- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V diskuzi se to objevilo a je mi divné, že novináři toto nevědí. Na trhu je 14 pojišťoven, ale 15 brandů - značek, pod kterými je pojištění prodáváno.
Tou 15. je Allianz Direct. Bylo by dobré přidávat do srovnání, produkt je zcela odlišný od produktu nabízeného pod značkou Allianz.
Tak doufám, že příště už novináři budou přesnější a informace komplexní. Sami uvidíte, jaký to bude mít vliv na pořadí.
Aleš
Pokud mají mít uvedené příklady smysl, musí se samozřejmě srovnávat výše pojistného pro shodné limity plnění !!! A ejhle - úplně stejně jako v loňské tabulce, zatímco je u ostatních pojišťoven varianta 35 / 35 miliónů, u ČPP se použije limit 50 / 50 miliónů, čili jiná a podstatně dražší varianta pojistného, i když má také produkt s plněním 35 /35. Jejich pojištění pak vychází výrazně dražší a nevýhodné.
Je to náhoda ? Ne, úmysl !!!!
Zkuste si prosím kalkulaci pojistného na web. stránkách Allianz direct a dostanete se na zcela jiné nabídky. To jen pro zvídavé... :-)
Trochu jsem se bál, že Direct zdraží oproti loňským 20% slevy. Je vidět, že jsou zase nejlevnější. Loni mi to přišlo neuvěřitelný, letos už do toho asi půjdu. Nevíte někdo, jak to dělají, že jsou tak levný?