Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Nakažlivé reklamy opět vítězí: jak funguje virální marketing

Kromě běžného dopisování a záplavy spamů a různých virů se v e-mailové schránce občas najde i nějaká ta srandička – vtipný klip, například. Potěšení z vtipného klípku nijak nezkazí ani to, když se na konci objeví jméno firmy. I komerce může být zábavná – a příjemci reklamy se zcela spontánně stávají jejími dalšími šiřiteli. A roztáčí tak kola virálního marketingu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

aygo

11. 12. 2007 22:18
šromek

"Souvisí to s konzervativní českou povahou a částečně pasivitou některých internetových uživatelů, kteří informace pouze přijímají a nedokážou je aktivně rozesílat dál, potvrzuje Jan Šromek."

Nepodceňujte inteligenci internetových uživatelů, usmívající se pane Šromku. Jde spíš o to, že ti uvědomělí přijaté informace NECHTĚJÍ šířit dál, než že by to nedokázali. Vy ten reklamní virus prostě musíte podsouvat čtenářům i těmito výrazy, že (=nedokážou)...?

0 0
možnosti

Milan Jirasek- Beroun

11. 12. 2007 12:39
mmmm

;-O;-O;-Osamy keci,prochazka je mimochodem davno mrtvej... miliony ma davno nekdo jinej

0 0
možnosti

CZE_Lecco

11. 12. 2007 11:34
To nebyla

reklama na Menthos, ale na Poontos.;-DR^ (znalí vědí ;-))

----------

!;-€

0 0
možnosti

kombajn

11. 12. 2007 22:08
Re: To nebyla

presne tak, zadne bonbony, ale cokoladova tycinka a navic verim tomu, ze podle toho, jak mela profi kameru, tak to rozhodne nebylo urcene jen pro internet, ale za velkou louzi to bezelo v TV. Coz je dost nestastny pripad viralni reklamy ;)

nemohl by autor psat o necem, o cem neco vi?

0 0
možnosti

Hanes

11. 12. 2007 9:02
Mentos

Ta zmiňovaná reklama v článku hlavně vůbec nebyla na Mentos. :-)

0 0
možnosti

martin

11. 12. 2007 9:52
Re: Mentos

Přesně tak a ještě hůř. Nejen, že to nebyla reklama na Menthos, ale na energetické tyčinky Japp, ale především to vůbec není virální reklama. Ani být nemohla, protože vznikla už hodně dávno, v letech, kdy žádný internet ještě pořádně ani neexistoval. :-)

0 0
možnosti

Harvester_CZ

11. 12. 2007 6:30
...a nebo to neumí

"České firmy zatím na virál koukají z větší části tak trochu skrz prsty. „To proč některé firmy virální marketing považují za pochybný nástroj, je ve většině případů fakt, že se „virál“ šíří na hranici práva a morální etiky a proto, že nápad pro virální kampaň není vůbec jednoduché vymyslet."

Neřekl bych, že to jsou ty pravé důvody. Spíš mě připadá, že to nikdo pořádně neumí. Zmíněná reklama na Menthos je také zahraničního původu. Občas, když někde vidím sestřih nejlepších zahraničních reklam, je to velmi zábavné a pořád se divím, že je to u nás tak žalostné. Spousta našich reklam jsou stále stupidní deriváty polistopadového boomu čistících a pracích prostředků, vložek, pojištění apod.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Podnikání střídaly chyby i ztráty. V Babicích dnes mají úspěšné České tropy

23. března 2024

Podnikatelský příběh Pavlíny Molkové začal před více než třicet lety ve Švýcarsku. „Všimli jsme si...

Ignoruje vás kolega v práci? Jak poznat pasivního agresora a jak se mu bránit

25. března 2024

Očekáváte a potřebujete od kolegy spolupráci, místo toho se setkáváte jen s tím, že nedodržuje...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pravidla pro předčasné splacení hypotéky se mění. K lepšímu, či horšímu?

22. března 2024

Stěhování, rozvod, vážná nemoc nebo jen možnost ušetřit na splátkách, to jsou důvody, proč se...

Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?

26. března 2024

Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Vyjednávací síla mladých na trhu práce roste, říká personální expertka

27. března 2024

Premium Vyhlídky absolventů jsou nadějné, říká v rozhovoru personální odbornice Jaroslava Rezlerová. Komu...

Auto nabourané na parkovišti. Kdo uhradí škodu?

29. března 2024

Poškozená vozidla na parkovištích v sídlištích, u obchodních domů, sportovních center či v...

Nákup stavebního pozemku na úvěr a bez zástavy? Pomůže stavební spořitelna

28. března 2024

Pořízení stavebního pozemku je dobrá investice. Ať už jako startovací pozice pro děti, pro uchování...

Vyjednávací síla mladých na trhu práce roste, říká personální expertka

27. března 2024

Premium Vyhlídky absolventů jsou nadějné, říká v rozhovoru personální odbornice Jaroslava Rezlerová. Komu...

Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?

26. března 2024

Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...