Diskuze

Firmy zanedbávají komunikaci

České firmy často podceňují komunikaci mezi vedením a zaměstnanci. Přitom fámy uškodí nejvíce. Zaměstnanci mnohdy nemají dostatek informací o fungování firmy ani v klidných obdobích. Když pak nastane krizová situace, například se chystá propouštění, nejsou jejich nadřízení připraveni komunikovat se zaměstnanci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

tomas_marny3

15. 3. 2009 18:46
Protože si vedení myslí

že do toho "obyčejným" zaměstnancům nic není. A to je chyba!

0 0
možnosti

SBU

12. 3. 2009 7:55
Každý zaměstnanec si musí najít svoje klienty.

Pracoval jsem několik let u zahraniční společnosti (ne americké) a trvalo mi několik let, abych pochopil jejich základní princip. Chtěli na každém zaměstnanci, aby si udělal přesný výčet svých klientů a o ty se prioritně staral a hlavně se k nim choval jako ke klientům. Ale to chtěli i od vedoucích. A kdo jsou klienti vedoucích pracovníků, přece jejich podřízení zaměstnanci. Bohužel v ČR si to vedoucí neuvědomují, chovají se arogantně a snaží se řídit podřízené z pozice strachu. Tím samozřejmě využívají jen 50 % jejich přirozeného pracovního potenciálu.

0 0
možnosti

xxy

13. 3. 2009 12:02
Re: Každý zaměstnanec si musí najít svoje klienty.

R^ spokojený zaměstnanec - dobře pracující zaměstnanec.

0 0
možnosti