Diskuze

Budování značky: síla, kterou zatím české firmy nedoceňují

Nedávná zpráva přední strategické poradenské společnosti Roland Berger uvádí, že Česká republika zaostává ve využívání brandingu jako marketingového nástroje za západními zeměmi, a dokonce i za svými středoevropskými sousedy. Je to škoda, neboť branding neboli budování a posilování značky poskytuje prokazatelné výhody společnostem, které jej efektivně využívají.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pjotr_Pjotrovic

21. 1. 2008 8:42
Hlavně kvalita

Co je platná super známá značka, když jsou její výrobky nekvalitní.

Výrobci musí prodávat především kvalitní zboží. Kvalita sama je největší reklama.

Cena musí být vztažena k míře uspokojení potřeby zákazníka. Nikoli však ke kvalitě.

0 0
možnosti