Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Test emailových odpovědí jednotlivých bank

Nejjednodušším způsobem, jak získat informace od banky, je napsat jí. Dostanete však vždy právě ty informace, které potřebujete? Z našeho testu se dozvíte, že tomu tak vždy není.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jakub

ING

Mam docela spatne zkusenosti s odezvou na mejly od ING bank, pokladal jsem kdysi nekolikrat dotazy ohledne ING konta, odpoved prisla jednou po nekolika dnech, podruhe na trivialni dotaz s odpovedi ANO NE, jim to trvalo pres tyden a co bylo nejzajimavejsi, ani po tak dlouhe dobe na premysleni se jim nepodarilo trefit  spravnou odpoved z tech dvou moznosti! Kdyz jsem tam zasel osobne s vytisknutym mejlem, pracovnice mi sdelila, ze je to jinak, ze se dana pani jez mi odpovidala spletla...

0/0
14.9.2008 14:45

Jakub

podobny test pro CA, CK

Zkuste podobny test pro cestovní agentury ci cestovni kancelare, pred pul rokem jsem daval konkretni dotaz na invia.cz a dodnes cekam na odpoved... (tedy vlastne uz necekam na dovolenou jsem jel s jinou CA, ale dodnes neodpovedeli). Dale me napada, ze by byl zajimavy test uvadenych informaci o hotelu, strave, vzdalenosti a kvalite plazi apod. od CA, CK versus realita :)

0/0
14.9.2008 14:39

pavel

no nevím

o kvalitě dotazovací akce svědčí , že podle tazatelů na první otázku byla postačující odpověď ano- ne. Nevím jak na otázku, která zněla.... jestli....nebo  může někdo odpovědět stylem ano ne  Správnám odpověď mimochodem byla, že možné jsou různé varianty - žadatelé mohou žádat společně aniý by byli manželi případně může žádat jen jeden z nich, pokud má dostatečné příjmy. Takže žádná jednoduchá odpověď . Hypotéka je opravdu natolik složitá záležitost , že podobná akce postrádá vypovídací hodnotu.

0/0
9.9.2008 15:13

Huč

Mlask

0/0
5.9.2008 17:49

Emanuel Šeltudyven

RB

to by se za časů Marcely Černianské nestalo, to byla kázeň a disciplína R^R^

0/0
5.9.2008 9:26

finanční poradkyně

Přesná nabídka hypotéky do prvního mailu??? Blázníte???

...ještě navíc poslaného na infomail banky!!! Hypotéka je v dnešní době dost citlivá věc, nejde o půjčení si pár korun na rohlík. Žadatelé se zavazují platit splátky třeba půlku života...Nepřijde mi fér, aby banka ihned zpracovala do mailu nabízenou možnost. Jednak tím klienta vystavuje riziku zneužití údajů jím poskytnutých, jednak tyto rady všeobecně stejně nelze použít jako exemplární případy, protože neexistují dvě navlas stejné hypotéky...

Banky, které klienta odkáží na web a především mu nabízejí možnost si o věci promluvit s odborníky, sice neprošli tímhle čupr testem (který, ač se tak tváří, nejde příliš do hloubky a jeho výsledek je značně plytký), ale klienta v konečném důsledku informují mnohem lépe a přesněji, protože spesialista nebude hledat obecné řešení, ale konkrétní. Ostatně, vybírat si, kde si vezmu hypotéku, podle toho, jak podrobně a jak rychle mi banka odpoví na mail, je poněkud krátkozraké...

A překlepy? Aspoň víte, že Vám odepisují lidé a ne stroje

0/0
3.9.2008 15:57

bankéř

Vaše emaily

Ve Vašich emailech máte chybnou interpunkci - vedlejší větu je třeba ukončit. Co jsou "dostatečné informace", nevíte, poněvadž nevíte, jaké informace jsou k přesnému výpočtu potřeba. Rovněž nevíte, kdo může přesný výpočet provést, v jakém případě je vhodnější jednání osobní nebo alespoň telefonické, zkrátka nemáte "dostatečné informace" k posouzení.

0/0
3.9.2008 11:58

Markus

Kto to byl?

Kto to byl u nas scheise?!Jak je to mozne ze to trfa 17 minuty a pak hodina?!

0/0
3.9.2008 10:58

Troll

no nevím

Ale pokud si to dobře pamatuju tak úroková sazba atd. se odvíjí od bonity klienta a tu je nutné znát, je jasné, že s mail nešla odvodit a tak vám banka nepošle konkrétní nabídku, kterou byste pak mohli operovat proti nim...

0/0
3.9.2008 10:03

Miloušek

Nejlepším testem

komunikace se všemi možnými institucemi bylo, když jsem se přestěhoval a hlásil změnu adresy. To by byl krásný článek, některé meily mám ještě archivované :-)

0/0
3.9.2008 8:58

Pavel

Re: Nejlepším testem

A nechcete se s tím pochlubit? Když už jste to nakousl... :-)

0/0
3.9.2008 9:43

me2di

Jedine M-bank

R^

0/0
3.9.2008 8:18

sarusian

Re: Jedine M-bank

m-bank ma na rozidel od ostatnych bank forum, kde sa daju vyhladat odpovede dovolujem si tvrdit,  ze na 95% otazok

0/0
3.9.2008 10:16

Citrine

J

Přesně tak R^ 

0/0
3.9.2008 15:10

sdf

Re: J

Jako kde nejede delfínová karta, co to psalo na obrazovce terminálu, kdo nedostal jakou mpůjčku, kdy bude konečně po mslibech účet pro OSVČ, kdy budou konečně ty slibované mkreditní karty,...

0/0
3.9.2008 20:06

Blázen

Re: Jedine M-bank

Mám M-baňku a zatím naprostá spokojenost

0/0
3.9.2008 20:18

dežo

Re: Jedine M-bank

V Mbank trvá všechno věky. Banka je na trhu nová  a neumí to. Klienti jsou značně nespokojeni... Rv

0/0
8.9.2008 19:30

Jirka

M-banka

Mám M-bank a zatím naprostá spokojenost.

0/0
3.9.2008 8:09

bob builder

Re: M-banka

psychopate

0/0
3.9.2008 10:55

jaja

Re: M-banka

ted jsem se paradne vykakal a naprosta spokojenost:)

0/0
3.9.2008 20:25

píťa

Re: M-banka

ted jsem si skvele zasoulozil a naprosta skokojenost:)

0/0
3.9.2008 20:29

Huč

Re: M-banka

Huíííí

0/0
5.9.2008 17:48

falonso

Re: M-banka

Nesnáším věřící poláky,takže M-Bank ani náhodou !!!

0/0
6.9.2008 20:07

V

V

Mám Unicredit už rok a půl a musím uznat, že je ve spoustě věcí fakt nejlepší na trhu. Má nejlevnější hypotéky, nejdelší dobu, kdy kryje pojištění karty proti krádeži zpětně od nahlášení. Nejlepší krytí cestovního pojištění, které dává ke kartě. Její komunikace s klientem je špičková. Internetové bankovnictví neustále funguje (ne jako ČS, kde je každý druhý víkend odstávka). Prostě kvalitka :-)

0/0
3.9.2008 7:44

me2di

Re: V

aby ne, kdyz platist tolik poplatku;-D

0/0
3.9.2008 8:19

V

Re: Re: V

Tolik? Vejdu se do stovky měsíčně. To mi přijde hodně pěkné. V porovnání s 2 tisícovkama měsíčně za telefon například...

0/0
3.9.2008 15:04

Jirka

Re: Re: Re: V

Kolik produktů od kolika bank využíváš, že tu tvrdíš, že je Unicredit nejlepší? A platit bance za to, že jim půjčuješ prachy je zhýralost. I 10 korun by bylo hodně.

0/0
3.9.2008 21:39

V

Re: Re: Re: Re: V

Za posledních 10 let jsem prošel 8 bank. Takže leccos o tom vím. A mám i mbank, ale zatím mne nepřesvědčila k odchodu od Unicredit.

0/0
4.9.2008 17:06

Anonym

Re: V

Vítám v diskusi zaměstnance marketingu Unicredit. Máte na ty příspěvky připravené šablony nebo odpovídáte ad-hoc? :-)

0/0
4.9.2008 8:51

V

Re: Re: V

Mýlíte se často?

0/0
4.9.2008 17:06

Miroslav

Re: Re: V

A proč myslíte, že je z Unicredit? Jen proto, že jí chválí? Tedy ten o pár příspěvků výše je marketingového oddělení M banky?

0/0
4.9.2008 19:01





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že můžete mít účet bez poplatků s dvěmi embosovanými kartami zdarma?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.