Diskuse k článku
Firmy zanedbávají komunikaci
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
tomas_marny3Protože si vedení myslíže do toho "obyčejným" zaměstnancům nic není. A to je chyba!
0/0
15.3.2009 18:46
|
![]() |
SBUKaždý zaměstnanec si musí najít svoje klienty.Pracoval jsem několik let u zahraniční společnosti (ne americké) a trvalo mi několik let, abych pochopil jejich základní princip. Chtěli na každém zaměstnanci, aby si udělal přesný výčet svých klientů a o ty se prioritně staral a hlavně se k nim choval jako ke klientům. Ale to chtěli i od vedoucích. A kdo jsou klienti vedoucích pracovníků, přece jejich podřízení zaměstnanci. Bohužel v ČR si to vedoucí neuvědomují, chovají se arogantně a snaží se řídit podřízené z pozice strachu. Tím samozřejmě využívají jen 50 % jejich přirozeného pracovního potenciálu. |
![]() |
xxyRe: Každý zaměstnanec si musí najít svoje klienty.
|
Finance.iDNES.cz radí
Víte, že investiční doporučení na růst kurzu dolaru tu byla už před rokem?
Další rady k nezaplaceníDopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!
V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.
Vstupte do obchoduPoraďte se s odborníkem
Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.
Vstoupit do poradny