Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nejhezčí platební kartou je delfín od mBank

V anketě, kterou jsme vyhlásili koncem května, jste měli šanci vybírat nejhezčí platební kartu ze sedmnácti, které si banky samy nominovaly. Nyní známe konečně vítěze. Podívejte se, jak dopadl váš favorit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tomáš

Co to je za nesmyslnou anketu?

Téhle anketě fakt nerozumím. Není to nakonec úplně jedno, jak ta karta vypadá? Stejně tak nechápu, že se najde někdo, kdo je ochoten dát ten jednu jedinou korunu za tak pitomou službu, jako je vlastní obrázek na kartě. No, ale proti gustu...

0/0
11.6.2008 23:04

rudiiik

Re: Co to je za nesmyslnou anketu?

Je asi stejne nesmyslna jako treba volba Miss. Neni prece jendo jak takova zenska vypada? Hlavne ze umi varit, prat, uklizet a zehlit... ;-D;-)

0/0
13.6.2008 8:25

Markfads

Re: Re: Co to je za nesmyslnou anketu?

srovnavas zenu, smysl zivota kazdeho muze :-) , s ... platebni kartou ? ;-)

0/0
27.8.2008 9:52

xvl

Nejostřejší výpady v diskusi

mají zřejmě manažeři konkurenčních bank. Mbanka je určitě velmi vítanou konkurencí ostatním bankám, kdo jí využít nechce, ať si nechá svou banku ale taky své ataky a nechá se klidně dřít na poplatcích svou bankou dál:-)

0/0
11.6.2008 20:22

Sáhib

Re: Nejostřejší výpady v diskusi

Já nevím... třeba jsou dotyční hrdí, že své bance smějí oproti mBank ještě platit za vedení účtu a běžné operace...:-D

Ne, vážně, každému vyhovuje něco jiného a někdo třeba vyžaduje širší spektrum služeb oproti tomu, co mBank v současnosti nabízí, takže si rád za "nadstandard" připlatí. Ale takovéhle útoky a podpásovky jsem vážně nečekal. Zejména pak od těch, co jsou se svou současnou bankou spokojeni... takže souhlasím... vážně to vypadá, že sem přispívají pracovníci konkurence.

0/0
11.6.2008 20:47

TJ

Re: Re: Nejostřejší výpady v diskusi

No, jediny kdo tu je bezpochyby zamestnanec banky, je uzivatel Petr. A to zamestnanec mBank.:-)

0/0
12.6.2008 10:43

bubacik

Re: Re: Re: Nejostřejší výpady v diskusi

A ja bych si tipnul, ze zamestnancem banky je uzivatel bezkarťák. A to ne zamestnancem mBank :-)

0/0
12.6.2008 13:16

Muf007

Re: Re: Nejostřejší výpady v diskusi

Lidé mají peněz dost a proto rádi platí za příchozí a odchozí platby, za trvalé příkazy, za souhlasy s inkasem, za výpisy, za vedení účtu, za elektronické bankovnictví. Naštěstí je tu pořád dost bank, které jim to umožňují a to je dobře ;-D;-D naštěstí je tu alternativa (mBank, FIO), kde za tyto naprosto základní služby NEPLATÍM NIC. A o tom to je. A můj účet u bývalé hlavní banky z velké trojky? Dnes se z pěti stran za měsíc smrskl na 5 řádků, stejně jako poplatky (Y). A co mě hřeje zdaleka nejsem sám.R^ 

0/0
13.6.2008 8:41

pitchulin

Re: Nejostřejší výpady v diskusi

Nejsem manažerem konkurenčni banky. Karta Mbank může mít skvělé parametry, může být zdarma a já nevím co ještě, přesto na kartě mBank nevidím nic, co by ji mělo vzhledem řadit mezi nejhezčí karty.

0/0
12.6.2008 19:19

Marek

Re: Re: Nejostřejší výpady v diskusi

vyhrála prostě proto že uživatelé mbank jsou jako jedni z mála se svoji bankou spokojeni a tak ji prostě takto podpořili i když uznávám že ta karta vypadá spíše hůře než nejlépe, tak jsem ji svůj hlas dal taky.R^

0/0
15.6.2008 23:22

Rob

Re: Re: Re: Nejostřejší výpady v diskusi

Je mrzute, ze si nekteri klienti misto aby hlasovali podle toho, jak se jim libi design karty tak chteli "podporit svoji banku".

Taky jsem klient mBank a hlasoval jsem pro kartu Uni. Nehledě na spokojenost s bankou delfin na bubliny nemel...

0/0
17.6.2008 9:27

boran

Nejhezčí karta?

úchylácká anketa ;-D

0/0
11.6.2008 17:12

lolek77

Re: Nejhezčí karta?

Nejhezčí karta má čip. Magnetky jsou tak do muzea.;-D

0/0
11.6.2008 21:08

Tomáš

Re: Re: Nejhezčí karta?

Veliká chyba příteli. Já mám embosovanou magnetku a budu se snažit mít tento typ karty jak dlouho to jen půjde. On to totiž málokdo ví, ale podle Zákona o platebním styku Vám je banka povinna refundovat jakoukoliv platbu, která nebyla chráněna PINem na pouhé požádání. Pokud neexistuje ani podpis (internetové prodeje), funguje to dokonale. Mému bratranci koupila Komerční banka na Amazonu hezkých pár DVD.

0/0
11.6.2008 23:08

demagog_007

Re: Re: Re: Nejhezčí karta?

tak tohle jsou lži a nic víc. btw. je super vědět, že je tvůj bratranec podvodník, ale důvod proč dostal peníze zpět je jende a zaplatil mu to amazon.com a dost pochybuju o tom, že to doběhne jen tak.... tohle zboží se většinou předává na občanku a ta DVD musela být doručena na nějakou adresu, kterou má obchodník evidovanou...

PČR a podání vysvětlení bude asi cool.

0/0
13.6.2008 10:12

bezkarťák

mBank - sebeprezentace a brainwashing

Blahpřeji marketingu mBanky! Svoje ovečky tak vymyli, že by vyhráli i s vyfoceným a rozšlápnutým výkalem;-D

0/0
11.6.2008 13:01

Meescha

Re: mBank - sebeprezentace a brainwashing

No on takový rozšlápnutý výkal by byl aslespoň zajímavý, provokativní pokus...:-)

0/0
11.6.2008 13:02

Marek

Re: Re: mBank - sebeprezentace a brainwashing

neni to brainwashing ... o nic vic nez o jaky se skrze vlastni relkamni kampane pokousi vsechny ostatni banky ... pokud jste soudny clovek proste uznate ze uzivatele mbank maji narok byt spokojeni se svoji bankou a semo tamo ji chtit podporit  i touto formou ...

0/0
15.6.2008 23:25

bubacik

Re: mBank - sebeprezentace a brainwashing

8-o8-o

0/0
11.6.2008 13:17

......

Re: mBank - sebeprezentace a brainwashing

zato ostatní banky svoje ovečky vymyly tak, že jim přijde naprosto normální platit za věci které by měli být zdarma (a všude ve vyspělém světě jsou) - GRATULUJI :)

0/0
11.6.2008 13:21

Marek

Re: Re: mBank - sebeprezentace a brainwashing

to je taky dobrá poznámka ... snad padne na urodnou pudu, i kdyz ... pochybuji

0/0
15.6.2008 23:26

p.o.p.

Re: mBank - sebeprezentace a brainwashing

jsem klient mBank a přesto jsem dal hlas jiné kartě....co ty na to?

0/0
11.6.2008 13:29

bubacik

Re: Re: mBank - sebeprezentace a brainwashing

v instrukcich nema napsano, jak ma reagovat a sam nic nevymysli :-)

0/0
11.6.2008 13:34

Troll

Re: Re: mBank - sebeprezentace a brainwashing

to nic nemění na tom, že ta karta vyhrála, protože je nejlejnější, nikoli pro svůj vzhled.... a je vidět, že největší primitivové již nejsou u spořky, ale u mBank (sám u ní má mám účet, ale hlasoval jsem pro pPumu)

0/0
11.6.2008 16:13

Petr

Re: Re: Re: mBank - sebeprezentace a brainwashing

Takže se hlásíte k tomu, že jste primitiv? Děkujeme za přiznání, ale nikoho to moc nezajímá. Rv

0/0
11.6.2008 17:01

demagog_007

Re: Re: Re: Re: mBank - sebeprezentace a brainwashing

nn, já Péťo já nejsem reprezentativní vzor, ale díky za starost, i když vás to nezajímá tak reagujete v tom je trochu rozpor, ne?

0/0
13.6.2008 10:14

Marek

Re: Re: Re: Re: Re: mBank - sebeprezentace a brainwashing

to je fascinujici jak kazdy jednotlivec najde duvod proc je necim vyjimecny a proc neni zrovna reprezentativnim vzorem ... a v tom to je ... tohle totiz opravdu umi rict kazdy .. existuje vubec reprezentativni vzor nebo je to jen mytus ?

0/0
15.6.2008 23:28

Roman

Re: mBank - sebeprezentace a brainwashing

Já jsem taky klient mBank a taky jsem dal hlas jiné kartě...

0/0
11.6.2008 19:28

xvl

Re: mBank - sebeprezentace a brainwashing

A vy jste managerem KB, ČS nebo čeho? Vymytý mozek má ten klient, který bance láduje peníze za to, že má u ní peníze.

0/0
11.6.2008 20:11

Sáhib

Re: Re: mBank - sebeprezentace a brainwashing

Ještě přesněji: ..., který bance platí za to, že banka může disponovat jeho penězi a vydělávat na nich.

0/0
11.6.2008 20:41

Marek

Re: Re: Re: mBank - sebeprezentace a brainwashing

presne tak ... kdyz uz banka vasimi penezi disponuje a ma na nich zisk tak se o ten zisk ma merou kterou deinuje trzni prostredi a konkurencni tlaky podelit s vkladatelem ... to je preci prirozene ... a ne jeste chtit dalsi poplatky navic ...

0/0
15.6.2008 23:30

Meescha

Kam se to řítíme?

Já už si zvykl, že design, architekturu a umění obecně posuzují lidé, kteří tomu vůbec nerozumí, ale dát něco tak tragického, jako je smějící se delfín na modrou kartu a označit to za nejhezčí kus, to už je moc...

0/0
11.6.2008 12:39

......

Re: Kam se to řítíme?

byla to anketa čtenářů, tak nevím proč tam taháš odbornost :D

0/0
11.6.2008 12:46

Meescha

Re: Re: Kam se to řítíme?

Tady nejde o odbornost, tady jde o vkus lidí (s tím, že u nás je přece každý odborník na všechno)...ještě, že tam nebyly koťátka, to by byla bez diskuze zlatá medaile.

0/0
11.6.2008 13:01

......

Re: Re: Re: Kam se to řítíme?

myslím že vítěze rozhodně neurčil design karty, ale osobní sympatie, takže tak.

ono hlasování o nejhezčí kartě v době kdy spousta bank nabízí vytvoření karty s obrázkem jaký sami dodáte je trochu nesmysl :)

0/0
11.6.2008 13:04

Marek

Re: Re: Re: Re: Kam se to řítíme?

taky hezky zpusob jak z lidi vycedit poplatek za nejakou zbytecnou pitomost ... no alespon ze neni povinny ...

0/0
15.6.2008 23:31

Martin

Re: Re: Re: Re: Re: Kam se to řítíme?

Proč poplatek? Já mám kartu s vlastním obrázkem... a světe div se, úplně zdarma. To je, co? ;-D

0/0
16.6.2008 21:22

Vašek

Unicredit

Líbí se mi grafika těch Unicredit platebních karet. Tuším, že hodně bank teď dává možnost udělat si grafiku na svojí kartu jakou zákazník chce.

0/0
11.6.2008 11:40

bubak.velkej

nej karta

Jsem u mBanky, ale hlasoval jsem pro Tučnáky, ta naše s delfínem se mi moc nelíbí... :-P

0/0
11.6.2008 11:19

bubacik

Re: nej karta

ja su malej bubak :-P

0/0
11.6.2008 11:56

Troll

Re: nej karta

jj, delfíni jsou fakt ohyzdný... mám doma dvě a je to ubohost a ještě k tomu je to snad jediná banka u nás, která nevydává chipovky (hybridky), takže ty karty máme doma a platíme dospělejma embossovanejma karta s čipem, kde je pravděpodobnost zneužití a zmizení peněz z účtu 0%...

0/0
11.6.2008 16:18

Petr

Re: Re: nej karta

Pane, vy jste hroznej chudák a víte o tom velké kulové. Rv

Zaprvé, čipové karty v ČR nevydává žádná banka. Hybridní karty nevydává např. GE, což je docela velká banka.

U vašich "dospělejch" karet s čipem je stejná pravděpodobnost krádeže peněz, jako u "obyčejné" jen s proužkem. A víte proč? Protože i hybridní karta má stále zkopírovatelný proužek.

0/0
11.6.2008 17:04

Marek

Re: Re: Re: nej karta

myslite ze tohle zrovna Troll pochopi ? zkusme to jinak: Troll poslouchej pozorne, prouzek magneticky lze kopirovat z karty s delfinem i z karty jakekoliv vydavane ceskymi bankami , protoze vsechny ten prouzek maji, nezavysle na cipu ... aha ? co ? nic ...

0/0
15.6.2008 23:34

kalisz

Podle obrazku hodnotit kartu,

to je fakt vyborny. Me se nejvic libi ta karta, ktera mi rika "pane" a mam na ni prachy. Klidne na ni muze byt motiv ho*na a nebo Paroubka. To je mi fuk. Stejne je mam v penezence v plastovem krytu.

0/0
11.6.2008 10:12

Petr

Re: Podle obrazku hodnotit kartu,

A když platíte, tak tu kartu projíždí pokladní čtečkou i s tím krytem? ;-D;-D

0/0
11.6.2008 10:52

Marek

Re: Re: Podle obrazku hodnotit kartu,

aha, zijete v iluzi ze ty obrazky na karte si lide nechavaji tisknout vlastni vyhradne kvuli pokladnim ? ... no proc ne, misty jsou to hezke holky, ale ... ze by ty obrazky na kartach meli nejaky ucinek ?

0/0
15.6.2008 23:36

PetrM

pche

Jasně, sockobanka s delfínkem zvítězila. Za chvíli tady začnou přibývat placení diskutéři téhle pšonské záložny, do které bych nedal ani korunu. Poplatky sice žádné,ale služby ,kvalita a erudovanost zaměstnanců na spodině bankovních služeb. Za nedlouho budou tisíce nachytaných hlupáčků stát s transparenty "vraťte nám naše peníze" a cinkat klíčema před Úřadem vlády.

0/0
11.6.2008 9:12

Glumik

Re: pche

ano, také si myslím, že je lepší odevzdat za stejnou službu 2k ročně, než mít to samé zdarma.. ;-D

0/0
11.6.2008 9:15

Marek

Re: Re: pche

petrm vubec netusi o cem to vlastne mluvi ... kdyby v mbank mel ucet zjistil by ze sluzby jsou de fakto na stejne urovni jako je bezny standard. Ostatne take prilis nechapu jakou uroven by asi tak jeste vyzadoval pro trivialni sluzby typu bankovni prevody, sablony prevodu, pravidelne platby, sprava karet a limitu ... jsou to celkem jednoduche veci z pohledu systemaka .... nic svetoborneho. nic co by v pohode nezvladla i nizkonakladova banka a mbank je toho dukazem.

0/0
15.6.2008 23:40

Igor

Re: pche

máš recht, takhle hnusná karta přece nemohla vyhrát, placení klikači se holt snažili. Jinak já si taky radši zaplatím za pořádný služby než polskou náhradu banky, která se brzo položí. Potom brečte.:-©

0/0
11.6.2008 9:19





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že můžete mít účet bez poplatků s dvěmi embosovanými kartami zdarma?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.