Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Firemní časopis by neměl být jen o informacích, ale i bavit

Firemní časopis se vyplatí, když jeho čtení bude zaměstnance bavit. Nemusí ani být drahý, nejdůležitější je totiž dobrý nápad. Časopis nepotřebuje firma se stovkou zaměstnanců. Vedení může o všem informovat osobně. Ale firemní časopis není jen o informacích, měl by být i zábavný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Pan Brabec

Kolik udělal pan Brabec časopisů, že se vyjadřuje k jejich kvalitě? Je to jeho specializace?

0/0
5.8.2009 16:20

Bafikybaf

Naleštěný prd

Tyhle časopisy jsou jeden velký naleštěný prd. Samochvála smrdí a ze všeho nejvíc ta manažerská. Po přečtení toho našeho plátku mám chuť někoho za ty lži pořádně proplesknout.

0/0
14.7.2009 20:27

Host

Re: Naleštěný prd

Právě to mi nejvíce vadilo, že investuji do časopisu, o který moji zaměstnanci vůbec nestojí. Udělal jsem tedy průzkum v trafikách a na obálku firemního časopisu umístil dívku v bikinách jak stojí u nás v dílně opřená o soustruh. O časopis je enormní zájem nejen mezi zaměstnanci, ale nosí si ho i domů pochlubit se kde pracují a to je obsahově stejný šunt jako před tím. Počet výtisků vzrostl 3x a dokonce se k nám do firmy hlásí i noví zaměstnanci... Paráda, prostě Amerika

0/0
23.7.2009 21:15

Host

Reklamní agentury a firemní časopisy

Vždy, když se mi rozbilo auto, šel jsem do servisu. A když mě bolel zub, šel jsem k zubaři. Také jsem potřeboval reklamu a tak jsem šel za reklamní agenturou. Ale proč bych měl jít do reklamní agentury, když chci vydávat firemní časopis? Myslím, že nechávat vydávat firemní časopis firmou specializovanou na vydávání takových magazínů, je podstatně moudřejší krok.

0/0
14.7.2009 9:48

Host

Re: Reklamní agentury a firemní časopisy

teď už musíš k zubaři za svoje, protože jakýkoli potenciální příspěvek utratila tvoje zdravotní pojišťovna z tvého pojistného místo na tvou péči na předražený reklamní časák, objednaný u obchodních přátel nějaké politické strany : )

0/0
14.7.2009 22:08

Host

...

Až na holý fakt, že žvástům v těm plátkům vlastně nevěří většinou ani autor sám, je to všechno moc pěkné!!!

0/0
14.7.2009 0:27

peputa3

Re: ...

jo! to je dycky propaganda na blití...

0/0
14.7.2009 6:31

Host

Re: ...

Máte pravdu. Firemní časopisy jsou pouze samochválou a nikoli k nastolení cest k řešení nedostatků. Je to prostě americký způsob tisku - " vše nejlepší a už lepší to už být nemůže" a najednou bác přijde ekonomická krize právě z této nabubřenosti. Trochu sebekritiky ve firemním časopisu by neuškodilo.

0/0
14.7.2009 8:52

Host

Opravdu jim nikdo nevěří?

...ve faktu, že nikdo nevěří firemním časopisům, utvrzuje i tento článek. Propaganda, články ředitele, firemní strategie psané pouze z pohledu těch nahoře... chápu, že důvěra v tyto magazíny je malá. Navíc to je vše podpořené naší národní vlastností: "V práci kradu, nedělám, nikomu nevěřím a ti nahoře, co mají firemní auta a vyšší platy jsou ti největší blbci ze všech." Ale jsou i výjimky, sám jsem jich několik viděl: Kofola, Vodafone (která firma by si dovolila dát na obálku magazínu milující se igráčky?), Albert.

0/0
14.7.2009 9:53





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že správným používáním kreditky můžete značně ušetřit?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.