Diskuze

Jak nežádat o práci: historky z personálního podsvětí

O úspěchu u přijímacího pohovoru někdy rozhodují maličkosti, které uchazeč o zaměstnání podcenil nebo nad nimi dostatečně nepřemýšlel. Podle skutečných zážitků personalistů jsme sestavili soubor odstrašujících příkladů a rad, jak se o práci v žádném případě neucházet.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kapitán Hollister

7. 10. 2008 15:18
a co diakritika?

můžete mi vy vyšichni tady vysvětlit, proč nepoužíváte dikaritku? ach jo. kdyby jeden z vás tak psal, tak ano, asi bych si myslel, že ten jeden má anglickou klávesnici, ale všichni tři. To už je otřesný.

0 0
možnosti

Jujing

7. 10. 2008 15:22
Re: a co diakritika?

Protoze to proste zdrzuje :-P co ti na tom tak vadi? toto neprectes bo co?

0 0
možnosti

Uielo

7. 10. 2008 12:53
No to je blbost

No, z clanku vyplyva, ze personalistovi mate vsichni lizat nohy. A motivace pracovat v te firme? Co si asi tak muzou myslet, jde o prachy a ne o to, ze maji zahon plny ruzi. Zas clanek s hodnotou 0.

0 0
možnosti

Dan

7. 10. 2008 13:47
Re: No to je blbost

Presne tak. Pokud vybiraji personaliste podle takovych blbosti, jako je nazev emailove adresy, pak by v te firme hlevne nemeli byt oni.

Opravdu kvalitni personalista ma na lidi lidove receno "cich". To se neda nikde nastudovat...

Ano, je pravda, ze v mnoha personalnich agenturach delaji opravdu "slepicky", ktere se na takove nesmysly ptaji, ale opravdu kvalitniho personalistu mnoho z otazek v clanku nezajima, spise je pouzije proto, ze vi, ze uchazec na ne bude umet odpovedet, protoze jsou notoricky zname a slouzi spise k navazani komunikace.

Nez jsem zacal pracovat jako personalista, prosel jsem jako uchazec nekolika personalnimi agenturami a opravdu jsem byl prekvapen, jaka "devcatka po skole" tam nechali vest rozhovor s manazery na top pozice ve firmach, kteri by vsichni do jednoho ony "personalni konzultantky"  strcili do kapes. A nemusim asi rikat, jake "ucebnicove otazky" lidem treba s 10-letou praci v managementu kladli...

0 0
možnosti