Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Budování značky: síla, kterou zatím české firmy nedoceňují

Nedávná zpráva přední strategické poradenské společnosti Roland Berger uvádí, že Česká republika zaostává ve využívání brandingu jako marketingového nástroje za západními zeměmi, a dokonce i za svými středoevropskými sousedy. Je to škoda, neboť branding neboli budování a posilování značky poskytuje prokazatelné výhody společnostem, které jej efektivně využívají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pjotr_Pjotrovic

Hlavně kvalita

Co je platná super známá značka, když jsou její výrobky nekvalitní.

Výrobci musí prodávat především kvalitní zboží. Kvalita sama je největší reklama.

Cena musí být vztažena k míře uspokojení potřeby zákazníka. Nikoli však ke kvalitě.

0/0
21.1.2008 8:42





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že metodiky bank při schvalování úvěrů se značně liší a jeho schválení ze značně individuální?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz