- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Už hodně jsem najezdil s firemními auty a zažil různé malé škrábance či promáčkliny plechu...Co by si člověk na soukromém autě nechal za pár stovek, max. tisícovek opravit, popř. vůbec neřešil (komu vadí škrábanec na nárazníku?), na firemním autíčku se velkoryse dvorním servisem nechávají vyměňovat celé díly = opravy v hodnotách deseti- až statisíců - a ona to pojišťovna vždy zacáluje!!! Tak tohle ať mi někdo vysvětlí!!
Pro pojišťovnu je to lukrativní klient, který má krom pojištění aut sjednané pojištění budov, majetku a třeba tam přispívají na životní pojištění a podobné nesmysly, kdyby to neopravili, tak by firma mohla přejít ke konkurenci a ztratit daleko víc než pár desítek tisíc na pojistce. Ale máte pravdu že běžného klienta pojišťovny berou na hůl jak mohou. Také jsem měl kdysi nezaviněnou nehodu a než přišel likvidátor zjistit škodu trvalo to přes měsíc!!! a i pak si dávali načas, ale dostal jsem víc než mě stála oprava, i když to bylo tím že se auto opravilo svépomocí a ze starších dílů.
si pis ze jo... starsi auto, nicmene skoda podle "likvidatora" moji pojistovny 70.000,-, vinik pojisten u takove te male zk__vene pojistovny Tr_glav ... vyplaceno 10.000,- podle jejich "likvidatora"... maji prej tabulky a tabulka je zakon.... ze si to teda vezmu z mojeho havarijka (rozdil mezi vyplacenym a tim co mi jeste patri) at to pak vymahaji pojistovny mezi sebou (sami mi to doporucili).... hadejte, bavila se semnou moje pojistovna kdyz jsem o to zazadal? spravne... NE
Teď když nebudou policisté jezdit k haváriím do 100 000 Kč, bude těch podvodů ještě víc a hlavně se nebude dařit odhalit havárie pod vlivem alkoholu.
jsem u nich mel urazovou pojistku, v Dominikansky republice jsem si vyhodil rameno, bohuzel jsem si ho nebyl schopnej hodit sam zpatky, musel jsem do nemocnice, pod narkozou mi ho vratili, coz teda uz byl zazitek sam o sobe, pojisteni lecebnych vyloh jsem mel jinde, to bylo naprosto v poho, ale chtel jsem po navratu prachy z te urazove, poslal jsem jim zpravu z nemocnice a vyplnenej jejich formular...napsali mi, ze pry mam dolozit preklad ty zpravy...tak jsem jim zavolal, ze maj v pojistnejch podminkach nekolik jazyku ve kterych muzou bejt dokumenty predlozeny bez toho, aby musel bejt preklad...mezi nimi i spanelstina, ve ktere ta zprava byla...ta slepice likvidatorka mi tvrdila, ze to v pojistnejch podminkach neni, nemel jsem je zrovna u sebe, volal jsem nekde z auta...
nechal jsem si zavolat i sefovou k telefonu, tak tvrdila ze to tam byt nemuze, kam by prej prisli, kdyby si to meli prekladat sami...ta likvidatorka dokonce u sebe ty pojistny podminky ani nebyla si je ani schopna sehnat, kdyz jsem si dokonce i vzpomnel na cislo toho clanku...tak jsem jim musel poslat dalsi dopis, kde jsem ty pojistny podminky prilozil vytisteny z netu...tak pak mi ty penize poslali
Proplacení čelního skla není podvod, protože ho rozbil kamínek od auta které má povinné ručení. Když ho nezjistíte a nahlásíte nějaké jiné auto, je škoda placena maximálně z cizí pojistky.
Pojistny podvod to je, ale rekl bych, ze ve vetsine pripadu by setreni bylo drazsi, nez proplaceni. Pojistny podvod je to uz z toho duvodu, ze ten, na koho to nahlasite (pokud s tim souhlasi) muze byt pojisten u jine pojistovny nez vinik. Pro tyhle pripady je lepsi mit pojistene celni okno zvlast a mate klid..
Zloděj křičí chyťte zloděje - viz titulek...
Za pojistný podvod v částce 8 mil. Kč dostanete jenom 2 roky podmínku na 3 roky. Viz rozhodnutí vrchního soudu tento týden.
Pojišťovny se nemůžou divit, samy se snaží klienty okrást, tak si to klienti musí nějak kompenzovat. Takže když si při pojistné události něco přidáte, dostanete se tam maximálně na svoje. Určitě jste někdy zažili, když na vás v pojišťovně po havárce vytáhli katalogový ceník náhradních dílů, který absolutně neodpovídá realitě nebo se podívejte na ohodnocení aut: naprosto odlišné při sjednávání pojistek a naprosto odlišné třeba při ukradení vozu.
Zbytek už není pro pojišťovnu lichotivý. Byl jsem řádně pojištěný u Kooperativy a po havárii s motorkou jsem se nestačil divit. Pojištovna kladla odpor od prvního dne. Servis měla nasmlouvaný ten nejhorší ze čtyřech možných. Její znalec mě zkoušel poškodit o 33 procent odhadní ceny. Ještě teď nemůžu zapomenout jak jsem se belhal o francouzské holi a hledal bankomat, neboť mi nechtěli proplatit odtah motorky. Po několika měsících doprošování jsem na ně poštval právníka a teprve potom zaplatili. Takže za dvanáct a půl tisíce jsem obdržel několik kvalifikovaných nepřátel se kterými jsem se málem soudil. Nemusím snad dodávat jak se mi půl roku žilo bez peněz, se zraněním a v nejistotě .
Kdyz si vezmu, kolik ziskaji pojistovny na pojistkach, tak pojistne podvody v radech desitek milionu jsou nepatrny zlomek procenta ... cili naprosto marginalni zalezitost ...