 130 kg a funguju vpodstatě jako průtokový ohřívač...:-)

0 0
možnosti

Libra74

24. 10. 2007 9:31
To mi připomíná

leták Českomoravské stavební spořitelny na jejich garantované podílové fondy, kde mluví o ročních výnosech asi 10 - 11%. U toho čísla je pak malinkatá hvězdička a pod těmito šokujícími údaji je ještě malinkatějším písmem napsáno, že výnos je uváděn jako průměr za posledních deset let(Y)

0 0
možnosti

stowaway

24. 10. 2007 8:58
reklama

Kamarád dělá v bance, a já se vždycky můžu potrhat smíchy, když mi líčí, jak se po uvedení nějaké nablblé reklamy nemůže zbavit klientů, kteří okamžitě reagují a druhý den v bance požadují nahlas s celou rodinou toho půl milonu, co jim včera v televizi slíbili...

A co se týká klamavé reklamy na výnosy : když si jdete koupit auto, taky absolvujete zkušební jízdu a něco si o daném typu nastudujete, takže průzkum trhu u investic, notabene dlouhodobého charakteru, by měl být samozřejmost. Systém prostě není nastaven na vodění slaboduchých za ručičku - a to je dobře - nebo špatně ?

0 0
možnosti

Pugi

24. 10. 2007 17:34
Re: reklama

Asi dobře, májí si ti lidi přečíst všeobecný podmínky při uzavření smluv.A všechny ty podhvězdičky a jiný pakárny. Nicméně když je nějaká firma,notabene banka ,napálí,mají si to pamatovat a příště zvolit konkurenci,od toho je tu na výběr víc firem.Pokud by se lidi k pojišťovnám a bankám začali chovat tržně a neskákali jim na každej "pitomej špek" tak by to ty firmy ani nedělali.

Nicméně si o bankách stejně myslím, že by si takovéto klamání neměli dovolit.Aspon ty banky by měli zůstat na úrovni.

Je to stejný jako s mobilama,mám pořád stejného operátora,ale už jsem byl několikrát tak nakrklej,že jsem ho chtěl změnit.Ale pokaždý když se změnil trend,zareagoval podle trhu a proto jsem u něj na konec zůstal,kdyby zaspal a nebo na mě něco takhle skoušel už jsem u jiného.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Podnikání střídaly chyby i ztráty. V Babicích dnes mají úspěšné České tropy

23. března 2024

Podnikatelský příběh Pavlíny Molkové začal před více než třicet lety ve Švýcarsku. „Všimli jsme si...

Vyzkoušeli jsme v testu Partners Banku. Obstála skoro na jedničku

21. března 2024

Na bankovním trhu začala v březnu fungovat nová ryze česká Partners Banka. Na startu oznámila, že...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Ignoruje vás kolega v práci? Jak poznat pasivního agresora a jak se mu bránit

25. března 2024

Očekáváte a potřebujete od kolegy spolupráci, místo toho se setkáváte jen s tím, že nedodržuje...

Pravidla pro předčasné splacení hypotéky se mění. K lepšímu, či horšímu?

22. března 2024

Stěhování, rozvod, vážná nemoc nebo jen možnost ušetřit na splátkách, to jsou důvody, proč se...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?

26. března 2024

Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...

Nákup stavebního pozemku na úvěr a bez zástavy? Pomůže stavební spořitelna

28. března 2024

Pořízení stavebního pozemku je dobrá investice. Ať už jako startovací pozice pro děti, pro uchování...

Vyjednávací síla mladých na trhu práce roste, říká personální expertka

27. března 2024

Premium Vyhlídky absolventů jsou nadějné, říká v rozhovoru personální odbornice Jaroslava Rezlerová. Komu...

Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?

26. března 2024

Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...

Ignoruje vás kolega v práci? Jak poznat pasivního agresora a jak se mu bránit

25. března 2024

Očekáváte a potřebujete od kolegy spolupráci, místo toho se setkáváte jen s tím, že nedodržuje...