Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Bankou roku je poprvé Raiffeisenbank

Loni třetí, letos první. Ve výsledkové tabulce ocenění Banka roku se Raiffeisenbank o dvě místa posunula a zvítězila. Poprvé v sedmileté historii soutěže se tak nejlepší bankou stal jiný ústav než Česká spořitelna nebo Komerční banka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jim

Banka roku? Ostuda roku a oslava arogance banky

tak jak pise Kutil, od doby co eBanku koupila RB jto sni jde co se tyce service z kopce. Dneska jsem ovsem dostal po 10 letech spokojenost od banky takovou facku ze se z toho vzpamatovam jeste ted.

Bez zavolani mi zrusili ucet pres ktery proteklo za tech 10 let vice nez 10 milionu  korun. A to vsechno protoze jsem mel dva mesice na jednom z uctu -1000 korun.

Ze na druhem uctu penize byly to banku nezajimalo, ucet obnovit nejde, k vypisum se nedostanu, k ovladani taky, takze konec. Muzu si zalozit ucet novy, prima. Pry me obesilali na adresu ktera je v systemu. Nebyla spravna, ale co treba zavolat, poslat email. Ne, rovnou se rusi ucet. Tomu rikam osobni pristup. Jediny co jim zbylo je rychly system. Jakmile bude nejaka banka mit stejny system jako eBanka, odchazim OKAMZITE. 

0/0
7.4.2009 18:14

iuos

hmm

a kdo může za to, že tam měli špatnou adresu?

0/0
8.4.2009 9:51

kutil

Neseriózní chování Raiffeisenbank

Byl jsem klientem eBanky od roku 1998 a vše fungovalo jak mělo. Naopak známí co byli u Raiffeisenbank byli nespokojeni s nesolidním chováním. Letos Raiffeisenbank koupila eBanku a i když jsem u eBanky 10let, tak od Raiffeisenbank odcházím, protože neznalost pracovníků Raiffeisenbank a jejich nezájem o klienta je nad únosnou míru. Výhru si Raiffeisenbank koupila, protože rozesílala spamové mail, kde žádala lidi aby volili Raiffeisenbank.

Výhra Raiffeisenbank i České spořitelny je výsměch, protože je to ovliněné počtem klientů. Obě tyto banky patří mezi horší a v ČR je mnoho lepších bank. Volba banky roku je další z podvodů na klienty.

Mám kolegu z Polska a u nich dnes již banky nechtějí žádné poplatky a na spořících účtech jsou úroky kolem 10%. Je v ČR jsou banky podvodníci a lichváři.

0/0
4.12.2008 15:10

duskovka

koupíte i jiné ocenění?

Rating firmy lze upravit reklamou, v případě banky se jedná o oškubání klientů a vyhození peněz dotazy, co bych si přál na účtu.

Kdy vyhrají lháře roku, neschopa v hypotékách roku a další tituly na které mnohem více spějí. Jen klidně reklamujte, stát vaše hospodaření zaplatí, vždyť krizi je třeba nejdřív vyvolat.

0/0
2.12.2008 21:44

Viky Cabadaj

Kde sou kluci z ČSA?

nejak je v tyhle diskusi nevidim :)) Jo to bude asi tim, ze jim zrusili vanocni vecirek a na internet uz asi taky nezbylo ;-D

0/0
29.11.2008 18:48

kluk z čsa

Re: Kde sou kluci z ČSA?

Moc nechápu, co jsi tím chtěl říci. Za sebe Raiffeisence tímto velmi gratuluji a jsem pyšný na to, že jsem pomáhal dostat eBanku do stavu, ve kterém si ji RB koupila. Evidentně byl spojení správný krok. Ani jedna z bank by asi samostatně tak rychle k podobné ceně nedošla. Pozdrav všem v RB, jen tak dále! :-). J.

0/0
1.12.2008 0:51

Trampino

Re: Kde sou kluci z ČSA?

Tak nevim. Když se dívám na všechny ty žebříčky, tak mi přijde, že  to vybírali podle intenzity reklamní kampaně v televizi. Například mezi účty mi chybý konto od FIO družstevní záložny. Poud jde o rajfku kdysi dávno jsem slyšel jeden docela veselý drb. Ten říkal že důvodem pro nákup E-banky bylo, aby se česká Raifka stala tak velkou, že nebude snadné jí majetkově převzít jinou bankou :-)

Pokud jde o vlastní propojení Rajfky a Ebanky chvíli jsem se kolem toho ochomejtal a minimálně do okamžiku kdy jsem to opustil to bylo tak, že jde o dvě party, které se dost brání společnému splynutí, takže výsledkem bylo ponechání původních interních procesů, softwarů, atd. Jediné co se integrovalo bylo logo, jinak to ale byly stále dvě banky akorád pod jednou střechou :-)

Ale je fakt, že do toho už řadu měsíců nevidím zevnitř a třeba se opradu ty dvě party konečně domluvili a začli se propojovat.  

0/0
7.12.2008 23:55

Jelen

Nejdynamičtější banka

Proč je uprostřed textu věta:

Loni se Raiffka stala skokanem roku a letos ji porota zvolila nejdynamičtější bankou roku 2008?

Když nejdynamičtější bankou roku je zaslouženě MBank. Článek byl vyroben generátorem textu? Když už si Raifka zaplatí reklamu, tak pořádně, ne :-)

0/0
28.11.2008 22:02

iuos

hmm

ona je nová banka automaticky nejdynamičtější?

0/0
30.11.2008 15:12

kawasaki

??

koukal jsem na jejich stránky, bohužel ovlivněn reklamou na netu i v TV

a myslel jsem že nabízí ůčet zadarmo. Nic takového se nekoná. V ceníku maj vedení učtu měsíčně.

Vedení učtu            35kč

Přímé bankovnictví 70kč

Debetní karta          25kč

0/0
28.11.2008 14:22

Franta

Re: ??

Zkus se podívat dál na věrnostní výhody...když splníš, máš zadarmo účet, přímý bankovnictví, 2 karty, příchozí platby, 2x výběr z bankomatu, kontokorent...

0/0
28.11.2008 15:18

sdf

Re: ??

Bohužel nabídka je natolik nepřehledná že z toho není poznat co je zdarma, co není a co se jak platí.

0/0
28.11.2008 16:49

kutil

Re: ??

Mám vedení zdarma, ale za ostatní si řeknou tolik, že dohromady to dá víc, než mít účet u ČS a platit za vedení účtu. Doporučuji FIO, jsou bez jakýchkoliv poplatků a funguje to.

0/0
4.12.2008 15:13

BastaFidli

Banka roku

si musí vypomáhat požadavkem svého vlastníka o dotaci od státu?

P.S.: Co se cenzorovi nelíbí na tomto názoru, že ho smazal? :-O

0/0
28.11.2008 8:56

iuos

hmm

co to blábolíš?

0/0
28.11.2008 11:50

Ahasver

Re: hmm

Asi myslí rakouskou matku všech rajfek :-)

http://ekonomika.idnes.cz/raiffeisen-pozada-o-pomoc-rakouskou-vladu-fik-/eko-zahranicni.asp?c=A081104_190907_eko-zahranicni_vem

0/0
28.11.2008 12:22

Franta

Re: Banka roku

Za prvý o pomco nepožádala, jen si od valný hromady nechala schválit, že tu možnost má.

Za druhý, kdyby Tobě někdo dával prachy prakticky zadarmo, ty by sis je nevzal? Zvlášť když si Franta od vedle (Erste) veme?

0/0
28.11.2008 15:20

Bára

Banka roku

To vážně někdo věří, že tahle soutěž je něco jiného než reklama? A že vyhraje banka, která získá nejvíc hlasů a ne ta, která si to zaplatí?

Pokud by to tak totiž bylo, nikdy v životě by nemohl minulý rok vyhrát Osobní účet (nebo jak se tam zlodějna od ČS jmenuje). Ekonto je velice dobrý účet, s RB je to už bohužel horší. Kromě toho, že zvýšily poplatky, které byly u eBanky ještě rozumné, nejsou absolutně schopní pochopit, že každý klient má jiné potřeby a ne všichni ocení, když se jim bude nabízet karta za 200 Kč zdarma, zatímco na jiných poplatcích zaplatí tisíce.

0/0
28.11.2008 8:55

Ahasver

Hm

Jsem dřívějším klientem eBanky a brzy asi budu i bývalým klientem RB. Pomalu se stává synonymem pro aroganci, neschopnost a nekomunikaci, v lepším případě informace polovičaté, spíš ale úplně lživé, od lidí i z dokumentů - viz. třeba ten průběžný zisk Kč/€. Proti eBance to je zhoršení tak o milion %.

No ale jestli jsou cílovou skupinou klienti jásající za 10Kč bonus, který je jim vzápětí stržen za "generování výpisů", pak asi mají pořád koho oslovovat...

0/0
27.11.2008 15:57

Anonymous

Re: Hm

V eBance -tenkrát měli asi 115000 zák.  jsem byl jednou se podívat, jak se tam pracuje, příp. pro ně i pracovat. Ten manažer, nebo co to bylo, ten byl tak namyšlený až to bolelo., A ty kobky(něco jako kancelář) .  Přitom banky a bankovní systémy jsou na jedno kopyto. Po spojení s

Raiffeisenbank je to vražedná kombinace. Nedivím se, že banky mají potíže, protože normálním zaměstnancům zjevně moc neplatí, pouze vybraným dávají nehorázné sumy, přitom kvalita služeb je bídná. Zdá se, že mBanka právě pro ty normální lidi bude asi velmi vážnou konkurencí pro ostatní banky eBanku,Raifku a.j. nevyjímaje.

0/0
27.11.2008 19:48

marty

Re: Hm

Hm to by mě zajímalo, kdy vůbec byla EB v zisku:-/. Nějak si nemůžu vzpomenout....byla to naprosto tragická banka, úplný zoufalci. Jediná jejich klika je, že je RB koupila, protože tuhle bankovní krizi by Ebanka prostě nepřežila, už takhle se potácela na pokraji krachu..:-/

0/0
27.11.2008 22:02

Ahasver

Re: Hm

Hmm no vlastně jen od roku 2001 :-) Jako klient jsem lepší banku nepoznal.

0/0
27.11.2008 22:56

kutil

Re: Hm

eBanka byla skvělá, Raiffeisenbank jsou břídilové. eBanka začínala v roce 1998 jako Expandia Banka s jedním centrem v Olomouci a vše bylo přes internet za úžasné ceny. Pak se stala spoluvlastníkem Česká pojišťovna, začly se stavět další pobočky a služby se zhoršily a zdražily. Ale koupě Raiffeisenbankou ji položila.

0/0
4.12.2008 15:17

rur

zisk banky 831 milionu euro

jsem to zkusil přepočítat, celá Rajka International má za třičtvrtě roku zisk 21,5 miliardy Kč, což vypadá dobře, dokud sito člověk neporovná s místním trhem: KB měla 12 miliard, ČS měla 12 miliard ... 2 největší banky v ČR vydělaly dohromady víc než Rajfka Mezinárodní po celé Evropě.

0/0
27.11.2008 14:26

Karel

Re: zisk banky 831 milionu euro

To je zajímavý, vždycky se tady KB a ČS nadává za to, že okrádá klienty a proto má obří zisky a najednou se to hodí jako výbornej argument pro něco jinýho. Kdo chce psa bít...

Jinak, ty celá Evropo, podívej se, kde Raifka působí, asi nečekáš, že v Albánii nebo Bělorusku bude vydělávat stejně jako tady, na relativně civilizovaným trhu, že ne?

0/0
27.11.2008 16:20

rur

banka spřísnila podmínky=přestala dávat úvěry

z logiky vysvětlování, že RB zpřísnila podmínky, aby ochránila sebe a i klienty vyplývá, že to doteď nedělala, takže dosvadní klietni jsou vlastně ohrožení ;-D ale jinak koukam na ty obhajce bank, kteří ji obhajují v pracovní době a za její peníze CHA CHÁ

0/0
27.11.2008 13:33

Karel

Re: banka spřísnila podmínky=přestala dávat úvěry

A přidám se ještě k tomuhle:

Co je na tom tak těžkýho pochopit? Byla nějaká doba a během tý fungovaly nějaký podmínky. Doba se změnila a podmínky se proto taky změnily.

Já si naopak myslím, že kdo tvrdí, že podmínky zpřísňovat nemusí, tak je buď blázen nebo lže nebo je strašně nezodpovědnej...

0/0
27.11.2008 16:35

shady

Re: banka spřísnila podmínky=přestala dávat úvěry

To by bylo OK, pokud by dodržovala už podepsané smlouvy. Pokud ne, tak jsou to jen kecy

0/0
27.11.2008 20:28

doctorX

BANKA ROKU ?

jdete se vysmat, banka roku. RB je tak prolhana, ze si ani na noc nevidi. Stejne tak jako vsechny ostatni banky. Je to chamrad. 

Jen zdimou co se da a ohaneji se populistickymi prazdnymi gesty

0/0
27.11.2008 12:58

Kamil

Já žádnej názor nemam

Chci si jenom užít novýho smajlíka EUEUEUEUEUEUEUEUEU

0/0
27.11.2008 12:19

....

Re: Já žádnej názor nemam

A máte nějakou banku?

0/0
27.11.2008 12:20

JosePedro

Re: Já žádnej názor nemam

Hlavně si dej pozor,abys těma smajlíka nepodpořil rasismus, nebo jinou diskriminaci, to by tvůj příspěvek taky mohli smáznout, bystří hoši

0/0
27.11.2008 12:50

katchule

katchule@tiscali.cz

skvely video : http://zpravy.idnes.cz/diky-vam-jsem-ve-vate-vzkazuje-bohac-v-klipu-proti-firme-cez-p4u-/domaci.asp?c=A081126_220704_domaci_dp. R^

0/0
27.11.2008 10:38

SocPredator

K této soutěži

stejně jako ke Zlaté koruně nutno přistupovat s určitým odstupem. Přece jen je na to nalepeno dost subjektů (sponzorů). Ale čím jsem byl opravdu překvapen je vítěz v kategorii úvěr - Chytrá karta. On tedy vyhrál minule i Osobní účet, ale ten vznikl v době, kdy na trhu nebyla až taková konkurenční nabídka.

Ovšem aby "vyhrála" placená kreditka v úvěrovém sektoru, to je mazec.  Lépe už se s tou anketou shodit nemohli ;-D

0/0
27.11.2008 10:34

Z

Re: K této soutěži

Ale mohli...lide hlasovali pres internet, nekteri posilali SMS a oni to pak zahodili a vzali vysledky pruzkumu :-/

0/0
27.11.2008 10:50

wiliz

.

Já mám ČS, je to špatně?:-P

0/0
27.11.2008 10:16

Koumak

Re: .

pokud ti jde o blaho

jejich zamestancu, tak urcite delas moc dobre. Za tva penize jede kazde dva roky

nekdo z CS na fajn dovolenou, kam bys jinak mohl jet ty, nicmene za tu ochotu u

prepazek/telefonu se do dozajista musi rentovat ...

0/0
27.11.2008 11:21

hodňák Ackerman

Ta RB je vůbec spolek:

"Výhodou Raiffeisenbank je rovněž její silný vlastník – skupina Raiffeisen International je jednou z nejsilnějších bank v regionu střední a východní Evropy, kde obsluhuje 14,6 milionu klientů. Raiffeisen International do konce září meziročně zvýšila svůj zisk o 38 procent na 861 milionů korun."

0/0
27.11.2008 9:44

hodňák Ackerman

Re: Ta RB je vůbec spolek:

Na www.rb.cz píší, že RB International je jedna z nejsilnějších bank ve střední Evropě a tvdí, že mají zisk do konce září cca 30 milionů Euro, ještě jednou to opakuji třicet milionů Euro. Zatímco na Islandu RB International probendila dluhopisy za 350 milionů E. To si dělaj prdel, ne?

0/0
27.11.2008 9:47

LOL

Re: Ta RB je vůbec spolek:

861 M ano, ale ne Kč, ale EURO

http://www.e15.cz/kratce/raiffeisen-international-zvysila-cisty-zisk-o-38-pct--58426/:-)

0/0
27.11.2008 10:09

hodňák Ackerman

Re: Ta RB je vůbec spolek:

Ne, ne. Čerpán z

http://www.rb.cz/news/?content=komentar-rb-k-vyvoji-trhu

Je tam napsáno 861 milionů korun. Úplně to mlátí do očí.

0/0
27.11.2008 10:11

Z Rajfky

Re: Ta RB je vůbec spolek:

Ten zisk je samozřejmě 861 milionů eur, na webu máme hloupý překlep, který hned opravíme. Díky za upozornění.

Jinak myslím, že tyhle výsledky RI i růst zisku v ČR (nárůst přes 40 %, za 3Q 1,1 miliardy) a především fakt, že od doby vypuknutí krize nám výrazně roste počet klientů jsou dostatečným argumentem všem těm zoufalcům, který mají asi nějaký problém a proto vypouštějí takový fámy...

0/0
27.11.2008 10:14

hodňák Ackerman

Re: Ta RB je vůbec spolek:

Mladý pane, nevím jestli jste opravdu z RB, ale mít na vlastních internetových stránkách napsáno, že RB International má zisk 861 milionů korun k podobným spekulacím hodně nahrává.;-)

0/0
27.11.2008 10:18

Z Rajfky

Re: Ta RB je vůbec spolek:

Jak jsem říkal, hloupý překlep. Už je to opraveno, račte se přesvědčit.

Ještě jednou díky za upozornění.

0/0
27.11.2008 11:36

hodňák Ackerman

Re: Ta RB je vůbec spolek:

Abych se přiznal tak mám eKonto. A začínám zvažovat, že ho převedu někam jinam. Protože mít byť jen pár tisíc korun uložena v bance, která není schopna správně napsat "uklidňující" zprávu pro své klienty mi přijde rizikové.

Jinak si těch 861 milionů Euro opravte i tady:

http://www.rb.cz/attachements/pdf/informacni-servis/aktualni-informace/vyvoj-trh.pdf

;-D;-D;-D To je síla!

0/0
27.11.2008 14:00

Z Rajfky

Re: Ta RB je vůbec spolek:

Jo, a ještě dodávám, že Raiffeisen International neměla na Islandu ani korunu a kdo tvrdí cokoliv jinýho, tak lže. Jestli víš něco jinýho, hoď jsem jakoukoli informaci.

0/0
27.11.2008 10:16

hodňák Ackerman

Re: Ta RB je vůbec spolek:

Mladý pane, před 4 lety se v českých bankách běžně nakupovaly jakékoliv islandské dluhopisy jako základy portfolia (byly brány jako 100% jisté investice). Mají je všechny české banky a to v mnohem větších objemech než 300 milionů E jak přiznala Erste nebo KBC. ;-)

0/0
27.11.2008 10:31

Z Rajfky

Re: Ta RB je vůbec spolek:

To je fajn, ale pořád čekám na nějaký argument, že má Raiffeisen International nějakou expozici na Islandu.

0/0
27.11.2008 11:05

Z Rajfky

Re: Ta RB je vůbec spolek:

hmmm...tak jsem se nedočkal....

0/0
27.11.2008 16:18

Ahasver

Re: Ta RB je vůbec spolek:

Another Austrian banking company, Raiffeisen Zentralbank, said it also had exposure to Icelandic banks, though it declined to say how much.

http://www.nytimes.com/2008/10/11/business/worldbusiness/11icebank.html?fta=y

0/0
27.11.2008 16:26





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že cestovní pojištění vás chrání proti vysokým výlohám na léčení v zahraničí?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.