- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Všechno je to jen trapná reklama. Mě naboural klient Dolnorakouské pojištěvny a včera, to bylo přesně 3 měsíce od dodání všech dokladů, mě napsali, že to pozastavují, že jsem nic nedodala. Tak jsem tam dnes volala, co to plácá a ať mi řekne, co mu chybí a on mi řekl, že se spletli, že nic nedodal pojištěný. Jsou to šmejdi všichni. Teď budu čekat další tři měsíce, než jim vyprší opět zákonná lhůta.
No já jsem moc informací nezjistil, podíval jsem se na stránky AXA z podnětu reklamy jak tam ženský přivezou benzín nebo jí přijedou opravit kolo ale nikde jsem nic o rozsahu a podmínkách asistenční služby nenašel, možná blbě hledám ale prostě to tam nenajdu.
to chce nahlédnout přímo do všeobecných pojistných podmínek a ještě spíše do zvláštních pojistných podmínek (nebo doplňkových pojistných podmínek či smluvních ujednání - záleží, jak to má kdo pojmenováno). Tzn. zkuste najít jestli mají na svém webu někde dostupné přímo pojistné podmínky smlouvy - většinou v PDF formátu. Jestli ne, tak jedině nahlédnout na pobočce.
tak tedy Generali nabízí pojištění např. při opravě- práce instalatéra maximálně do výše 3000 Kč. A víte, kolik platí zdravotní pojišťovna lékaři- např. ortopedovi za 1/2 roku?- tedy na tzv. unicitní rodné číslo- to znamená, že je jedno jestli pacient přijde k němu 1x nebo 10x. je to cca 500 Kč.