Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

eBanka v pondělí končí, již od zítřka dočasně omezuje některé služby

Integrace Raiffeisenbank a eBanky se chýlí definitivně ke svému závěru. V pátek 4. července dojde proto k omezení provozu systému eBanky kvůli potřebným úpravám. Všechny systémy, tentokrát již spojených bank, by měly být opět plně funkční v pondělí 7. července.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Aladin

výpisy z účtu na koresponďáku

mě u spořitelny opravdu vadí. Nemusí snad každý soused vědět, že jsem v balíku

0/0
4.7.2008 21:40

hisaak

Re: výpisy z účtu na koresponďáku

A taky ze jste bambula, ktery spoluzivi sporitelnu. ;-)

0/0
5.7.2008 13:10

Martin

Re: výpisy z účtu na koresponďáku

Co myslíte tím na koresponďáku? Pokud jde o papírovou podobu, máte možnost si je vyzvedávat osobně na pobočce a nebo si je můžete nechat zasílat elektronicky. Nevím co řešíte za problém. Rv

0/0
5.7.2008 21:54

Lenin

výpisy

Ještě pořád posílá M-banka výpisy na koresponďáku?

0/0
4.7.2008 11:29

iuos

hmm

;-D;-D;-D to byla spořka...   nebo to tu aspoň někdo pořád omílal

0/0
4.7.2008 13:45

kunde

hmmm

tak jo tak si äsi najdu novou banku. :-(

0/0
3.7.2008 23:38

petrik

Re: hmmm

tak uz o tom nemluv a udelejto!

0/0
4.7.2008 16:12

Igor

Kde jsou

placení diskutéři té pšonské záložky M-sebranka? že by už nebyla naprostá spokojenost? Však taky to jejich slavné M-forum už přetéká nespokojenými klienty téhle pseudobanky, M-foru dávám tak maximálně měsíc, celé téhle sockobance tak maximálně rok(Y)

0/0
3.7.2008 18:57

Rudá_záře_nad_Kladnem

Re: Kde jsou

že ty máš prachy v rakouské záložně středoevropského významu Erste Bank? ;-D

0/0
3.7.2008 19:44

klient eb

Re: Kde jsou

Vcelku bych rekl, ze tihle diskuteri, kteri jsou placeni, nikoliv ovsem za to, ze diskutuji, ale ze sveruji bance sve penize, jsou na tom jeste docela dobre.

Oni zakaznici v ostatnich bankach maji pravo bance platit, drzet hubu a krok, a jako bonus maji pravo se 2x mesicne svemu bankeri vyplakat :)

0/0
3.7.2008 22:47

dyžoun

Re: Kde jsou

... a všiml sis, co se na Mforu říká o Raifce ?

Vůbec nic  ... ;-D

0/0
4.7.2008 1:18

SocPredator

Re: Kde jsou

Jsem spokojený, koťata se tu objevily, pšonci, už chybí jen výpis na koresponďáku a standardní diskuse idnes je naplněna

0/0
4.7.2008 10:53

koma

náhrada skody

Zajimalo by me kdo me nahradi skodu spojenou se zmenou cisla uctu. Mam v kancelari cca 5000 hlavickovych papiru s cislem uctu  ktere v pondeli nebudou aktualni nemluve o praci s tim spojenou. Take se mi moc nelibi to ze mi eBanka dala teprve pred mesicem oficialni cestou vedet ze dojde ke zmene cisla uctu.:-/

0/0
3.7.2008 18:50

Majklova_proxy

Re: náhrada skody

Pche, kdo by Ti zaplatil zmenu cen v katalogu, kdyby CR prechazela na Euro? Zmen banku, pokud se Ti to nelibi - kazdej, kdo ma aspon pul mozku, mohl slouceni platformy pri fuzi ocekavat.

0/0
3.7.2008 19:52

ides

Re: Re: náhrada skody

Ty si asi pekny pako co, tady de o to, ze dneska uz se todle deje jak na bezicim pase. Ty si neco udelas a za tejden aby si to predelaval. Zacina to tady bejt jak u blbejch. A samozrejme ti nikdo nic nenahradi.

0/0
3.7.2008 20:48

Majklova_proxy

Re: Re: Re: náhrada skody

Mas se informovat, blbej anonyme.

-

Kdyby ichtylni kolega vyse umel cist (anzto eBanka klientu informovala pisemne), vedel by, ze ma pulrocni prechodne obdobi, kdy budou paralelne fungovat kody 2400 i 5500. Pak by tu nemusel skuhrat, ze ma doma zasobu hlavickovejch papiru na dva roky a kdoze mu to zaplati.

0/0
4.7.2008 0:54

3x pro pravdu zabanovany astatic

Re: náhrada skody

Tak je klidně použij.  Na */2400 budou platby chodit ještě několik měsíců.

0/0
3.7.2008 21:47

když seš blbej, tak seš blbej

Re: náhrada skody

vyřízni si z brambory razítko a můžeš si to přeštemplovat sám ty milyjonářu blbé...

0/0
4.7.2008 0:47

sunka

Re: náhrada skody

Co to pises za nesmysly, zadne cislo uctu se ti nemeni, maximalne kod banky. Ze se banky budou spojovat se vedelo 2 roky predem, je to pouze tvoje chyba ze jsi to ignoroval. 

0/0
4.7.2008 23:27

klient eb

Re: Re: náhrada skody

Dalsi mudrlant. Sice se nemeni cislo uctu (to je to bez kodu banky), ale meni se bankovni spojeni. Jak tuzemske, tak mezinarodni. A to mezinarodni si partneri sami nezmeni.

A proste pro firmy s tim nezanedbatelne naklady jsou a taky si to sami zaplati. Ja to vyresil tak, ze ten ucet necham do konce roku dobehnout a zmenim si kod banky na jiny nez 5500 :)

0/0
5.7.2008 11:06

Ondra

Re: náhrada skody

vzdyt je to jedno, jeste 6 mesicu bude fungovat i stary kod banky, tak nevim co resis a pokud nevis, ze pred skoro 2 roky byla ebanka koupena tak nevim.

0/0
7.7.2008 18:50

Jana

Poplatky

Tak to je videt ze si opravdu cenis svych penez. Dle meho nazoru ma eBanka daleko lepsi ochranu internetoveho bankovnictvi nez CS. A pokud jde o poplatky-kdyz Ti nevadi ze za kvalitativne horsi sluzbu jeste platis mesicne cca 100 Kc (namisto moznych 0 Kc u eBanky), tak si uzivej!

Pokud jde o phishing-mas pravdu v tom, ze se tomu neda zabranit. Na druhou stranu-phishing se zpravidla objevuje tam, kde citi sanci alespon castecne uspesnosti. Zkusil ses nekdy zamyslet proc jsou soustavne a systematicky provadene utoky prave na CS a mene uz na ostatni banky? A zcela rozhodne to neni jen kvuli tomu, ze CS ma tak rozsahlou klientelu...

0/0
3.7.2008 18:16

tomik

Re: Poplatky

Zajímalo by mě, v čem má eBanka daleko lepší ochranu internetového banovnictví než ČS?

To, že klienti eBanky nemají na měsíčním výpisu poplatek za vedení účtu, IB... ještě neznamená, že za ty služby neplatí.

0/0
3.7.2008 18:29

Dr. Fe1

Re: Poplatky

Prosil bych doložit těch několik případů, kdy se seznamy klientů ČS válely u popelnic, jak píšete níže.

Co se týká toho phisingu, tak nad tím jsem se zamýšlel a nevím. Jednak ten phising byl tak naivní, že se na to chytí opravdu jeden z

milionu (dopisy byly psány "tatarsky") a za druhé se ani s heslem nedá z účtu nic odčerpat, když je

potřeba potvrzovací SMS. Můžete mi to také objasnit ?

Co se týká poplatků, tak je to otázka priorit. Pro mě je důležitá jistota že banka nezkrachuje, proto uvažuji pouze o velkých bankách. ČS má navíc nejvíc bankomatů. Proto jsem si vybral ČS a zatím jsem neměl důvod měnit. Pro mě jako běžného klienta se za posledních x let žádný problém s ČS nevyskytnul a netuším čím je ČS kvalitativně horší. Pro moje potřeby naprosto stačí a myslím si že pro 95 procent klientů to bude podobné.

0/0
3.7.2008 18:53

dyžoun

Re: Poplatky

0 Kč u eBanky? si upad, ne? nebo si viděl tu stupidní reklamu "ale nemusím". Já u nich mám jeden účet a platím za každej prd. Bejvali dobrý. To je ale už dávno.

0/0
4.7.2008 1:26

Opice

reisenfeisen

zitra jdu po deseti letech dat ebance sbohem ....

at si ta cestovni kancelar feisen trhne ...

0/0
3.7.2008 16:38

usnicka

Končí?

Do se dalo časem stejně předpokádat!Rv

KDO NABÍZÍ MOC ZA ŽÁDNÉ POPLATKY ATP.,

TEN ASI NEPŘEŽIJE, NEBO SE TAM TAM

PRALY ŠPINAVÉ PRAŠULE.:-P

0/0
3.7.2008 16:30

Dr. Fe1

Spokojený klient ČS

Já jsem spokojeným kientem ČS a všem těmhle eBankistům, mBankistům a podobným exotům se jenom směju. Ale na druhou stranu, když vidí někdo náplň svého života v přenášení peněz z banky do banky podle aktuální výše poplatků, tak proč ne, každý svého štěstí strojvůdcem. Já mám ovšem jiné koníčky, a podobné věci považuju za ztrátu času.

0/0
3.7.2008 14:48

Martas

Re: Spokojený klient ČS

Píšeš tu ty nesmysly furt dokola, už jsi s tím trapný, už se vzpamatuj. O jaké náplni života a koníčcích tu furt kecáš? Změna banky celkově nezabere víc jak dvě tři hodiny a dělá se třeba jednou za 10 let. Mi se to určitě vyplatilo: Přechodem z KB do Fia jsem už ušetřil na poplatcích kolem 2500 Kč (proč bych je bezdůvodně dával bance?) a spoustu hodin času, protože u Fia mi služby vyhovují více a s obsluhou účtu strávím méně času než u KB. Já to vidím spíš naopak: Kdo se dobrovolně připravuje o peníze a čas, je hlupák.

0/0
3.7.2008 15:00

Dr. Fe1

Re: Re: Spokojený klient ČS

Dvě tři hodiny asi těžko, i když samozřejmě záleží kolika institucím platíte, kdo od vás inkasuje atd. Standardně to tak jednoduché není a strávíte tím minimálně několik dnů. Jinak o čas se připravujete vy, když vás baví spekulovat o pár korunách a přenášet peníze z banky do banky jako kočka koťata. Já se možná o nějáké peníze připravuju, ale takhle je to pro mě pohodlnější a jistější. Je to subjektivní volba každého, já bych např. nějákou kampeličku kvůli pár ušetřeným korunám neriskoval .....

0/0
3.7.2008 16:18

Martas

Re: Re: Re: Spokojený klient ČS

Několik dnů? ;-D ;-D A co bych těch několik dnů dělal? Šmankote. Nejvíce času zabralo zrušení účtu v KB, příšerná firma.

Ano, o kočce a koťatech taky píšete v každé druhé diskusi, což vyvolává dojem duševního nezdraví a také to, že člověk ty peníze přenáší z banky do banky snad jednou týdně, což je úplný nesmysl. Jak píšu, pokud přejdete někam, kde je to zdarma, je to jednorázová akce napořád a dál už si ničím nelámete hlavu a neztrácíte čas (ani peníze), vaše příměry o koníčcích a koťatech jsou úplně mimo.

Jinak ta kampelička má požádáno o bankovní licenci a příští rok bude standardní bankou. Ve Fiu nemám pocit, že bych něco riskoval, byl jste někdy v jejich pobočce? Četl jste jejich smlouvu? Víte, jak mají pojištěny vklady? Nevíte nic, jenom uboze plivete a blbě tlacháte.

0/0
3.7.2008 17:04

Dr. Fe1

Re: Re: Re: Re: Spokojený klient ČS

Je dost ubohé, když kvůli tomu, že má někdo odlišný názor hned operujete pojmy "duševní nezdraví" apod. Zamyslete se nad sebou trochu. 

A co se týče tématu, já píšu ve svých příspěvcích, že je SUBJEKTIVNÍ kdo co preferuje. Někdo má radši jistoty, že má peníze v bance o které ví na 100 procent že nezkrachuje a má bankomat na každym rohu někdo zase rád riskuje a dá peníze do kampeličky, která bude možná jednou dokonce skutečnou bankou ;-D Ale zase ušetří pár korun na poplatcích. Moje příměry o koníčcích a koťatech jsou dosti trefné, protože podle příspěvků na těchto diskuzích se tímto způsobem chová řada lidí, kteří mají díky tomu, pocit jak na to vyzráli. V podstatě je to podobná skupina jako důchodci objíždějící diskonty, a shánějící nejlevnější zboží. A takový jste evidentně i vy.

0/0
3.7.2008 18:04

ross

Re: Re: Re: Re: Re: Spokojený klient ČS

ale ty jsi opravdu dusevne nezdravy, moralizujes, ale pritom v prvni vete mas ebankistum, mbankistum a podobnym exotum. to asi podle tebe neni urazka

0/0
3.7.2008 20:46

Majklova_proxy

Re: Re: Re: Spokojený klient ČS

Nekolik dnu??

-

Pote, co mi v CS nikdo nebyl schpny vysvetlit, proc za prichozi platby platim 5 Kc, zasel jsem do eBanky a zridil si ucet - telefonicke objednani a deset minut vyplnovani lejster (karta mi prisla postou, PIN taky, ale to je normalni). Zasel jsem do CS rict FcukOff - bez objednani, pul hodiny cekani, deset minut papirovani. Vybral jsem nejakou provozni hotovost, zbytek do peti (!) dnu preveden do eBanky.

-

Joooo, to je porod, ze?

0/0
4.7.2008 1:11

finanční poradkyně

Re: Spokojený klient ČS

A kolik na to Vašem skvělém účtu u ČS ve skutečnosti měsíčně platíte za služby? Jak bezpečné máte internetové bankovnictví? Co říkáte phishingovým útokům na klienty ČS? (to se totiž v jiné bance nikdy nestalo). Co říkáte na to, že citlivá data klientů se již několikrát povalovala v okolí kontejnerů neskartována? Co když tam bylo i Vaše RČ, které pak někdo vesele zneužil? ČS je největší bankou v ČR a bohužel na to sází...nesnaží se být lepší a je to škoda. Pokud jste ale nenáročný klient, od banky vlastně žádné služby bepotřebujete a je vám jedno, kolik platíte poplatky, pak jste pro ČS tím správným klientem...

0/0
3.7.2008 15:25

Dr. Fe1

Re: Re: Spokojený klient ČS

Kolik platím je mi celkem jedno, pokud to nepřesahuje nějákou rozumnou mez, což zatím nepřesahuje - je to cca 100,- Kč/měs. S bezpečností net bankovnictví problém nemám, nutnost zadávat SMS kód mi připadá jako dostatečná ochrana. Phising může ČS těžko ovlivnit, kromě toho nachytat se na to může opravdu jenom člověk hodně naivní a neznalý, což se mě netýká. Co se týče dat povalujících se u popelnic, tak to je pro mě novinka, můžete to upřesnit nejlépe s nějákým odkazem ? !  Co se týče zlepšení tak to nastalo, i když má samozřejmě ČS stále rezervy, ale pro mě je naprosto dostačující. Jinak jako klient jsem asi tak stejně náročný jako 95 procent lidí tj. pár plateb inkasem, pár trvalých příkazů, standardní net bankovnictví .... nějáké speciální služby skutečně nevyužívám a nepotřebuji.

0/0
3.7.2008 16:14

usnicka

Re: Re: Spokojený klient ČS

Já s mým mužem máme parterský účet

a platíme JEN 100 KČ měsíčně za všechny

transakce atd.R^

0/0
3.7.2008 16:33

Lukáš

Re: Re: Re: Spokojený klient ČS

Gratuluji, to je skvělé! Kolik Vám na účet asi dohromady chodí? Řekněme něco kolem 25000 Kč? Tak u eKonta máte účet zdarma, ovládání účtu přes internet zdarma, narozdíl od většiny bank si můžete zdarma založit až tři devizové účty - které jsou ještě k tomu pod jedním číslem účtu a můžete si mezi dělat libovolně konverze - bez poplatku; přípis je automaticky směrován podle příchozí měny, pro Vás je vedení embossky se službou Zamykání, možností cestovního pojištění a pojištění zneužití, zdarma a pro manžela můžete mít elektronku zdarma, generování výpisů zdarma... na co jsem zapomněl? ano... první dva výběry z bankomatu RB (a do 7.7. eB) zdarma a další za 9,90 bez ohledu na to, na jaký bankomat jste zrovna narazila. A aby toho nebylo málo, zdarma Vám RB založí spořicí účet až s 3,5% úročením, kde si můžete nastavit, aby Vám systém hlídal zůstatek na běžném účtu a udržoval ho na určité hranici apod. Jinak za transakce zaplatíte 2,90 Kč bez ohledu na to, do jaké banky prostředky zasíláte.

0/0
3.7.2008 18:54

klient eb

Re: Re: Re: Re: Spokojený klient ČS

Nechci se vas nekde dotknout :), ale tohle je PR jak vysite.

Zvlast me dorazilo ten sporici ucet "az s 3,5% urocenim". Tohle je dobre tak do televize mezi reklamou na Ariel a nove damske vlozky.

Sporici ucet slouzi na kratkodobe ukladani penez, takze na nem nebude soudny clovek susit miliony. A ten sporici ucet "az 3,5%" je treba 1% do 100k. To je proste vysmech, zvlast s porovnani s konkurenci ING, eMAXu, Bawag, FIO, dokonce i molocha Postovni sporitelny.

Dalsi vec je ta konverze mezi menami uctu - ano to je "bez poplatku". Poplatek je totiz jako jinde schovan v kurzu.

0/0
4.7.2008 9:45

usnicka

Re: Spokojený klient ČS

Souhlasím, jsem také u ČS!

Nedávno jsem slyšela o takovém "spořícímu nadšenci",

co si přenesl všechny své úspory do eBanky!;-D

0/0
3.7.2008 16:32

yetti

Re: Re: Spokojený klient ČS

a?8-o

0/0
3.7.2008 17:27

Jirka

Re: (NE!)Spokojený klient ČS

Já jsem taky (stále ještě) klientem ČS, ale poměrně zásadně NEspokojeným. Naproti tomu jsem zcela spokojeným klientem některých jiných - např. ING (ING spořící konto), Citibank (kreditka) a mBank (hlavní osobní účet + spořící účet + účet na internetové transakce).

Co je odlišuje? Oproti ústavu zvanému ČS, který je na čele našich bank zejména výší poplatků (ročně mne obíral zhruba o 2400,-) si ostatní vystačí penězi získanými z mých u nich uložených peněz, nebo z provizí z transakcí kartou. Ve všech případech mají lépe zabezpečené systémy a za sebou mnohem větší kapitál. Oproti ING, Citi nebo Commerzbank je ČS a její matka (rakouská Erste) kampeličkou.

0/0
3.7.2008 17:35

Jirka

Re: (NE)Spokojený klient ČS - pokrač.

Kromě poplatků mne v ČS strašně iritují fronty na pobočkách, přitom na pobočku je nutno jít s každou pitomostí. Ani takovou věc, jako změnu výpisů z papírových na  elektronické nelze řešit přes Internet banking, ale jen osobně na pobočce.

Bez ohledu na to, kolik máte na účtu peněz, maximální výběr kartou z bankomatu ČS limituje typem karty a přes to nejede vlak. Třeba v mBank si to mohu kdykoli (zdarma) nastavit sám přes Internet, třeba na 80tis.

Poslední zkušenost , na pobočce jsem rušil platební kartu ČS (Visa Elektron), přesto mi měsíc na to ČS naúčtovala poplatky za prodloužení na další rok (+ pojistku k té kartě). Reklamace - prostě zrušení ještě nezadali (nebo neproběhlo) v Systému,  snad do měsíce poplatky vrátí. To je ústav!

0/0
3.7.2008 17:39

Dr. Fe1

Re: Re: (NE)Spokojený klient ČS - pokrač.

Vaše zkušenosti Vám neberu, já takové nemám. Na pobočky nechodím, protože nemám důvod. Naposledy jsem tam byl cca před 3 lety pro kartu, další kartu už mi na mojí žádost zaslali poštou. Pro moje běžné potřeby zatím šlo řešit přes internetbanking všechno.

0/0
3.7.2008 17:54

Jirka

Re: Re: Re: (NE)Spokojený klient ČS - pokrač.

Tak schválně,  jen krátký seznam toho, co nejde:

- Změna způsobu zasílání výpisu z tištěného na elektronický /Změna limitu pro platby/výběry kartou /Povolení nebo zákaz internetových transakcí kartou / Nastavení limitu pro internetové transakce kartou / Navýšení libovolného limitu / Změna telefonu používaného pro autorizace

0/0
3.7.2008 21:32

Majklova_proxy

Re: Spokojený klient ČS

Spokojeny klient CS? Neni to nahodou oxymoron?

0/0
4.7.2008 1:21

Financial Professional

Re: Spokojený klient ČS

A oni se zase smějí tobě, protože zbytečně platíš poplatky. u eBanky mám účet na který mi chodí více než 25.000 Kč měsíčně, takže neplatím za vedení účtu vůbec nic a dokonce mám i vedení embossované platební karty zdarma a nějaký ten výběr měsíčně taky. Platím tedy jen za odchozí platby, v rámci ČR pouhých 2,90 Kč. Oproti předchozí bance je to úspora minimálně 2.000 Kč ročně. Navíc, pokud něco potřebuji od mého bankéře, objednám se k němu zdarma přes linku 800 a on mě v daný čas očekává. Jen hlupáci nápadně podobní tobě čekají ve frontě v ČS, kde není možné si takto schůzky sjednávat. Změna banky trvala pár hodin a protože byla před 5 lety, mám za tu dobu v kapse úsporu nejméně 10.000 Kč. Na druhou stranu vlastním nějaké akcie ERSTE, neboť jejich příjmy z poplatků všech těch hlupáků se pohybují v miliardách z čehož následně profitují i akcionáři. Pevně doufám, že se ještě pořád směješ. ;-D 

0/0
4.7.2008 14:20

Dr. Fe1

Re: Re: Spokojený klient ČS

Přesně kvůli takovým blbům jako jsi ty jsem psal svůj příspěvek. ;-D;-DR^

0/0
4.7.2008 14:49

Financial Professional

Re: Re: Re: Spokojený klient ČS

Pokud jsem podle tebe blb jen proto, že využívám lepší služby a zbytečně někomu necpu poplatky, pak lze vážně pochybovat o tvém duševním zdraví. Skutečnost je taková, že bankovní trh se tu vytříbil a banka, která je vhodná pro jednoho, nemusí být vhodná pro druhého. ČS je pro klienty s nízkými příjmy, které lze odrbat jedině na poplatcích, neboť tito lidé mají nízké zůstatky, málo platí kartou atd. Klientům s vyššími příjmy může banka poplatky za vedení účtu klidně prominout, neboť jsou pro ně zajímaví jinak - platí více kartou a banka z každé transakce dostane několik procent, mají vyšší disponibilní zůstatky, s více penězi provádějí více transakcí mají vyšší schopnost kupovat další bankovní produkty, investovat atd. Protože zcela nepochybně patříš do té první skupiny lidí, proto ti vlastně ani nezbývá nic jiného než být u ČS a být s nimi spokojen.

0/0
4.7.2008 17:43

EL

mění se jen názvy

Z počátku jsem se toho spojení obával. Ale musím říct, že ke službám, které bezchybně poskytovala Ebanka přibyly služby poskytované Reifkou. Dokonce mám dojem, že se změnilo chování banky ke mně. Já jsem poměrně nenáročný klient, mě stačí účet v kč, kam mi chodí výplata, sem tam využiji nějaký drobný úvěr a přístupk účtu přes web. Kolega mi to donedávna nevěřil, jen mi záviděl, že mám výplatu na účtě o den dřív, než on.  No a po návštěvě Reifeisen bank má účet konečně "ušitý" svým potřebám,  úvěr, jaký potřeboval a k tomu hypotéku, vše bez problémů a rychle. Přístup k účtu 24hod., zabezepčení na úrovni. Druhý kolega má dva účty, co nešlo ve spořce léta, šlo v Reifce za pár minut. A to nejsem zaměstnanec této banky, ale "jen" klient. Nikoho nenutím, jen každému říkám, "jdi se tam zeptat"..  

0/0
3.7.2008 13:08





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že termínovaný vklad je obvykle lépe úročený než spořicí účet?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.