Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dovolenou po vlastní ose pořídíte levněji než s cestovkou

Porovnali jsme v testu ceny tří destinací, kam můžete cestovat organizovaně i sami. Ve všech případech byste dovolenou po vlastní ose pořídili výrazně levněji. V Chorvatsku dokonce za polovinu katalogové ceny z nabídky cestovní kanceláře.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mortr

mortr

Nevím kam na ty ceny chodíte? Chtěl bych vidět někoho jak jede do Bulharska za 25 tis. na osobu s polopenzí. To cena v Řecku je taky dost divoká. Byl jsem tam předloni v červnu za daleko nižžší cenu, včetně all inclusive. O jaké období se vlastně jedná. Takové srovnání mi příjde úplně zbytečné a nic neříkající.

0/0
19.4.2009 11:01

k.m

absolutně mimo

ten článek je naprosto zavádějící...autor vybral některé katalogové ceny za které si koupí zájezd zanedbatelná hrstka! Naopak po vlastní ose vybral akční letenky,které jsou velmi omezené.

zrovna na tu krétu mám zakoupený zájezd(stejný rozsah služeb a ubytování jako v článku...naopak ještě o tři dny delší) za 16000 korun!

0/0
19.4.2009 20:02

testerčšěčš

dalnicni poplatky v jednotlivych statech

uvazovali jste ve svych kalkulacich i platby za dalnicni znamky a podobne poplatky ktere souvisi s vyuzitim dalnic v cizich stateh ???

0/0
18.4.2009 9:50

dívenka prostá

z dobi kdi sem ešče jezdila do croatie

normalni auto bere 13 litru* Kdo jezdi jako ja na jeden zatah 12-13 set kilometru, bez přestavki na čurani, uvita dalnice, bo každa hodina na koncu je dobra* Takže benal za rovnich 10 000, k tomu dalnični poplatki bez slovincka 2600 a amortizaci, kdo auto neukradl si taki ferově napočita* Ti 3 kački jak u filcki* To je dalšich 7500* Tož tak soudruzi* Naschledanou v lepčích časech*

0/0
14.4.2009 19:13

Hrochomut

Re: z dobi kdi sem ešče jezdila do croatie

8-o

0/0
15.4.2009 21:11

Eva

Nekdy je levnejsi i cestovka

Cestuji individualne take nekolik let a prispela k tomu MD a nedostatek prostredku.  A dopomohla k tomu i nabidka nizkorozpoctovych leteckych spolecnosti...Ale letos jsem zjistila, ze lze jeste vice usetrit, kdyz si zajezd koupite u cizi cestovni kancelare / tim myslim ne ceske. A koupite si pouze ubytovani a cestu z Prahy nekterou z levnych

leteckych spolecnosti pripadne vlastni dopravu. Lze zde vyuzit velikych slev u First minute i Last minute a nebudete mi verit, letos jsem tak kupovala i pobyt na ceskych horach / uspora cca 40 procent. V lete takto jedeme do Italie, Cedok / cena 14 denniho leteckeho pobytu pro 2 dospele a 2 deti cca 90.000,/ nase cena i s letenkami 35.000,/. Upozornuji, ze se jedna o cenu ve stejnem hotelu i terminu....!!!

0/0
14.4.2009 10:42

Ja

ano i ne

Pracovala jsem nejakou dobu pro cestovku, takze vim moc dobre, jak se tvori ceny. Nebudu popisovat detaily, ale treba v dobe, kdy bylo kurz eura kolem 22 Kc, my pouzivali kurz 25...a ke vsem cenam (jidlo, vylety, doprava,...) minimalne 10% provize a to jsme meli navic smluvni ceny s hotelama (tj. mnohem nizsi ceny nez bezna verejnost). Takze si opravdu myslim, ze cestovat na vlastni pest je v 99% pripadu levnejsi. Vyjimkou jsou asi jenom vetsi skupiny, u kterych se daji ziskat solidni ceny.

0/0
14.4.2009 10:35

NN

sialene ceny

to su uplne sialene ceny, ze spinave stredozemne/cierne more za 25000Kc, ked letenky do thajska su za 550EUR a 2-3 tyzdne tam vyjdu tak na 200-300EUR, no uz ma vidite ako by som siel do spinavej predrazenej europy s neprijemnymi ludmi ked mozem ist za rovnake peniaze do Thajska, Malajzie prip. Indie (tam je vsetko vyrazne lacnejsie, aj ked more blizsie europe, ale zase treba vybavovat viza)

a kto chce nariekat cosi o nepokojoch v thajsku - tieto sa nikdy netykaju turistov, min. rok sposobili nanajvys zdrzanie na letisku ktore bolo bohato preplatene thajskou vladou cca 40EUR na den co kazdy trocha znaly veci je riadne premrstena suma a da sa tam za nu v pohode byt 2-3 dni

0/0
14.4.2009 8:40

moopy2

a na to jste přišli až teď??

S cestovkou sem byl na dovolené jednou v roce 97. Autobus rv asi po válce. Sme byli rádi že jsme dojeli. O kempu ani nemluvím. Ale tehdy mi toblo jedno..bylo mi 18. Od té doby jedině autem nebo letadlem ale vše si zařídím sám!

0/0
14.4.2009 7:46

Mira

Priklad - Mallorca 20007 / Mauritius 2008

Jezdim na vlastni pest uz x let a procestoval jsem toho dost. Uvedu priklad - v dubnu 2007 jsme byli tyden na Malorce, doprava autem CB-Mnichov a zpet, parkovani na letisti, letenka, vypujceni mensiho auta, ubytovani v soukrome vilce s vlastnim bazenem, ca 2 km od plaze = 7 500 KC na osobu. Nadherna dovolena za hubicku, nejsem zadny pastikar, ale proc platit premrstene ceny cestovce...

Jiny priklad - Mauritius 2008, zpatecni letenka FRA-MUR 300 Eur !! Tam potom na vlatni pest, naklady ca 25 na osobu se vsim vsudy i s vylety, s cestovkou naprosto nerealne...Ale zalezi na kazdem, co preferuje...

0/0
14.4.2009 0:44

shirman

ceske cestovky jou neseriozni

Byl jsem na tyden s Eximem v Egypte a bylo to priserny. Jednali s klienty jako s dobytkem, zadne ohledy, zadne dotazy, jen vyzdimat penize a nazdar. Na mou pisemnou reklamaci ani tato CK ani hotel Golden Five (5*) za 4 mesice jeste nereagovali.

Jako komfort 5* hezdickoveho hotelu nepovazuju mrtve mysi na stolech v hotelove restauraci, zive svaby na nadobi u snidane, holuby poletujici uvnitr restautrace 5* hotelu, tekouci teplou vodu jen cca 2hodiny tydne, nebo vylet za 50eur Hurgada-Kahira: 24hod. na ceste, z toho 2,5hod na pamatkach, 2,5hod ve smluvnich predrazenych prodejnach suvenyru a 19hod.v autobuse, protze ridic, ktery zebral baksis si cestou zpatky pres 4 hodiny vyrizoval soukrome obchody-prevoz zbozi v nakladovem prostoru.

Narozdil od toho na vlastni pest tyden na Martiniku, 2 tydny v Indii, 10dni v Kostarice, 2 tydny v Portugalsku, tyden na Malte, tyden v Monaku atd byly super a levny..

0/0
13.4.2009 23:55

amanda

neseriózní

Porovnání dovolených je provedeno neseriozně a rozeberu to na příkladu Malinské. Nejsou uvedeny termíny o které se jedná a právě u  Malinské vidím, že tvůrce si nedal snahu a nesáhl po nejlevněšjí cestovce, která do Depandance Draga pořádá zájezdy. Dále, cena za pobytovou taxu je uvedena chybně, Firo počítá při dvou dospělých 2x300= Kč 600,- nikoliv 900,-  a děti do 12 let taxu neplatí. Zřejmě jim více než 12 není, neboť tento hotel dětské slevy nad 12 let nedává.  Také není jasné, zda při vlastní organizaci automobily účastníků přeletí přes Rakousko a Slovinsko neboť nevidíme žádné výdaje za dálniční poplatky. Já jsem zatím napočítala jen u Malinské 3 chyby - 1. taxa, 2. dálnice Rakousko, 3. dálnice Slovinsko. Takže závěr: Jestli je i u dalších letovisek podobně jako zde tři a třebas i více chyb, tak to nás čtenáře ctěná redakce MFD snad zkouší.Rv

0/0
13.4.2009 23:47

RiP3

detail...

s tou cestou do řecka fajn... ale jak se dostanu z letiště do hotelu? vím jenom, že to nebude zadarmo...

0/0
13.4.2009 23:30

shirman

Re: detail...

a v praze jdete na letiste taky pesky? MHD z letist po evrope se pohybuje kolem 2eur (Kolin 2,10; Berlin 2,10; ..) taxik kolem 25-35eur (Paris Charles de Gaulle - Boulevard Sebastopol 30eur, Londyn je drazsi: Heathrow-Oxford str. 64gbp taxikem)

0/0
13.4.2009 23:42

kojda

DOVCA NA VLASTNI PEST DO MAROKA

ahoj mensi prispevek jak to chodi v teto africke zemi..

1. bych uvedl ze z cr se tezko dostanete primym spojem a je malo nabidek.

2. vse je smerovano do AGADIRu coz je turisticky preplnena oblast nemcu a anglanu

3. na vlastni pest az o polovic levneji.muj vylet listopad 08.  cesta londyn - marrakech- essaouira- casablanca-rabat-asilah a zpatky do marrakeche me vysla na cca 650 liber vcetne mensich suvenyru.v cene je zahrnuta letenka za 3600, 12 noci ubytko, jidlo 2krat denne v hospudkach. cestovani busem a vlakem asi 1500kmnebyla to nejlevnejsi zeme ale moc krasna a pro cestovatele s batuzkem vrele doporucuji. navstivil jsem jenom polovinu planovanych mist ale stalo to za to.NEJDULEZITEJSI ZAVER je ze takovy ci podobny zajezd s ck neporidite takze pokud se chcete valet jedete s ck. ci chcete po hromade chodit ve mestech jako stado jedete tez

s ck. kazdy si vybere.

0/0
13.4.2009 23:19

Bob

souhlas s vetsinou diskutujicich +

u Chorvatska po vlastni ose: 2 kc za benzin jo, ale kam se podela amortizace?

0/0
13.4.2009 22:45

Wikki Louda

Re: souhlas s vetsinou diskutujicich +

...a co teprve mýtné a jiné poplatky související s dopravou? 8-o;-D

0/0
14.4.2009 15:48

Patrik

znate i jine prodejce letenek

vas clanek se mi jevi pouze jako reklama na student agency, ktera u vas inzeruje, nez ze byste chteli lidem usetrit. Cestovka tam posila celou skupinu a ne 4 osoby, je pojistena, garantuje Vam cestu tam i zpet, ale koupit si letenky lowcost airlines 3 mesice dopredu je dost risk. Pridate mi jako "spravni cesti sporinci", kteri neradi plati za sluzby. Zkuste si letenky, o kterych pisete koupit pro 20 osobRv. Patrik

0/0
13.4.2009 22:35

NN

Re: znate i jine prodejce letenek

na slovensku mam nahlaseny newsletter na ckm.sk a pelikan.sk a zistujem si tam akurat ktora firma ma ake akcie, nasledne si beztak kupim letenky priamo u nej nz davat zarobit nejakemu sprostredkovatelovi

0/0
14.4.2009 8:42

cinsky_buh_srandy

já ani jinak nejzdím

;-DR^

0/0
13.4.2009 21:38

ettienne

Ale..

... zjistěte si nějaká fakta předtím než začnete plkat nesmysly. Který "publicista" tohle stvořil... srovnáváte hrušky a jabka a navíc zároven ještě v jiném časoprostoru.

0/0
13.4.2009 21:37

MK

Bulharsko

No 25 000 bych v Bulharsku nedal za hotel ani omylem.

Krasne ubytivani se da sehnat za 20 Leva na noc. Za 10 Leva se v restauraci najite tak, ze prasknete. Kazdy den tak muzete menit restauraci a vychutnavat jinou atmosferu. Bez cesty neutratite vic nez 300 Leva. Pokud se hodne rozsoupnete tak max 500 Leva na osobu. Tedy cca 7500,-

PS: zapomente na hotelova mestacka typu Albena, Zlate Pisky, Slunecni Pobrezi. To je hnus pro nemce a anglicany. Jedte do krasnych bulhraskych stredisek jako treba Obzor nebo nebo Kranevo.

Ja byl v Bulharsku a nejen u more mesic. A me celkove naklady byli 14 000 i s cestou (autobusem). A verte, ze jsem vubec nesetril.

0/0
13.4.2009 21:23

PRODEJCE ZÁJEZDŮ

pokračování

Že s CK Mile můžete během dubna a května na týdenní pobyty do 4* v Egyptě za konečnou cenu 12.990,- Kč včetně poplatků a víza, a ještě Vám ti vydřiduši přibalí šnorchlovací set...

Srovnáváte autobusový zájezd do hotelu se snídaní s pobytem v apartmánu s vlastní dopravou a stravováním...

Přiznávám se bez mučení, prodej zájezdů mě živí. Pracujeme s průměrnou provizí ve výši 7%. V době šrotovného a nábytkovného ohlupujete lidi nesmyslnými srovnáními a děláte z nás bandity. Jděte do háje, žurnalisto. Rv

0/0
13.4.2009 21:09

PRODEJCE ZÁJEZDŮ

Není to tak jednoznačné a článek je úděsný.

Jako solidní srovnání ho autor nemohl myslet vážně ani po pár panácích při pondělní koledě... :-)

Proč uvádíte INVIA.cz - nikoli pořadatele zájezdů, nýbrž autorizovaného prodejce produktů cca 250 CK - jako důkaz předraženosti českých cestovek a nedáte si práci s vypátráním pořádající CK? Ze srovnání KATALOGOVÉ CENY zájezdu CK a celkové ceny zájezdu slepeného z nízkonákladové letenky a pobytu v hotelu, bez transferu letiště - hotel - letiště a průvodce téměř vždycky vyjde dráž varianta s CK. Škoda, že nevíte, že 99% klientů CK zaplatí jinou než katalogou cenu, buď využije slevu za včasný nákup, dítě zdarma, nebo zaplatí podstatně výhodnější cenu při objednání zájezdu na poslední chvíli.

Možná by bylo férové, kdybyste uvedli, že například 18. dubna lze odletět na 12 dní s Eximem do 5* resortu v Salvadoru za méně než 30.000,- Kč / os. s all inclusive, včetně všech poplatků, komplexního cestovního pojištění a autobusového svozu prakticky odkudkoli na letiště Ruzyně a zpět. 

0/0
13.4.2009 21:03

Gab

Re: Není to tak jednoznačné a článek je úděsný.

Jo, tam si zaleťte, kdo neviděl, neuvěří ;-D

0/0
13.4.2009 21:06

PRODEJCE ZÁJEZDŮ

Re: Není to tak jednoznačné a článek je úděsný.

Gabe, byl jsem tam loni, a byl to jeden z mých nejkrásnějších cestovatelských zážitků! :-)

0/0
13.4.2009 21:10

Gab

Re: Není to tak jednoznačné a článek je úděsný.

Tak to je mi líto, byl jsem tam také, ale zároveň i v Hondurasu (odkud krade Exim fotky k propagasi Salvadoru), Nikaragui, Panamě, Kostarice...to je opravdu jiná káva. Myslíte hotel Royal Decameron? 150 Čechů v jednom hotelu? Tak si představujete exotickou dovolenou? Byl jsem tam služebeně a naštěstí jsem rychle odjel....

0/0
13.4.2009 21:21

PRODEJCE ZÁJEZDŮ

Re: Není to tak jednoznačné a článek je úděsný.

Myslel jsem, že ta diskuse byla o výhodnosti dovolené s CK vs. na vlastní pěst... Asi je zbytečné to téma řešit s lidmi, kteří cestují na firemní náklady linkovými lety, nebo nezávislými cestovateli, kteří za dovolenou považují autobusové putování po Bulharsku. Vy skutečně nejste typickými klienty cestovní kanceláře. Zřejmě ani potenciálními.

Zůstaňte takoví, jací jste. Já se jen domnívám, že jednoznačné vyznění článku nemá mnoho společného s realitou a uvedl jsem 2 příklady, které dokládají, že často platí přesný opak. Že totiž spolehnout se na CK se může vyplatit. Několikanásobně.

Ukážete-li mi člověka, který na vlastní pěst odcestoval do Royal Decameron Salinitas***** za 30.000,- Kč nebo strávil prodloužený víkend v Renaissance La Défense**** v Paříži s leteckou dopravou a fantastickou průvodkyní za 10.000,- Kč (Neckermann), sežeru klobouk.

Buďte zdrávi!

0/0
13.4.2009 21:39

Gab

Re: Není to tak jednoznačné a článek je úděsný.

Někdy s cestovkou a jindy na vlastní pěst. Obojí může být dobré i špatné. Jen jsem chtěl říct, že u CK bych očekával nějakou odpovědnost za to, kam lidi zavleče. Nelétám za firemní prachy, ale za svoje, spal jsem v desítkách pětihvězdičkových, ale i dvouhvězdičkových hotelů. El Salvador byl z mého pohledu průser, jako že jsem navštívil mnoho zemí. Uvedl jsem pár sousedních lokalit, které jej všechny o mnoho převyšují. Možná, že se tam někomu líbí, v té armádě Čechů, Slováků a Poláků, co tam byla ...mě ne.  A pokud jde o tu Paříž...Renaisance je trochu mimo centrum, nemyslíte? Naposledy http://www.castiglionehotel.com/, letenka s SkyEurope, celkem za osobu 9700 Kč, s čím si dáte ten klobouk?

0/0
13.4.2009 21:53

kdysi klient Eximu

Re: Není to tak jednoznačné a článek je úděsný.

Jeden příklad  od Eximu. LTI Costa Caribe Isla Margarita. Jeden týden lze pořídit o 4.625 levněji. Není to však o ceně. Kdo "chce" tak jede dle itineráře s CK. Kdo nechce, cestuje s báglem na zádech. Těch prvních bude zcela určitě podstatně více než těch, kteří si plán cesty udělají "podle svého".  S CK se předpokládá rychlá doprava na místo samé, kvalitní průvodce, dobrý a čistý hotel, dobré pláže, prostě ALL Inclusiv. Konkrétně Exim je na tom s hotely poměrně dobře, letecká přeprava - ČSA  - radši nekomentovat,  průvodcovská služba - ubohost. A to že potkáte v Salvadoru sousedy z ulice... No bohužel. Tak to s CK obvykle chodí. 

0/0
13.4.2009 21:56

(db)

Re: Není to tak jednoznačné a článek je úděsný.

V Salvadoru potkáte sousedy z ulice a nebo letíte do Thajska s Kájou Gottem :). To my jsme jednou potkali známé v Barceloně na La Rambla... Je to sranda doma se skoro nepotkáme.

0/0
13.4.2009 22:21

bono

Re: Není to tak jednoznačné a článek je úděsný.

Vždyt říkám, že vydřiduši.....výše zmiňovanou paříž mám na 7 dní. za stejné peníze, samo sebou 4* naproti Notre-Dame nebo poblíž Louvre.

Ikdyž uznávám, že je to ještě docela solidní cena, znám i horší.

0/0
13.4.2009 22:02

Michal

Re: Není to tak jednoznačné a článek je úděsný.

Vaše sterotypizování těch kteří cestují na vlastní pěst jako někoho kdo cestuje "autobusem po Bulharsku" je úsměvné.

Spousta lidí - včetně mne - si ráda udělá itinerář dle vlastních zájmů, zkombinuje poznávačku s pobytem, nerada se váže na "stádo", aniž by nezbytně nutně chtěla rezignovat na komfort. 

A že to vyjde levněji než s CK je jen ona pověstná třešnička na dortu. Před pár týdny jsem se vrátil z Thajska: 3 noci Bangkok 4* Amari, 5 nocí Phuket 5* Hilton, 1 noc Dubai 3* no name, letenky s Emirates, včetně dvou vnitrostátních přeletů v Thajsku, dvou celodenních výletů s vlastním řidičem, parkování v Mnichově + nafty na cestu 22,000/os.    

V éře internetu a znalostí jazyka mi CK v tomto ohledu žádnou přidanou hodnotu neposkytuje.

Na druhou stranu rád jezdím na cyklistické/lyžařské zájezdy s CK, kde logistická podpora autobusu je k nezaplacení.

0/0
14.4.2009 10:58

Simona

Re: Není to tak jednoznačné a článek je úděsný.

To je pravda. S internetem, kreditní kartou a znalostí cizích jazyků si každý dokáže zorganizovat dovolenou sám a levněji. Letos se chystáme na Aljašku a známe jednoho chlápka z CK, který tam jezdí každý rok a rozhodli jsme se, že ho navštívíme a vše (letenky, auto) rezervujeme přes něj. Jenomže jeho nabídka byla o 30 tis. dražší než na internetu, takže jsme si všechno zařídili sami.

0/0
15.4.2009 11:31

kdysi klient Eximu

Re: Není to tak jednoznačné a článek je úděsný.

Proboha, Exim Tours opět pořádá Salvador ?

0/0
13.4.2009 21:24

Gab

Re: Není to tak jednoznačné a článek je úděsný.

Jasně, hotel česko-slovensko-polskeho přátelství.

0/0
13.4.2009 21:27

kdysi klient Eximu

Re: Není to tak jednoznačné a článek je úděsný.

Ještě že už u Eximu nedělají Eva a Vašek. Dva experti na El Salvador.

0/0
13.4.2009 21:38

Peli

Už ne s cestovkou!

Tento víkend jsem si rezervoval letenky a ubytování ve Španělsku pro dva dospělé a dvě děti v hotelu s All Inclusive v Tossa de mar ve Španělsku na devět nocí na přelomu června a července.Celkem jsem zaplatil 32.000,-Kč včetně transferu z letiště v Gironě do Tossy.Letenky od Ryanairu (Linz-Girona a zpět),ubytování od Alpharooms.com.Bydlíme v Českém Krumlově,takže letiště v Linzi je odsud jen 65km daleko.Proč platit zcela nesmyslné letištní poplatky a palivové přípaltky českým cestovkám?Pokud bych tentýž pobyt objednal např.na Invii.cz,cena pro naší rodinu by byla 68.000,-Kč !!!!!!!!§ A to už se mi opravdu vyplatí!

0/0
13.4.2009 19:27

amigo_23

USA

V minulem roce jsme taky "na vlastni pest" byli s manzelkou 14 dnu na Havajskych ostrovech a pote projeli cely zapad USA (cca 8.000 km). Bylo to neco pres mesic, ale stalo to za to, jde o to vse hlavne dobre naplanovat. Krome nekolika hotelu a rentalcaru jsme nemeli nic zajisteno a bylo to super, kde se nam libilo, tam jsme nasli hotel a zustali pres noc. No a usetrili jsme min. 120.000 korun :-)

0/0
13.4.2009 19:25

merit

Re: USA

Skoda, ze jsme se tu nepotkali. Ja ziju na Big Island (Hawaii), pekne bych vas tady protahla po mistech, ktere znaji jenom "mistni". Tak snad priste...ale jsem rada, ze se vam u nas libilo. Aloha!

0/0
13.4.2009 19:38

amigo_23

Re: USA

Ahoj, no, kdo to mohl vedet, ale neni vsem dnum konec, urcite se tam vratime, zamilovali jsme si Polynesii, my travili cas na Oahu - Kaihlua, kde mame dlouholetou znamou a opravdu znat misniho je vyhra, jelikoz na Oahu napr. Waikiki je asi to nejhorsi, co lze videt !

0/0
13.4.2009 19:46

merit

Re: USA

To souhlasim uplne! Waikiki je uz tak "turisticke", ze to ma s Hawaii jen malo spolecneho. My bydlime v "divocine", mame takovou malou farmicku, 10 acres, pestujeme kavu, kurata, zeleninu, ovoce, bylinky...jsme kousek od Kelaekakua Bay a Captain Cook, kdyztak se na to mrknete na Google. Je tu klid, pohoda, malo lidi, nadherna priroda. Oahu uz je moc prelidnene, my uz tam ani nejezdime, to radeji na Maui a Kuai. Doufam, ze vas vase znama vzala na North Shore, Diamond Head a Pipeline...to stoji za to. Kdyz se rozhodnete se sem vratit, moc radi vas uvitame. Dokonce premyslime, ze bychom si zridili mensi B&B pro navstevniky, co by jim nevadilo ubytovani na farme. Neni to zadny luxus, ale je to nadhera a skutecny havajsky zivot...

0/0
13.4.2009 19:55

amigo_23

Re: USA

Tak, tak Waikiki me zklamalo, dalo by se rick i cele Honolulu, prelidneno, mraky turistu a spousta lidi. Ale jinak Oahu se nam libilo, samozrejme North Shore bylo, ma to sve kouzlo, i Diamond Head.... Nadherna byla tura pralesem k Maunawili falls a taky Polynesian Culture Center a taky hiking po kopcich....

My chteli zpet uz toto leto, ale cekame rodinu, tak to musime o "nejaky ten patek" posunout, ale urcite budeme zpet a klidne bychom uvitali i navstevu vaseho "resortu" :-)

0/0
13.4.2009 20:05

merit

Re: USA

Tak vodopady jsou krasny. My jich tu mame taky dost. Nejznamejsi jsou Akaka Falls. Polynesian Culture Center je parada, Elvis tam tocil kdysi film, kde zpival to I Can't Help Falling In Love With You. Az prijedete, tak vas vezmeme na vylet k sopce, to se musi videt, to je skutecne paradicka, hlavne v noci...videt, jak lava vteka do more. Taky tu mame nejvyssi horu Mauna Kea, je na ni snih skoro cely rok. Kdyz se meri od morskeho dna, je to nejvyssi hora na svete. Je na ni spousta teleskopu a observatori. Taky paradni vylet. Dokonce se tam da i lyzovat nebo snowboardovat.

V nasem "resortu" budete vzdy srdecne vitani, pokud vam nevadi ponekud "jednodussi" zpusob zivota...je to tak neco podobneho, jako ve filmu Na samote u lesa...jinak preji vasi pani bezproblemove tehotenstvi a vam obema krasneho potomka, hlavne zdraveho. At to vsechno dobre dopadne!

0/0
13.4.2009 20:20

amigo_23

Re: USA

no ja uz jsem uplne nateseny, hned bych letel :-) My taky chteli na Hawaii, ale uz to nejak nevyslo, takze jak rikam, urcite budeme zpet, protoze mame radi hory a sopky na velmi lakaji i v Yellowstonu uz jsme byli nekolikrat, kde sice nejsou primo sopky, jako na Hawaii, ale geotermalni cinnosti je tam az, az.

A s farmou nemam taky problem, nekolik let jsem zil na ranci v Nebrasce a Wyomingu.....

Rad bych si na vas vzal prip. kontakt mail (kdyz tak se ozvete na amigo23@seznam.cz)

0/0
13.4.2009 20:27

merit

Re: USA

Ja vam pisnu na email. Tak to asi budete umet jezdit na koni, co? To byste se tu vyradil. Mrknete na Parker Ranch, tam dobrovolnicim u koni.  Ted mluvim s mamkou na telefonu, hnedka vam potom pisnu.

0/0
13.4.2009 20:47

amigo_23

Re: USA

ok, urcite se ozvu zpet. no, je to uz hodne let, ale asi bych to jeste svedl :-) Uz se divam na Parker Ranch. Neco podobnyho jsme meli naplanovany letos, chteli jsme samozrejme zpet do US a cast bylo raftovani v Grand Canyonu spolu s pobytem na ranchi.

0/0
13.4.2009 20:57

merit

Re: USA

Mate tam email...tesim se na pokec. :-)

0/0
13.4.2009 21:10

palop

Re: USA

Vy dva jste mi padli do noty :-))) ... my jsme cela rodina na Havaji zili skoro pul roku, pred tremi lety ... i kdyz bych mel radeji rict prave na Oahu, protoze vzhledem k nasemu rozpoctu a tehdejsi neexistenci superferry nam na litani na jine ostrovy skutecne nezbylo ... Waikiki je fakt des, v Honolulu to ale nevytrhla ani Ala Moana, tam bylo bince az beda, jedine na Fort DeRussy Beach bylo hezky. North Shore a PCC jsou super, na to vzpominame dodnes, ale jinak vetsinou nas dost stvalo, ze na vetsine plazi se roztahovalo hafo bezdomovcu ... pohravame si s myslenkou, ze bychom se tam vratili, ale zit na Oahu znamena prekousnout i dost stinnych stranek, tak nevim ... V kazdem pripade zdravime na Big Island :-))), Palo

0/0
13.4.2009 23:49

jakub7

Re: USA

Mohl bych take poprosit o kontakt? (pfy@atlas.cz, jmenuju se Jakub). Chystam se na Hawaii nekdy pristi rok (tenhle rok spis Asie a ME) a docela by se mi libilo mrknout se na farmu a celkove popovidat si s nekym, kdo se vyzna..

0/0
13.4.2009 21:12





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že investiční doporučení na růst kurzu dolaru tu byla už před rokem?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.