Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zapomeňte na hromadné emaily, časopis dokáže více

Firmy vědí, že informační e-maily skoro nikdo nečte, a sázejí na časopisy pro zaměstnance. V Česku jich jsou stovky, jejich úroveň je různá. Firmy se k ní často nechtějí vyjadřovat - jde o vnitřní médium, nikoliv prezentaci navenek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

akme

pravdu díž

Chovám se taky tak,radči si najdu na internetu novinky,než-li se probírat nekonečnou reklamou v tisku.

0/0
10.12.2007 21:22

JEDEN z 10.000.000

Jsem přesný opak

Čtu hromadné emaily. Časopis házím okamžitě do koše. To co v něm je, je akorát vymejvání mozků (aspoň to tak bylo, když jsem tím kdysi listoval).

Ale chápu, že na dost lidí to zabírá a být majitelem naší společnosti, tak ten časopis budu asi vydávát taky a s podobným obsahem.

0/0
10.12.2007 15:30





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že půjčku můžete vyřídit kompletně on-line?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.