- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Článek celkem o ničem, ale v pasáži s jogurty už to zavání přímo idiocií...
"Můžete také zaujmout přesně opačný postoj, než zastává konkurence. Pozor ale, abyste v zájmu udržení pozornosti takové přemety nedělali příliš často. Ještě máme například v živé paměti, že nejlepší jogurty jsou ty s velkými kousky ovoce, a už jsou nám naopak jako nejchutnější prezentovány jogurty rozmixované."
Příliš často nezaujímali opačný postoj, než jaký zastává konkurence? Jako tvrdit, že nejlepší jogurty jsou ty, které ovoce není ani velké, ani malé? Myslím, že lepší cesta do pekla není...
A upřímně: není logické, že se do jogurtu vejde víc ovoce, když se namixuje, ne když se nakrájí na velké kousky?
Zrovna zmena Droxi na Schlecker je zmena majitele a pokud si myslite ze nejakej schlecker se zastoupenim asi v peti zemich zmeni pro CR sve jmeno jen proto ze ho pepik co si neumi najit vhodnejsi priklad neumi vyslovit... tak jste na omylu PANE novinari
Tady ma zase nekdo vyznamne mezery v zakladnim pochopeni marketingu a psychologie. Zakaznikovi je, pane Radku, uplne jedno, kdo je majitelem daneho obchodu. Zakaznikovi se musi predevsim:
- nazev dobre vyslovit;
- nazev si jednoduse zapamatovat;
- mit prijemne pocity pri nakupovani (prostredi, ceny, dostupnost, ...);
Pokud se tedy bavime o drogerii, kterou vsichni znali pod nazvem Droxi, je jeji prejmenovani na Schlecker ucebnicovym prikladem nezvladnuti akvizice. Nazev Droxi totiz primo evokuje drogerii, nazev Schlecker neevokuje opravdu nic. Takze bych to uzavrel - Radek radoby chytrolinem :-)