- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
skvělý video : http://zpravy.idnes.cz/diky-vam-jsem-ve-vate-vzkazuje-bohac-v-klipu-proti-firme-cez-p4u-/domaci.asp?c=A081126_220704_domaci_dp.
Ta diskuse mě pobavila, stejně jako nepříliš odborný článek. Prosím tedy o článek na téma není direct jako direct.
Direct pojištění to je zejména AllianzDirect a Direct a dále sjednání přímo na stránkách pojišťoven se slevou. Pouze tehdy je cena lepší oproti cenám s provizí přes poradce/prodejce.
Proč myslíte, že na top-pojisteni.cz pana Ronovského nejsou nejvýhodnější sazby. Proč pomlouvá v komentářích Direct (prosím, přečtěte si komentář na jeho stránkách ve wordu, co převzaly všechny další portály, pobavíte se)?
Protože on je pouze prodejcem, žije z provize (slavná GreCo) a neposkytuje ve skutečnosti žádné direct sjednání. Ceny přes tyto srovnávače jsou dražší než při sjednání přímo u dvou direct pojišťoven nebo zvýhodněně na stránkách pojišťoven.
Dobrý den, výše uvedené diskuze dvou pánů mě "pobavila" a zároveň vyburcovala k reakci. Musím říct, že jsem byla hodně překvapená z toho, co jsme se dočetla v komentáři pana Ronovského (zda se tedy tak vůbec jmenuje) ohledně způsobu sjednání pojistné smlouvy na http://www.srovnavac.cz. Já osobně jsem jejich klientem a při sjednání jsem nemusela nic zadávat dvakrát, nikam jsem nebyla přesměrována a s rychlostí s jakou vše bylo vyřízeno jsem ani nepočítala - o tom, že zásilka se všemi dokumenty dorazila druhý den ani nemluvě. Z tohoto důvodu mě velmi překvapuje, že daný autor mylného komentáře není schopen si zjistit předtím, než něco takového napíše, jak to opravdu je - dosti neprofesionální a myslím, že firmě, kterou zřejmě zastupuje, dělá spíše ostudu. Stejně nemile mě překvapil jeho útok v závěru na autorku článku, dosti opovážlivé dle mého názoru - je to opravdu neuvěřitelné něco takového tvrdit.
Nevím z jakého důvodu si paní redaktorka vybrala a detailně popsala proces jen na webu Ing. Žalčíka, který skutečně nepatří mezi největší porovnávací portály pojišťoven.
Navíc popis uzavření neodpovídá skutečnosti. U většiny z 10 pojišťoven je uživatel přesměrován přímo na stránky jednotlivých pojišťoven (a to zejmé=na z kapacitních důvodů), kde musí některé údaje zadávat znovu.
Exisují ovšem i další servery, kde klient nalezne všech 13 pojišťoven, proces je zautomatizovaný a navíc i s většími slevami. Ptám se proto, proč paní redaktroka neporovnala třeba více takových portálů a detailněji se věnovala jen tomuto.
Pavle, nevím z jakého důvodu se zrovna Vy navážíte do našeho úspěšného portálu, aniž byste znal, jak funguje proces sjednání pojistné smlouvy na http://www.srovnavac.cz . To samozřejmě svědčí o Vašem povrchním přístupu jak k pojištění, tak ke klientům obecně. Výše uvedeným komentářem podáváte záměrně mylné informace.
Pokud máte dojem, že byste mě chtěl zdělit něco osobně nebo máte zájem o vysvětlení procesů online sjednávání pojištění, neváhejte se na mě obrátit nebo kontaktovat naši informační linku.
Jan Žalčík, Srovnávač.cz