Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Firmy zanedbávají komunikaci

České firmy často podceňují komunikaci mezi vedením a zaměstnanci. Přitom fámy uškodí nejvíce. Zaměstnanci mnohdy nemají dostatek informací o fungování firmy ani v klidných obdobích. Když pak nastane krizová situace, například se chystá propouštění, nejsou jejich nadřízení připraveni komunikovat se zaměstnanci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tomas_marny3

Protože si vedení myslí

že do toho "obyčejným" zaměstnancům nic není. A to je chyba!

0/0
15.3.2009 18:46

SBU

Každý zaměstnanec si musí najít svoje klienty.

Pracoval jsem několik let u zahraniční společnosti (ne americké) a trvalo mi několik let, abych pochopil jejich základní princip. Chtěli na každém zaměstnanci, aby si udělal přesný výčet svých klientů a o ty se prioritně staral a hlavně se k nim choval jako ke klientům. Ale to chtěli i od vedoucích. A kdo jsou klienti vedoucích pracovníků, přece jejich podřízení zaměstnanci. Bohužel v ČR si to vedoucí neuvědomují, chovají se arogantně a snaží se řídit podřízené z pozice strachu. Tím samozřejmě využívají jen 50 % jejich přirozeného pracovního potenciálu.

0/0
12.3.2009 7:55

xxy

Re: Každý zaměstnanec si musí najít svoje klienty.

R^ spokojený zaměstnanec - dobře pracující zaměstnanec.

0/0
13.3.2009 12:02





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že půjčku můžete vyřídit kompletně on-line?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.