Diskuze

Nakažlivé reklamy opět vítězí: jak funguje virální marketing

Kromě běžného dopisování a záplavy spamů a různých virů se v e-mailové schránce občas najde i nějaká ta srandička – vtipný klip, například. Potěšení z vtipného klípku nijak nezkazí ani to, když se na konci objeví jméno firmy. I komerce může být zábavná – a příjemci reklamy se zcela spontánně stávají jejími dalšími šiřiteli. A roztáčí tak kola virálního marketingu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

aygo

11. 12. 2007 22:18
šromek

"Souvisí to s konzervativní českou povahou a částečně pasivitou některých internetových uživatelů, kteří informace pouze přijímají a nedokážou je aktivně rozesílat dál, potvrzuje Jan Šromek."

Nepodceňujte inteligenci internetových uživatelů, usmívající se pane Šromku. Jde spíš o to, že ti uvědomělí přijaté informace NECHTĚJÍ šířit dál, než že by to nedokázali. Vy ten reklamní virus prostě musíte podsouvat čtenářům i těmito výrazy, že (=nedokážou)...?

0 0
možnosti

Milan Jirasek- Beroun

11. 12. 2007 12:39
mmmm

;-O;-O;-Osamy keci,prochazka je mimochodem davno mrtvej... miliony ma davno nekdo jinej

0 0
možnosti
ŠJ

CZE_Lecco

11. 12. 2007 11:34
To nebyla

reklama na Menthos, ale na Poontos.;-DR^ (znalí vědí ;-))

----------

!;-€

0 0
možnosti

kombajn

11. 12. 2007 22:08
Re: To nebyla

presne tak, zadne bonbony, ale cokoladova tycinka a navic verim tomu, ze podle toho, jak mela profi kameru, tak to rozhodne nebylo urcene jen pro internet, ale za velkou louzi to bezelo v TV. Coz je dost nestastny pripad viralni reklamy ;)

nemohl by autor psat o necem, o cem neco vi?

0 0
možnosti

Hanes

11. 12. 2007 9:02
Mentos

Ta zmiňovaná reklama v článku hlavně vůbec nebyla na Mentos. :-)

0 0
možnosti
MK

martin

11. 12. 2007 9:52
Re: Mentos

Přesně tak a ještě hůř. Nejen, že to nebyla reklama na Menthos, ale na energetické tyčinky Japp, ale především to vůbec není virální reklama. Ani být nemohla, protože vznikla už hodně dávno, v letech, kdy žádný internet ještě pořádně ani neexistoval. :-)

0 0
možnosti
MD

Harvester_CZ

11. 12. 2007 6:30
...a nebo to neumí

"České firmy zatím na virál koukají z větší části tak trochu skrz prsty. „To proč některé firmy virální marketing považují za pochybný nástroj, je ve většině případů fakt, že se „virál“ šíří na hranici práva a morální etiky a proto, že nápad pro virální kampaň není vůbec jednoduché vymyslet."

Neřekl bych, že to jsou ty pravé důvody. Spíš mě připadá, že to nikdo pořádně neumí. Zmíněná reklama na Menthos je také zahraničního původu. Občas, když někde vidím sestřih nejlepších zahraničních reklam, je to velmi zábavné a pořád se divím, že je to u nás tak žalostné. Spousta našich reklam jsou stále stupidní deriváty polistopadového boomu čistících a pracích prostředků, vložek, pojištění apod.

0 0
možnosti