Diskuze

Okrádání v restauracích se můžete bránit. Prostě odstupte od smlouvy

Určitě i vás někdy naštvala malá porce jídla, podměrečné pivo nebo třeba víno, které evidentně nebylo v pořádku. V takový moment ovšem nemusíte jen naštvaně odejít z restaurace, ale naopak máte řadu možností, jak se podobnému jednání bránit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

drinda

11. 6. 2008 22:58
míra u piva

Co se týče míry piva, měla by být v pořádku již při donesení a ne, že budeme čekat na opadnutí pěny. Tato informace zazněla v Testovinách na ČT...

0 0
možnosti

Občan

17. 5. 2008 8:08
Úspěšná reklamace masa

Reklamoval jsem úspěšně porci. Nedávno se mi stalo v často navštěvované restauraci, že mi přinesli jídlo na kulatém talíři, místo obvykle oválného, příloha a vše naházeno halabala. Maso se sýrem bylo jako podrážka. Porce za 120 Kč brutto. Tak jsem to reklamoval, po nějaké dlouhé době donesli stejný talíř se stejně hnusně naházenou přílohou a flákotou masa, nyní již měkčího, ale již si v této restauraci jídlo nedám, protože mne to znechutilo. Já vím, záleží na konkrétním kuchaři, ale konkurence existuje, tak se najím i jinde.

0 0
možnosti

Norton

4. 5. 2008 0:37
Spravna pěna

Správná pěna má vydržet...tedy ne na věky,ale alespoň pár minut určitě...proto mě velice pobavila jedna slečna v Praze na Majálesu,když si stěžovala na nádherně natočenou "čepičku",že se jí zdá nějaká divná...tak jsem jí natočil pivo najednou s pěnou,která padne během pár vteřin a byla spokojená.;-D

0 0
možnosti

j.u.s.t.i.c.e

6. 5. 2008 14:39
Re: Spravna pěna

no jo, když ta pěna je pak na xichtě a když máš makeup....tak tu holku aj chápu. Ale je fakt, že pivo bez pořádný pěny je naprd.

0 0
možnosti

cxx

3. 5. 2008 20:56
...

To je akorat navod pro lidi dobre a levne se nazrat. Obejdnam si jidlo snim ctrvtku pak do neho polozim chciplou mouchu a reknu ze tam byla a odchazim bez placeni o podnik dal - i takovy lidi se najdou. Nebo prijde stul lidi zerou, pijou a pak utecou bez placeni Rv[>-]Rv

0 0
možnosti

petr

3. 5. 2008 21:04
Re: ...

Nebo zkuste vyhodit bandu opilejch ouřadů hodinu po zavíračce. Dřina. Velká. Oni taky přetahujou úřední hodiny. Že?

0 0
možnosti

Petr

3. 5. 2008 14:07
Něco z druhý strany

Hele páni diskutující, a dámy samozřejmě taky. Jak si stěžovat na hospodskýho to přemýšlíte až se Vám kouří z hlavy. Já tu poráci dělám dlouho. Občas něco ujede, to dá rozum. Když se Vám v hospodě nelíbí, nechutná, jděte jinam. Třeba do herny tam mají pivínko vždycky levný. Zkuste zapřemýšlet kdo z Vás krade půllitry, lžičky, příbory. Kdo z Vás  prokopává dveře na Wc. Já vím Vy né. Máš podmíráka ve frmolu natočenýho a hned voláš ČOI. Neděláš náhodou na úřadě. Co? Ty většinou neuměj ani pozdravit a poděkovat když vlezou do hospody jako do závodky. Vážení a milí zaměťme si před vlastním prahem. Vaše kultura a chování v restauraci také není podle gutajarkovského. Dobrou chuť.

0 0
možnosti

Já, jeho Veličenstvo

3. 5. 2008 14:53
Re: Něco z druhý strany

určitě mi někdo vytkne že pracuju v gastronomii.. Byl jsem v Mc Donalds a zažil jsem situaci, kdy zákazník začal křičet že ten sýr nechutná jako čedar a tak hamburger vzal i s krabičkou, položil na stůl, práskl do toho pěstí a prodavačkám to hodil na stůl. Vstal jsem a řekl mu že je obyčejný primitiv. Zákaznící (jedno jestli gastronomie, elektro,......) se často neumějí vůbec chovat a s obsluhujícím jednají jako s nějakým póvlem. Rozčilovat se na prodavačku/obsluhující v Mc Donalds že sýr nechutná jak má, řvát na ní, to mi přijde vyloženě trapné.

Jak jste řekl, zamést by si měl každý před vlastním prahem. A ne svádět to na vnější vlivy. A hlavně by se obě strany měly umět chovat. Což ale zpravidla jeden neumí.

0 0
možnosti

synek

3. 5. 2008 11:29
napoj + led

tak tohle je zrovna typicky pripad u McDonalds, Cola z tretiny jen led...Rv

0 0
možnosti

MB

3. 5. 2008 11:36
Re: napoj + led

To jsem si taky myslel,ale ČOI tam dělala kontrolu a míry byly správné bez ledu. Což mě osobně překvapilo!

0 0
možnosti

Miki

3. 5. 2008 10:58
Včera jsem pro jistotu nezaplatil vůbec

....jsem zvědavý, kolik mi ten gizd výčepní dneska řekne, že jsem jich včera mlasknul

0 0
možnosti

bobo

3. 5. 2008 9:49
reklamace

Problem reklamace je v tom, ze pokud budu reklamovat jidlo, tak definitnivne do toho druheho, mozna lepsiho, mi nekdo plivne!!!! nebo v nejlepsim pripade vyuziji 10 dni stareho masa, michaneho kazde rano ve skalici modre, aby melo barvu..... Reklamace v pripade restaurace je tezka. Nejlepsi je jido vratit a nezaplati za nej a odebrat se do jine.... realita, drsna, ale overena..... bohuzel.... :-/

0 0
možnosti

Hups

3. 5. 2008 12:30
Re: reklamace

Reklamovat v restauraci v podstate nejde.

0 0
možnosti

Smíchovák

3. 5. 2008 8:46
Plzeňská restaurace Anděl na Smíchově

V této nalejvárně je vždycky plno lidí,  ikdyž každé pivo je minimálně o 2 cm pod míru. V tomto bucláčku je to rozdíl mínus jedno deci. Takže platíte 0,5 litru ale vypijete 0,4 litru.  Nikdo neprotestuje a všichni jsou spokojení. Rv?;-O

0 0
možnosti

itexpert

3. 5. 2008 13:29
Re: Plzeňská restaurace Anděl na Smíchově

myslis Plzensky dvur? dnes je to prejmenovane na Jihocesky dvur. Nedavno jsem si tam dal kureci cinu, cely tyden jsem potom stravil se salmonelou na WC. ;-€

0 0
možnosti

cufir-mufir

29. 4. 2008 7:57
vochmelkove

Vochmelkum je to burt, ze toci podmiry, jsou radi, ze jsou nekde doma, tak tu podmiru snesou. My, co si dame v hospe jedno pivo za tyden, nam nevadi chodit do restauraci, kde sice pivo stoji o neco vic, ale kultura je zcela nekde jinde a casto tam ani neni zahuleno R^

0 0
možnosti

m

29. 4. 2008 9:44
Re: vochmelkove

lol. tohle je fakt kvalitni nazor

0 0
možnosti