Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

GE Money razantně mění vzhled poboček, riskla i agresivní červenou

Pobočky budoucnosti neboli obchodní místa odpovídající požadavkům banky na jednoduchost a účelovost představila GE Money Bank. Desítky z jejích více než 220 poboček se proto změní k nepoznání. Zaujmout mají syté barvy i jasně vymezené zóny obsluhy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

m

otvírací doba

Jo a kvůli vám tu budem až do večera, to určitě

0/0
2.6.2009 15:14

Host

Re: otvírací doba

Kdo tu tvrdí do večera?Stačí jeden den v týdnu třeba do sedmi a v pátek si choďte domů třeba ve dvě!

0/0
10.7.2009 13:58

brandivina

Kdyby...

raději prodloužili otevírací dobu pro veřejnost.Normální pracující aby si vzal dovolenou,když potřebuje pobočku navštívit.každý den jen do 17:00 a sobota zavřeno?Pracuji každý den do 17:00 a na pobočku to mám hodinu MHD.V práci se jen tak uvolnit nemůžu.Takže nevymešlejte kraviny a raději udělejte něco pro lidi!!

0/0
2.6.2009 8:43

A.

Co je důležitější?

Více k věci by bylo řádné proškolení zaměstnanců (např. pobočka ve Vrchlabí). V barvě chyba nebude.

0/0
28.5.2009 13:50

peppe

Re: Co je důležitější?

jo to by chtelo proskolit na vice pobockach, resp. i ve vice bankach nez jen u GE  :-)

0/0
28.5.2009 22:11

A.

Re: Co je důležitější?

To je pravda, ale na této pobočce, jsou opravdu "experti" a co se týče vstřícnosti ke klientovi, který tam nosí nemalé částky, tak v tom jsou taky "výborní". :-)

0/0
29.5.2009 11:26

Irena

poplatky

ano, za poplatky na našich účtech už jde mnohé pořídit !!!Rv

0/0
28.5.2009 12:01

Jane

Re: poplatky

Vždyť tam nemusíš mít účet, není to povinný:-P

0/0
28.5.2009 12:31

Tomáš

GE Money by měla změnit zaměstnance

Nemyslím si že změna vhledu razantně pomůže klientům GE Money. Když jsem naposledy vstupoval těsně před Vánoci do GE ve Valašském Meziříčí, byl jsem jediný klient v bance a obsluha okupovala jeden z počítačů a diskutovala nad Vánočními dárky, zůstal jsem stát uprostřed a trpělivě čekal až mě někdo obslouží. Banka to je především prestiž a já se za svou banku stydím. Proto raději pobočky navštěvuji co nejméně a vše řeším přes internet. Je tedy nasnadě otázka zda změnu vzhledu někteří klienti vůbec postřehnou :-).

0/0
28.5.2009 11:53

Klient GE

Re: GE Money by měla změnit zaměstnance

On si člověk nevybere. Chtěl jsem odejít od GE, protože mi nevyhovuje otevírací doba které je jen ve všední den do 17hod. Zamířil jsem tedy jít do Raiffeisenbank a založit si tam účet. Přišel jsem tam 17:40 (normální člověk tou dobou jde z práce) otevřeno měli do 18:00. Když jsem ji oznámil, že bych si rád založil účet, suše mi oznámili, že už by to dneska nestihli, a ať přijdu někdy jindy dříve....

Takže on si člověk nevybere...

0/0
28.5.2009 16:11

Jay Vandermark

Re: GE Money by měla změnit zaměstnance

pro GE jsem kdysi chvíli pracoval a musím říci, ža mají absolutně neschopný management. Management GE jsou trhovci, kteří umějí výborně "prodat starou Škodu 120 za cenu nového Superbu", ale absolutně neschopni řešit jakoukoli situaci, která nespadá do oblasti prodeje.

0/0
28.5.2009 17:19

peppe

Re: GE Money by měla změnit zaměstnance

fakt neschopny? vzdyt rikas ze dokazou prodat Skoda120 za cenu superba, takze co je natom neschopneho, vzdyt tak to ma byt.  banka neni charita a ma vydelavat akcionarum a to co nejvic.

0/0
28.5.2009 22:07

SocPredator

Re: GE Money by měla změnit zaměstnance

On to byl asi jen příměr. Tyto schopnosti jsou ti celkem k ničemu, když nevytiskneš třeba fakturu. Faktická schopnost ještě nezaručuje, že prodáš. Musí to být zrealizováno :-)

0/0
29.5.2009 8:43

Karl

Re: GE Money by měla změnit zaměstnance

hm, už se nedivím, že jsi opravdu v GE nevydržel. Protože ty jsi banku a chod banky maximálně viděl od vchodu banky :-©(Y)

0/0
1.6.2009 21:25

Karla Dušková

kritika

Lákají vysokými úroky a pak je ze dne na den sníží. Ale mění tvář poboček. Ostuda.

0/0
28.5.2009 11:06

SocPredator

Re: kritika

Jo ty úroky jsou měnitelné, to musíte číst co podepisujete ;-D ... mají i produkty, kde se úrok nemění

0/0
28.5.2009 11:15

tmf

zpět do poboček???

proč? Před lety každého hnali k telefonu nebo na net a teď kdy už tuplem u jejich velesídel není kde zaparkovat se tam mám handrkovat k bábě za přepážkou které říkají osobní bankéř a mít s ní vřelý vztah?

Jestli mají vymalováno modře nebo červeně ani nevím a je mi to jedno, nebyl jsem tam několik let.

0/0
28.5.2009 10:41

Petr

Přitáhnutí lidí na pobočku

Přitáhnutí lidí na pobočku je spíš přání z říše fantastiky. Teď alespoň v Hradci Králové zavedli všude brutální poplatky za parkování, snížil se tok lidí a na obchodech v centru to je vidět: pár barů, restaurací, jinak skomírající krámy se sortimentem na úrovni sekáče, předražený ceny, mezi tím se plouží většinou pár důchodců a lůza. Celkový dojem je otřesný, přemalování interiéru banky situaci rozhodně nezmění.

0/0
28.5.2009 10:34

zcek

Re: Přitáhnutí lidí na pobočku

Přesně tak. To parkování je naprostá krize. Nás třeba přehodili na jinou poštu, do nového "office center". Není tam kde parkovat a když, tak za 30 korun, ještě výhoda odření auta v superúzkých uličkách a miniparkovacích místech, pak se člověk plouží tím "office centrem", tam někde v dáli je ta pošta..Když jsem si dala přeposílání na tu původní poštu, tak to šlo o 2 týdny!!! dýl!!!! Abych šla do banky, jela sockou půl hodiny, no to by mě mohlo.

0/0
28.5.2009 11:44

x

Re: Přitáhnutí lidí na pobočku

Je fakt blbý, že máte pravdu. Hradec jde do kytek. Ach jo.:-/

0/0
28.5.2009 14:16

peppe

Re: Přitáhnutí lidí na pobočku

skoro se mi chce rict ze je dobre ze do HK nejezdim, ale bohuzel v Praze je to stejny. poplatky za parkovani by mi nevadili pokud bych vzdycky misto nasel, ale problem je ze at placeny nebo ne tak parkovacich mist ubyva misto aby jich bylo vic  :-(

0/0
28.5.2009 22:10

ntw

otevírací doba

Rád bych přišel na pobočku, ale s jejich mizernou otevírací dobou do 17:00 nezbývá, než jim ukázat jasné gesto.

0/0
28.5.2009 10:30

Klient GE

Re: otevírací doba

To je pravda, ještě do nedávno byla alespoň jedna pobočka (Praha Flora) otevřena do 18hod. , teď jen do 17hod. Tj. když potřebuji něco vyřídit v GE, tak abych si vzal dovolenou.

Trošku mi to připomíná systém České Pošty, ale už i té došlo, že většina lidí je přes den v praci....

0/0
28.5.2009 16:00

Roumen

GE

GE by hlave mela razantne zmenit sazebnik. :-/

0/0
28.5.2009 10:28

complication@email.cz

GE je mistr !

KLAMAVÉ REKLAMY A SKRYTÝCH POPLATKŮ. Rv(Y)Rv

0/0
28.5.2009 9:24

Zuzka

Re: GE je mistr !

A ještě otravování přes obálky a telefon. Jejich vytrvalost byla opravdu neuvěřitelná. Někde koupili kontakt na mě a měla jsem je na krku i přes poslanej dopis, ať mi dají pokoj. Až na výhrůžky žalobou dali pokoj.

0/0
28.5.2009 9:44

complication@email.cz

215487

0/0
28.5.2009 9:23

sinth

k nepoznání

Stačí trocha výbušniny a pobočka se taky změní k nepoznání, i červené by tam bylo dost. - samozřejmě to bylo mysleno ironicky.

To bude stát zase klienty peněz :-©

V GE Money mám momentálně spořící účet, takže už vím, proč byl snížen úrok.

Banka přišla o styk s klientem, ale že by přestali klienty odrbábat, toho jsem si nevšimnul :-/

0/0
28.5.2009 8:19

Zuzka

Re: k nepoznání

GE mě pobavila, když jsem si teď chtěla zřídit spořící účet a jak lákají na těch 3,6%. Musí tam být aspoň 40tis, pod 40tis je úrok 0,1%. Ne že bych tam nemohla mít víc, ale už z principu na takovou službu kašlu. Stejně tak KB, kde se může mít MAX 50tis, aby byla sazba 2,6%, co je nad 50tis, tak je taky 0,1%. To jsou fakt dobrý vtipy od těch bank. A úplně nejlepší je ČSOB, která má na spořícím 1,25%;-D;-D A oni to fakt myslí vážně;-D;-D

0/0
28.5.2009 8:35

Lukáš

Re: k nepoznání

Kde jste přišla na úrok 2,6% u KB? pokud vím je tam 3%

0/0
28.5.2009 8:50

SocPredator

Re: k nepoznání

GE na 3,6% neláká už skoro měsíc! Teď mají na spořáku 2,8%. Podlle jakého principu postupujete, když kašlete. 40000 je prostě daný limit. Banka přece nebude výhodně úročit kdekomu desítku a vést mu účet zdarma, stojí pouze o bonitní klienty.

0/0
28.5.2009 8:57

Zuzka

Re: k nepoznání

Je fakt, že jsem to zjišťovala před měsícem. Nakonec jsem to dala na ING. Teď je to s penězma OK, ale plánujeme rodinu, tak koukám i trochu dopředu. Máte pravdu, že KB má 3%, mám v tom hokej:) Ale jak jsem líná, tak jsem prošla ty 4, Rajfka a Volksbank chtěly účet u nich v bance, což nemám, tak jsem to flákla na to ING, tam je to fuk, manžel docpe do svý KB těch 50 a pak bude cpát na mý ING;-) Člověk má pár korunek a chová se jakp by byl Jarda Jágr;-D

0/0
28.5.2009 9:43

ntw

Re: k nepoznání

Jako Jágr, přesně. Máte v tom prostě hokej.

0/0
28.5.2009 10:33

Jane

Re: k nepoznání

Hmm, tak to je good :-) Já jsem vůbec nevěděla, že je tam takhle vysoký úrok, já jsem si bůhvíproč myslela, že se peníze na spořícím vůbec nebo skoro vůbec neúročí... Tak to je bezva, protože tam mám o moc víc než 40k:-)

0/0
28.5.2009 12:31

anonym

pobocky

Pred par lety banky klienty svou poplatkovou politikou klienty doslova vyhnali z pobocek, zamerne, aby nemusely drzet tolik lidi. Jenze co se nestalo ? Banky si zacaly uvedomovat, ze prisly o styk s klientem, ktery jim na x-sell pres call centrum reagovali velmi vlazne.......a tak tu mame trend klienty na pobocky znovu dostat......

0/0
28.5.2009 0:18

lada123

Re: pobocky

Nadherne napsanoR^ Prave z duvodu popsanych v clanku jsem zvolil pristup naprosto opacny- ucet mam v bance, kde poplatky za mnou vyuzivane sluzby neznaji, kde jsem na pobocce ani jednou nebyl (jednou byl u me poslicek porovnat xicht s obcankou), kde nepracuji drbny z naseho malomesta, kde mi temer nevnucuji jine produkty, kde zaridim vse pres internet a kde jsou schopni diky nizsim nakladum i rozume urocit zustatky na uctech.

0/0
28.5.2009 7:05

-

Re: pobocky

Před lety jsem u nich účet měl. Ale kombinace mizerných služeb, kdy nedodržovali ani svoje vlastní sliby, a poplatků... sbohem. 1800 ročně rozdíl. A to jsem nebyl nijak aktivní klient a nepřešel jsem do banky bez poplatků.

Kvůli tomu, že přemalovali pobočky, se tam vracet nebudu. Ostatně i co se týče toho jejich spořícího konta - chvíli jsem o tom uvažoval, ale GECB už nevěřím. Což ostatně i v květnu potvrdili změnou úročení, že jim nevěřím právem. Ale to se čekalo. Horší bylo, že z nich jakoukoli informaci je nutno dolovat. Aby řekli, co s konty udělají, jak změní podmínky, poplatky... nic určitého neřekli. A "všeobecné podmínky" mohou změnit kdykoli...

0/0
28.5.2009 8:45

anonym

Re: pobocky

Od zacatku bylo v kampani na 3,6% receny, ze je to do dubna... tak nevim co se lidi ted divite :) Ono v ty fronte si clovek treba muze precist celej plakat... :)

0/0
28.5.2009 22:12

k

Re: pobocky

Ó jé. Vždycky se najde nějaký blbec, co se chytí toho jediného, co jim člověk nevyčítá.

0/0
29.5.2009 15:26





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že metodiky bank při schvalování úvěrů se značně liší a jeho schválení ze značně individuální?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.