Diskuse k článku
Firemní časopis by neměl být jen o informacích, ale i bavit
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
HostPan BrabecKolik udělal pan Brabec časopisů, že se vyjadřuje k jejich kvalitě? Je to jeho specializace?
0/0
5.8.2009 16:20
|
![]() |
BafikybafNaleštěný prdTyhle časopisy jsou jeden velký naleštěný prd. Samochvála smrdí a ze všeho nejvíc ta manažerská. Po přečtení toho našeho plátku mám chuť někoho za ty lži pořádně proplesknout. |
![]() |
HostRe: Naleštěný prdPrávě to mi nejvíce vadilo, že investuji do časopisu, o který moji zaměstnanci vůbec nestojí. Udělal jsem tedy průzkum v trafikách a na obálku firemního časopisu umístil dívku v bikinách jak stojí u nás v dílně opřená o soustruh. O časopis je enormní zájem nejen mezi zaměstnanci, ale nosí si ho i domů pochlubit se kde pracují a to je obsahově stejný šunt jako před tím. Počet výtisků vzrostl 3x a dokonce se k nám do firmy hlásí i noví zaměstnanci... Paráda, prostě Amerika |
![]() |
HostReklamní agentury a firemní časopisyVždy, když se mi rozbilo auto, šel jsem do servisu. A když mě bolel zub, šel jsem k zubaři. Také jsem potřeboval reklamu a tak jsem šel za reklamní agenturou. Ale proč bych měl jít do reklamní agentury, když chci vydávat firemní časopis? Myslím, že nechávat vydávat firemní časopis firmou specializovanou na vydávání takových magazínů, je podstatně moudřejší krok. |
![]() |
HostRe: Reklamní agentury a firemní časopisyteď už musíš k zubaři za svoje, protože jakýkoli potenciální příspěvek utratila tvoje zdravotní pojišťovna z tvého pojistného místo na tvou péči na předražený reklamní časák, objednaný u obchodních přátel nějaké politické strany : ) |
![]() |
Host...Až na holý fakt, že žvástům v těm plátkům vlastně nevěří většinou ani autor sám, je to všechno moc pěkné!!! |
![]() |
HostRe: ...Máte pravdu. Firemní časopisy jsou pouze samochválou a nikoli k nastolení cest k řešení nedostatků. Je to prostě americký způsob tisku - " vše nejlepší a už lepší to už být nemůže" a najednou bác přijde ekonomická krize právě z této nabubřenosti. Trochu sebekritiky ve firemním časopisu by neuškodilo. |
![]() |
HostOpravdu jim nikdo nevěří?...ve faktu, že nikdo nevěří firemním časopisům, utvrzuje i tento článek. Propaganda, články ředitele, firemní strategie psané pouze z pohledu těch nahoře... chápu, že důvěra v tyto magazíny je malá. Navíc to je vše podpořené naší národní vlastností: "V práci kradu, nedělám, nikomu nevěřím a ti nahoře, co mají firemní auta a vyšší platy jsou ti největší blbci ze všech." Ale jsou i výjimky, sám jsem jich několik viděl: Kofola, Vodafone (která firma by si dovolila dát na obálku magazínu milující se igráčky?), Albert. |
Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!
V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.
Vstupte do obchoduPoraďte se s odborníkem
Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.
Vstoupit do poradny