Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nechte si proplatit zklamání z dovolené

Vytoužený zájezd nemusí znamenat jen odpočinek v příjemném prostředí, ale i zklamání z nedodržených slibů cestovní kanceláře.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

domča

hon na cestovky

na mě to celé působí jako honba na cestovky, taková antipropagace ck se jen tak nevidí, dnes na to narážím na webu celý den

0/0
14.4.2009 17:16

Patrik

Re: hon na cestovky

Zdravim. Kdyby cestovky nezkousely, co klient vydrzi, pak by nebylo duvodu ke stiznostem. Zrejme mate s cestovkami jen dobre zkusenosti. v tom pripade jste stastna zena a ja vam gratuluji :-)

0/0
15.4.2009 12:20

Karel

Asi mají těch reklamací u ck Fischer hodně

Asi těch reklamací mají u CK FIscher hodně, že musejí dělat tabulku.. nejdůležitější podle mě je, pokud je nějaký problém, řešit ho na dovolené hned a ne se vztekat a reklamovat po návratu. Alespoň mě se to osvědčilo a dovolené si vždycky užijeme.  

0/0
14.4.2009 16:47

Patrik

Pozor na Eximtours cast druha

Tim vsim chci hlavne rict, ze z Fischera by si mely vzit ostatni cestovky priklad. Jejich pristup mi pripada naprosto ferovy. A to nemluvim o tom, jak vypadaji jejich delegatky v dovolenkovych destinacich - upravene, mile, v uniforme s vizitkou pripevnenou na ni a hlavne vzdy ochotne pomoci, poradit apod. A co Eximtours? V brazllske Fortaleze delegatka jmenem Martina Drlikova - uprava zevnejsku veskera zadna (vzdy vypadala, jako by zrovna prisla ze staje), schopnost pomoci veskera zadna, znalost mistnich pomeru - zadna a nakonec jazykova vybavenost? Skoda mluvit.

0/0
14.4.2009 9:15

Patrik

Pozor na Eximtours

Vyrazit na dovolenou za nekoli desitek tisic korun nemusi znamenat jen radost z exotiky, kdyz jsou u nas hory snehu. To byl i nas pripad. S manzelkou jsme vyrazili do Brazilie. Neprijemne nas prekvapil pristup cestovky Eximtours, ktera se projevila tak, ze ji absolutne nezalezi na pohodli klientu. Jedine co je zajima, je zisk za kazdou cenu. Nejvic nas dorazila odpoved na reklamacni formular. Podle ni jsme si vse vymysleli, na miste dovolene bylo vsechno v naprostem poradku. Zvlastni. Pokud jde o ostatni obyvatele (Cechy) naseho hotelu, meli stejne problemy jako my a k tomu spoustu dalsich. Na zamitavou rakci ze strany CK Eximtours jsme reagovali odvolacim dopisem. Odpoved prozatim zadna, tak uvidime :-)

0/0
14.4.2009 9:14

Patrik

Z Fic

0/0
14.4.2009 9:01





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že termínovaný vklad je obvykle lépe úročený než spořicí účet?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.