Diskuze

Česká spořitelna chystá lepší zabezpečení internetbankingu

Největší tuzemská banka pro drobnou klientelu, Česká spořitelna, odtajnila část svých plánů v internetovém bankovnictví na příští rok. Chce zajistit vyšší bezpečnost klientů při používání Servisu 24. Sází přitom na aplikaci umístěnou na platební kartě s off-line čtečkou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V

vokroj

26. 5. 2009 0:33
ČS

Diskuse k článku vystoupení GŘ ČS byla uzavřena proč? Informace GŘ neodpovídá skutečnosti, podílové fondy jsou dole a zatím to vůbec nevypadá na nějaké zlepšení. 

0 0
možnosti

vokroj

6. 5. 2009 0:30
Pane Pikálku,

Až budete zase v České spořitelně zavádět něco nového, bylo by dobře se věnovat v nových postupech jejich obsahové i formální správnosti. Bylo by to na dlouho, Vaše výstupy jsou často nejasné, jednomu prvku říkáte pokaždé jinak, provázanost postupů nezřídka chybí. Je to škoda, myslím, že telebanking i 24 internet i jiné produkty  fungují kvalitně a spolehlivě, jen těm postupům by bylo třeba se více věnovat.

0 0
možnosti

dívenka prostá

5. 3. 2009 12:14
ja bich vam poradila

abi ti zoufalci, co musí odvádět desátki ze svých mozolů do rakouska požadovali k víše uvedenému zabezpečení ještě druhí klíč! Osobně si však nedovedu představit, že bich s takovouto klávesnicí mohla pracovat*Rv

0 0
možnosti

cockin

5. 3. 2009 12:19
Re: ja bich vam poradila

...svích...!

0 0
možnosti
MT

Magniery

5. 3. 2009 9:56
Bože díky,

že jsem sebral tolik síly a investoval tolik energie a od ČS odešel.

 

Internetové bankovnictví horor, jenom se přihlásit, help line nic nevyřeší, děs, děs o vánočních svátcích peníze z karty ani nevyberete. Je zajímavé, že u nové banky jsem se za poslední rok nesetkal s jediným problémem. Za rok u ČS desítky, nooo vlastně jen vzhledem k dennímu přihlašování vlastně stovky problémů. A POPLATKY to byl výsměch a ješte po druhém výpisu z mé nové banky jsem si říkal co jsem to byl za IDIO.TA, že jsem jim rval takové tisíce za nic.  

0 0
možnosti
MT

Magniery

5. 3. 2009 9:55
Bože díky,

že jsem sebral tolik síly a investoval tolik energie a od ČS odešel.

Internetové bankovnictví horor, jenom se přihlásit, help line nic nevyřeší, děs, děs o vánočních svátcích peníze z karty ani nevyberete. Je zajímavé, že u nové banky jsem se za poslední rok nesetkal s jediným problémem. Za rok u ČS desítky, nooo vlastně jen vzhledem k dennímu přihlašování vlastně stovky problémů. A POPLATKY to byl výsměch a ješte po druhém výpisu z mé nové banky jsem si říkal co jsem to byl za KOXOTA, že jsem jim rval takové tisíce za nic.  

0 0
možnosti
JD

blab;a

5. 3. 2009 13:08
Re: Bože díky,

zajimave, ze ja ani nikdo z okoli, kdo ma v CS ucet, takove problemy nemel a nema.... ze obcas spadne net, to se proste stava. Karty fungovaly vzdycky, poplatky cca 100-120 kc mesicne jsou mi lhostejne. Ty tisice jste tam rval za co?

0 0
možnosti

Jirka

5. 3. 2009 1:12
čipová karta a čtečka

Používám už delší dobu u ČS čtečku a čipovou kartu a moje zkušenosti jsou otřesné! Přihlašuji se na dvou počítačích a přihlášení je pro mě vždycky hororem. Třeba 10x to nahlásí že to nezná pin nebo kartu, za hodinu nato už ji to zná, musím používat různé postupy, někdy musím připojit čtečku před spuštěním aplikace a po spuštění vložit kartu, někdy obojí před spuštěním, někdy po spuštění. Nikdy nevím jestli se mi podaří připojit a nebudu to muset zkoušet třeba 10x v průběhu dne. Úplný horor byl když jsem si koupil nový počítač a potřeboval jsem to nakonfigurovat. To jsem asi 5x volal bezúspěšně hot line, nakonec vyšlo najevo že to komunikuje jen s některou verzí Javy, no prostě porod. Mám klientský certifikát u KB a tam se někdy připojuji i několikrát za den a naprosto bez problémů. ČS ať jde do p...e, nebýt toho, že to používám na sporožiro kde mám spoustu soukromých plateb a musel bych to všechno měnit což nesnáším, dávno už tam nejsem. Stejně ale od nich nakonec zdrhnu.

0 0
možnosti

DavidaK

5. 3. 2009 0:01
Kdyby radsi vyresili kartovou transakční historii

Vyssi zabezpeceni je fajn, nicmene kdo o nej stoji a buhvi co nam zdrazej. Kdyby radsi vyresili popisy transakci u kreditek, takhle je tam akorat transakce na POS nebo tak něco a nezjistim kde a co jsem utratil...

0 0
možnosti

Aklab

5. 3. 2009 19:06
Re: Kdyby radsi vyresili kartovou transakční historii

Vy nevíte, že transakční historii vlastně nepotřebujete?

0 0
možnosti

McFisto

4. 3. 2009 23:57
Tak ja si to PKI teda poridim, babi.

No tak termin "poridit si PKI" me teda dostal! Proboha tady pisou clanky cim dal vetsi amateri....

0 0
možnosti
L

lks0079

4. 3. 2009 22:30
hlavne ne vopruz

Ach jo, to zas bude vopruz. Doufám že to nedomrvěj jako u Komerčky, kde člověk furt jenom nedělá nic jinýho než že generuje certifikáty který maj omezenou platnost, a furt ten soubor někam kopíruje. Mně to maximálně vyhovuje jak to je já nechci žádný další úkony navíc, už takhle je to otrava furt běhat pro mobil a přepisovat nějakej kod. Navic nebudeme si dělat iluze že za tim všim vězí jen a pouze z klientů vytáhnout nějaký prachy navíc a trdit jim, že to vlastně chtěj(Y)

0 0
možnosti

realitka=zlodej a pakaz

4. 3. 2009 21:07
Vysoke ceny

Nechapu ze nikomu nevadi vysoke ceny domu v okoli Prahy. Jsou velmi nekvalitni a velmi predrazene na to jake maji lide vydelky.

0 0
možnosti