- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No to jsou rakouske pomery, to je pro ne typicke. Je to poradna lumparna. Chyby, vymyslene a nesmyslne poplatky, drahe bankovni karty ktere nejsou potreba, bankovni produkty ktere nechces, jednani bez tveho souhlasu atd. To nam to Zeman s Erste Bank pekne zavaril... Rakusane jsou proste takovi . - Nejlepsi je proto se takovym pomerum vyhnout primym bankovnictvim, jak to praktikuje DiBa. Ta drzi slovo a ma hlavne omezeny manevrovaci prostor, protoze si ucet do jiste miry vedes sam. A tisice bankovnich dokladu stejne nejsou potreba, naopak, otravuje to!!
nejlepší je Komerční Banka, příjemný personál, jsem prostě spokojen...
je podle mě nejhorší banka u nás. Tak naduté povýšenecké jednání ze strany nějaké banky se hned tak nevidí. Pobočky na okresech jsou na nic. Salo se mi že jsem šel vyřizovat jednu věc do této banky a úřednice mi předala telefon abych si to sám vyřídil v Praze. Internetové bankovnictví věčně na hranici kolapsu, než se člověk dobouchá (mám 54Mbit připojení) tak má fousy jak děd Vševěd. Myslím že banky v ČR se mohou zařadit mezi nejhorší na světě. Oproti tomu dobrou zkušenost mám s UnikreditBankou.
Ten pristup je videt uz i na tom "Zmena zpet neni mozna. Ne a ne a ne! Nabidneme rok zdarma. Ne treba naporad poplatek jako byl u puvodni smlouvy, ne ne. A stezovat si muzete u Ombudsmanam kdyz se vamt o nelibi. Polibte nam sos dekujeme za zavolani."
To je pristup k zakaznikovi jako remen. Vypraskat ten moloch.
Já jsem z "hlouposti" přešla taky na ten osobní účet a pak se divila, že platím měsíčně o 40 Kč víc, než jsem platila doposud a to jsem žádnou službu navíc nezískala. Mám založený účet jinde a v nejbližších dnech chci účet u ČS zrušit. Proč mám platit 160 Kč měsíčně a ještě jim nechávat na účtu k dispozici svoje peníze?!
Ještě doplněk k tomu mému. Dole píše někdo, že není "socka", že si to klidně zaplatí. Myslím, že to nemá co dělat s tím, kdo je a není socka. Ale s tím, že si za lepší peníze mohu pořídit minimálně stejně kvalitní službu někde jinde. Já přeci nejsem "socka", ale člověk, který uvažuje, to je rozdíl. Přeci nebudu nějakému soukromému subjektu dotovat zisky ze svého soukromého účtu, když z toho nemám odpovídající protislužbu....
ČS už rok nemám, kde jsem platil 250,- měs teď za stejné a některé služby nabíc 99,- měs za ten rok úspora 1800,- ( za deset let 18000,-) nejsem soc.
Česká spořitelna nic bez vědomí neprovedla..., v souladu s pravidly, jen pan redaktor zaspal dobu a je asi Hňup!
To je zajimave, v souladu s jakymi pravidly? Zajimave je, ze oni na rozdil od tebe na tom netrvaji a priznavaji chybu...cimpakto? Nebude hnup nekdo jiny nez pan redaktor a vsichni okolo tebe?
Mbaňka mi to denně udělá a je to super....
Me udelali to same ,tak jsem s nima skoncil,a jsem klientem mbank.
Nejsem zaplaťpánbůh socka abych musel kńourat kvůli pár stovkám na poplatcích - a zatím naprostá spokojenost.
ach jo....
nejde možná o tu částku ale o ten princip ne?
z pohledu vás je to "socka částka" z pohledu banky? když to uděla 1000- 10 000 lidem, kteří na to mávnou rukou?
čau chlapi, už mám taky tu boží embanku, poradili mi to chlapi ve fabrice a zatím naprostá spokojenost, fakt nekecám!
říká klient největší rakouské kampeličky se středoevropským dosahem- Erste Bank.