- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Velice ráda bych se zeptala paní autorky tohoto článku, tedy paní Fialové, kde získala informaci, že Komerční banka. a.s. účtuje poplatek ve výši 400,- Kč za neoprávněně podanou reklamaci týkající se zahraničního platebního styku??
K vytvořené tabulce (banky, klienti a reklamace) bych měla opravdu hodně výhrad!!! Její pojetí je dosti nešťastné a troufám si říci i se špatnými a zavádějícími infromacemi...... !!!!
To to nemůžou dát přečíst právníkovi, nebo aspoň studentovi práv, než pustěj do světa takový bludy? Nároky ze špatně zaúčtované transakce se promlčí za 4 roky ode dne, kdy dostanema výpis, objektivní desetiletá lhůta nám v tomhle případě bude na dvě věci...
pekne, ale nemate pravdu. Ze zakona je to proste 10 let
Podle mě je zpoplatnění neoprávněné reklamace v rozporu se zákonem. Banky omezují poplatky spotřebitele => snaží se jakoby "zastrašit" lidi, aby nereklamovali každou "hloupost".
Máte někdo MasterCard od spořitelny. Už asi 3 týdny jim nejde platit přes net. Že prý chyba na MasterCard (týká se to jen MasterCard vydaných ČS) = v obchod. podmínkách má spořka že neručí za broblémy u třetích stran. Děkujem nashledanou. No opravdu úspěšně vyřešená reklamace.