Diskuze

Výpis z účtu si vždy raději ihned překontrolujte

Povinnosti překontrolovat si správnost položek uvedených na výpisu z účtu se nikdo nezbaví. Pokud svůj přehled transakcí měsíc co měsíc jen ledabyle zakládáte do šuplíku, vystavujete se riziku, že v případě nesrovnalostí přijdete o možnost nápravy. Čas na reklamaci je omezený.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Eldi

14. 1. 2009 11:20
SMS

je tak těžké nechávat si zasílat pohyby na účtu pomocí SMS? Když přijde, vzpomenu si co jsem kde platil, a když ne tak se podívám přes internetové bankovnictví co konkrétně se platilo a hotovo.

Vlastně uznávám, že to pro některé lidi může problém být, např. staří lidé, ale ti účet mnohdy nemají a většinou mají o svých financích mnohem větší přehled :-) Babička si zapisuje i čísla všech bankovek.

0 0
možnosti

Londyn

14. 1. 2009 12:16
Re: SMS

Kolik máš pohybů na účtu? Než něco vyplodíš mysli na to, že tu nejsi sám se svými 20ti pohyby měsíčně. Více myslet než psát !!!

0 0
možnosti

Roumen

14. 1. 2009 11:17
Bug

Chichi...ja jednou nasel bug v ibankovnictvi GE. Tato chyba zpusobila, ze se mi z uctu ztratily vsechny moje penize a jeste jsem se dostal 300k do minusu. 8-o Ftipny. Reklamace druhy den na pobocce v pohode, vsechno se urovnalo, ani penale nepocitali. :-) Jeste jsem tam pak ale musel znova...diky malemu zustatku mi nauctovali poplatek za vedeni uctu, coz mi prislo nefer, tak jsem reklamoval jeste tech 30 korun. ;-D Dneska uz mam jinou banku...

0 0
možnosti

Rudá_záře_nad_Kladnem

14. 1. 2009 10:07
Největší show byla, když mi zlodějská O2 z účtu

neoprávněně zinkasovala Kč 2627,-. U normální společnosti by to byla účetní chybu. U O2 a jejich postupu se to rovná zlodějně.

Jejich mentální oprátorka chtělo po nadiktování přesných zúčtovacích údajů inkasa nafaxovat výpis z účtu (který samozřejmě dostávám jen elektronicky). Další se mi vysmívala, že co chci, na reklamaci je v ČR 30 dní. Když jsem ji upozorňoval, že solidní společnost takto nejedná jen se smála. Korunu nasadila pracovnice reklamací O2 Helena Aišmanová, která tvrdila, že O2 za to nemůže, že za to může banka, která inkaso povolila (tedy vlastně já).

Vše jsem nakonec řešil s ředitelkou pro značku O2 a následně pak přes 1. místopředsedu představenstva O2. Neoprávněné inkaso mi vrátili + Kč 2,90 za účetní položku. Hodiny, která jsem nad tím strávil mi samozřejmě odmítli proplatit. Zjevně ví, že se kvůli tomu s nima soudit nikdo nebude.

Jsou to ........ , že jim rovno není.

NIKDY U O2 NEPOVOLUJTE JEJICH INKASO Z VAŠEHO ÚČTU.  

0 0
možnosti

Seven

20. 1. 2009 13:18
Re: Největší show byla, když mi zlodějská O2 z účtu

Vás příspěvek je nezáviděni hodný, ale dopadl dobře. PS: nepovolovat inkaso z učtu vubec. :) a nikomu!

0 0
možnosti

XXL

14. 1. 2009 10:04
Praktická rada, co sám dělám či nedělám

Před časem psali, že když obchodník na pokladně špatně namarkuje, může to pak změnit. Tak to psali. Tj. na kase vidím, to mám na účtence. Ale stejně jsou schopni to pak změnit, "opravit". Což je děs, tj. obejdou se bez PINU i podpisu, či podpis mají, ale obejdou se bez něj pro změnu odečtené položky.

Takže jsem přestal s placením kartou, kromě pár výjimek, např. platba na účet do zahraničí. Tam šlo ovšem na zaslání proti podpisu, ne kartou, vyjednáno přímo v bance. Ale kartou rozhodně už neplatím nákupy v hypermarketu, i když mě otravuje kontrolovat peníze zpět a dostávat ušmudlané bankovky s ohnutými rohy apod.

0 0
možnosti

XXL

14. 1. 2009 10:00
Rovnoprávné postavení?

Když budu něco dlužit, např. bance, tak za 3 roky se to nepromlčí ani náhodou. Do té doby bude nejspíš předvolání k soudu, ale i kdyby ne, tak dluh zůstane platit dosti dlouho. Když budu dlužit daňovému úřadu, tak promlčení bude myslím 5 let, minimálně 3 r., přesně nevím. Přitom vše jsou instituce, kde na hlídání pořádku jsou zjednaní lidi, které jako klient svými poplatky a poskytnutím peněz platím já.

Tady mi říkají, že když mě okradou, tak to můžu reklamovat např. 14 dní, u pošt. spořitelny. Stačí, aby se "ztratil" výpis, nechodí rekomando, nedodají ho a mám smůlu. Poštačka odpřisáhne, že ho do schránky hodila a mám smůlu. Může tam být pak převod statisíců na jiné konto a člověk se nedovolá.

Běžní lidé jsou aspoň 10 h v práci, vč. cesty, když to není zas tak daleko. Takže večer hned po večeři - místo všeho jiného, pěkně otevřít výpis a vše ihned kontrolovat ne propást dobu k reklamaci.

0 0
možnosti

Londyn

14. 1. 2009 12:19
Re: Rovnoprávné postavení?

Myslím, že to jsou výmysly bank. Tak to nejde dělat. V pravním řízení by určitě obstál spor i po roce!

0 0
možnosti

chenile

14. 1. 2009 8:46
jojo neni nad ochranu lidi

kdyz vam banka bez vaseho vedomi strhne nejaky penize co nema... musite to reklamovat co nejdriv jinak vam je neda... to je statem povolena zlodejna...

kdyz zkrachuje podnik... zamestnanci jsou pri vyplaceni az na poslednim miste...

no hruza..

0 0
možnosti

MiroTR

14. 1. 2009 8:57
Re: jojo neni nad ochranu lidi

Reklamoval jsem před časem jednu transakci a žádný problém. Jen když by to bylo po delší době (tuším rok), musel bych platit nějaký manipulační poplatek. Nevím, co se Vám nezdá, když si v obchodě nepřepočítáte vrácené peníze u kasy, také máte smůlu. :-/

0 0
možnosti