Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nové a výhodnější pojištění není vždy výhrou pro klienta

Přebírání klientů mezi jednotlivými poradenskými společnostmi prostřednictvím rušení starých smluv a uzavírání nových je věc stará jako poradenství samo. V případě společností DataLife a Partners to skončilo až stížností na ČNB a AFIZ. Jaký je výsledek? Žádný. Kdo je vítězem? Nikdo, ale poraženým je opět klient.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jan

K.

Tak AFIZ pozastavila OVB Allfinanz clenstvi

pisou o tom na opojisteni.cz pro klienty to asi mnoho neznamena R^

ale je to signal ze se alespon neco deje

www.opojisteni.cz

Honza

0/0
20.10.2008 12:02

Josef Holt

Trochu jiný pohled

V současné době je již snadné porovnat různé produkty a to i produkty stejné pojišťovny.

proč firma DataLife nabízí jeden z nejhorších produktů od ING? Stačí si pčečst srovnání na www.produktovelisty.cz 

A také každý poradce ví, že ING má nejvyšší mfee na trhu - na své straně 1,7%, na straně fondu až 2%, to je dohromady až 3,7%. TER bude určitě přes 4%.

Tak mi vysvětlete, co je to za poradce DataLife, který nabízí tento produkt? Asi tomu nerozumí, ale to ho asi neomlouvá :)

Holt

0/0
18.10.2008 20:08

PETR BORKOVEC, Partners

hloupost I.CZ na Fincentru

Je smutné, že IDnes fincentrum.cz přebírá hlouposti a v tomto případě úmyslné polopravdy z "konkurenční" I.CZ. Znovu se tak ukazuje silný vztah mezi konkurenční společnosti Fincentrum FP (vydavatel I.CZ) a IDnes Fincentrum.cz Podobně jako v případě nedávného "nezávislého" testu finančních poradců. :-/

0/0
17.10.2008 10:01

Teror 123

běs děs

Hmm ... Měl jsem schůzku s poradcem Partners a docela v pohodě. Nic mi nenutil, což sem docela uvítal a bylo fajn. Když vemu moje předchozí schůzky třeba s AWD nebo OVB nebo jak se to menuje, tak nesrovnatelný ... A další už nechci :-).

0/0
16.10.2008 13:07

Taky Partner

Re: běs děs

Zdravím kolegu z Partners. Jak to dneska jde?

0/0
16.10.2008 13:24

Smiders

mistře ...

Nepracuji, jsem klient a mají moje sympatie.R^

0/0
16.10.2008 12:31

Kamil

Re: mistře ...

Nevěřim ani slovo

0/0
16.10.2008 12:48

Smiders

Re: mistře ...

Kdo nezkusí, neuvěří ... so easy man ;-)

0/0
16.10.2008 12:57

Kamil

Re: mistře ...

A jak může vypadat ten jejich úžasnej finanční plán? Vyprojektujou ti tam očekávaný výnos 10 procent? No tak to musí bejt bomba... ;-D;-D;-D

0/0
16.10.2008 14:03

Smiders

Re: mistře ...

Co to blábolíte? 8-o

0/0
16.10.2008 14:34

Kamil

Re: mistře ...

A jak teda vypadá ten jejich úžasnej finanční plán?

0/0
16.10.2008 14:38

Smiders

Propaganda ... hnus ... 5

Jejich finanční plán a jeho komplexnost mě totálně uzemnila nemluvě o

nízkonákladových tarifech, které jsou zatím viděl pouze u nich.

IDNES opět potvrdil statut bulváru. Škoda.RvRv

0/0
16.10.2008 12:20

Kamil

Re: Propaganda ... hnus ... 5

Mistře, jak dlouho už u těch Partners pracujete, že máte tohle zapotřebí?

0/0
16.10.2008 12:27

Smiders

Propaganda ... hnus ... 4

Sám jsem zažil mnoho poradců, ale PARTNERS jsou u mě zatím jasnou

jedničkou. Už jenom jména jako Tomáš Prouza nebo Pavel Kohout, jejichž

význam překračuje ČR mě jako člověka, kterého finance zajímají nadchla

a jsou promě zárukou kvality nemluvě o komunikaci jejich poradců.

0/0
16.10.2008 12:19

vojtis

Re: Propaganda ... hnus ... 4

Pavel Kohout byl vychován a vyrostl z OVB. Odtrhli se právě díky "Axe", která je sponzoruje a teď ji musí psát! Ale zase nic proti IŽP od "AXI" neni tak špatný.

0/0
16.10.2008 23:47

Smiders

Propaganda ... hnus ... 3

Partners znám jako klient a jejich

nabídka je opravdu velmi široká a exluzivní a jejich nástroje šity na

míru na zadání, které je jednocuché. Maxinální krytí a zhodnocení peněz

při minimálních poplatcích :-). Čili něco, co tady není zvykem, protože tam je minimální prostor pro nechutné rýžování pojišťoven.

Už jenom přehled partnerů DATALIFE v oblasti IŽP je směšný  ...

0/0
16.10.2008 12:19

Smiders

Propaganda ... hnus ... 2

To, že klient zruší takový shit jako je B150 a dobudoucna tak ušetří

stovky tisíc jak na poplatcíck a logicky tak i na budoucích výnosech je

parametr, který právě TANK krásně hodnotí nemluvě o tom, že pojistné

částky jsou většinou naprosto nedostatečné a nefunkční, ale to je

problém velké většiny produktů na našem trhu.

0/0
16.10.2008 12:18

Smiders

Propaganda ... hnus ... 1

Po přečtení tohoto článku jsem se ocitnul někde v dobách dávno minulých a opravdu mi přešel mráz po zádech. To, že ING nemá v oblasti IŽP co nabídnout a jsou skoro nenákladnější na trhu je fakt a TANK je parametr, o kterém takto pochybovat pouze vyzdvihuje negramotnost autora nebo to, že ho ING zaplatila. Když může mít team formule 1 jehož rozpočet jsou stovky milionů Euro, někde na to musí vzít  a zaplatit si pak pisálka, je to nejmenší. IDNE tímto článkem ukázalo, že je nekorektní bulvár a objektivita stojí někde ve frontě za na konci, jestli vůbec.

0/0
16.10.2008 12:17

palok59

120159

0/0
16.10.2008 11:38

Jiří Štětina

Neserióznost IDNES

Článek opět ukazuje, jak je IDNES neseriózní médium.

Článek je převzat z www.investujeme.cz, kde pod ním je diskuze, z níž vyplývá, že článek je napsán tendenčně a některé věci jsou vytržené z kontextu.

www.investujeme.cz

Úroveň článků na IDNES je všeobecně velmi slabá....

0/0
16.10.2008 10:20

Martin

Re: Neserióznost IDNES

Připojuji se, článek je velmi neseriózní, navíc je to téma, o kterém by bylo třeba napsat cca 20 A4, aby zcela vystihl tuto problematiku.

0/0
16.10.2008 11:44

Kamil

Re: Neserióznost IDNES

V čem je článek neseriózní? Že ukazuje podvodný jednání poradců? Pán je zřejmě jeden z nich, že?

0/0
16.10.2008 12:16

Jiří Štětina

Re: Neserióznost IDNES

Článek je velmi neobjektivní, nejsou v něm podstatné informace. Z diskuze pod článkem ( jednání mezi DataLife a Partners) vyplynulo, že původní rádoby poradce byl příbuzný klienta a že zcela vůbec nepracoval v zájmu klienta.

Pokud by byl článek seriózní, tak by obsahoval vyjádření zainteresovaných stran, informace o tom, co chtěl klient řešit a podobně.

Kamile, už chápeš rozdíl mezi seriózností a neseriózností?

0/0
16.10.2008 12:33

Kamil

Re: Neserióznost IDNES

Jenže ten článek není jenom o tom jednom konkrétním případu. Důležitý je, že konečně někdo napsal o běžně rozšířeném chování většiny "poradců", kdy jsou klienti vmanipulováni do zcela nevýhodných přesjednávání smluv 

0/0
16.10.2008 12:48

Jiří Štětina

Re: Neserióznost IDNES

Pokud se někdo cítí manipulován, tak ať to nepodepisuje, to platí v jakémkoli oboru.

A tento článek je o tomto konkrétním případu, kdy Partners zrušili smlouvu, do které byl klient vmanipulován od svého známého. Tak to je, pokud si to nemyslíte, tak si to přečtete ještě jednou, s chladnou hlavou......

0/0
16.10.2008 15:14

Kamil

Re: Neserióznost IDNES

Nesouhlasím. Investujeme.cz je stránka především pro finanční poradce, čemuž odpovídá i ta diskuse. Předpokládám, že vy jste taky jeden z nich, takže s váma ńějaká konstruktivní diskuse asi nemá smysl...

0/0
16.10.2008 12:15





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že pokud je vám cizí řidič způsobí škodu, může likvidaci pojistné události vyřídit vaše pojišťovna nikoli jeho?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.