Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jak odloudit konkurenci zákazníky

Obchodníci hledají stále nové a nové cesty, jak na přesyceném trhu získat zákazníky. Jednou z možností, která se nabízí, je srovnávací reklama.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kočka okatá

Tesco vs. Carrefour blahé paměti...

Vzpomínám si na reklamu, která kdysi jezdila ve vozech metra B - faksimile dvou otvíracích dob, čímž se dokazovalo, že při nákupech v širším centru Prahy se dá do Tesca na Národní jít jen (snad) do devíti, zatímco Carrefour na Smíchově zavírá až o půlnoci...

0/0
2.4.2008 16:22





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že termínovaný vklad je obvykle lépe úročený než spořicí účet?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz