- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vi negdo, zda vubec a jake jsou postihy pri nevedeni Knihy jizd? Slysel jsem, ze tak male, ze se to vest ani nevyplati...
Záleží na tom. Pokud nedáš informace z knihy jízd policii, aby mohla určit viníka např. přestupku, tak maximálně 100.000 Kč. Větší průšvih bude s FÚ, protože nevést evidenci jízd znamená problém s dokládáním skutečných nákladů a nikdo určitě nechce danit a platit penále za něco, co pracovně najezdil.
Osobně mám lepší zkušenost s opačným způsobem. Používám své vozy k firemním účelům, tedy i pro všechny své mobilní zaměstnance. Opravdu dobrý způsob jak vyvést peníze a za 3 roky se mi každý vůz 2x zaplatí a ještě je za pěknou cenu člověk prodá.
..kde si diskutéři asi špatně článek přečetli. Autor neporovnává situace buď - nebo, ale vychází z obvyklé a logické situace: Máte doma své auto, tedy více méně ojeté, kdy další budoucí náklady v čase na něj nejsou nijak dramatické. A K TOMU vám dají v práci služební. POKUD HO POŘÁDNĚ NEVYUŽIJETE, JE SKUTEČNĚ JEDINÝM EFEKTEM NIŽŠÍ PŘÍJEM, což chápu jako pointu článku a s tím souhlasím.
pokud si spocitas jen pov. ruceni a pojistku, k tomu nove gumy a nějaký ten drobný servis, jsi na 40k/rok ani nevís jak....... Tak proc mit svoje auto, kdyz muzes mit firemni, nove a bez starosti?
...další výpotek nějakého pologramota z iDnesu. Popsaná situace, byť modelová a velmi zjednodušená, protože nepostihuje řadu dalších aspektů využívání služebního vozu pro soukromé účely, je už z pohledu zdravé selské logiky pro zaměstnance výhodná. Bude lepší, když se budete pánové držet svých běžných nenáročných témat a utlučete v sobě ambice na jakákoli odbornější témata...
Jak již bylo uvedeno:
zaplatím cca 35 000,- kč za rok, tj. při intervalu obměny vozového parku 5 let celkem 175 000. A já mám nové auto za 900 000.- . To je fajn ne?
Platím pouze PHM (ty bych platil stejně...).
A nepočítám pneumatiky, sevisy, oleje, pojištění - ty hradí vlastník - zaměstnavatel.
Tak nevím co mě má vyjít draho....
Článek je pitomost. Problém by mohl nastat pouze v případě, že by to služební auto bylo opravdu hodně drahé (třeba služební Rolls-Royce ) , ale to je zase "trochu" nereálný příklad. V reálných podmínkách se služební auto vyplatí prakticky vždycky.
Zajímalo by mne, kdo by kde sehnal leasing za 3 OOO za auto v ceně 900 000. Ten autor asi nemá rozum.
U auta poskytnutého zaměstnavatelem neplatíte havarijní a zákonné pojištění, neplatíte opravy a servis (auto není Vaše, platí vlastník - firma) a zkuste si ty ušetřené peníze (kdybyste to auto od zaměstnavatele neměl) šetřit na vlastní auto za 900 tis. Za jak dlouho bystese svezl?
Pronajem auta v hodnote 900.000 za 3.000 mesicne? Co vic si muzete prat???
To autor článku jezdící Favoritem nepochopí.
Jezdím samo sebou i soukromě (50%), vše vykazuji jako pracovní cesty. Tzn. vuz zcela zdarmo. Přiznávám se a vy se třeba pose...
Nj, ale to ti funguje perfektne jen do ty doby, nez se s tim nekde v nedeli vecer vysekas. Od pojistovny pak nedostane tvoje firma ani po hube, protoze slo evidentne o soukromou jizdu.