Diskuze

Firemní časopis by neměl být jen o informacích, ale i bavit

Firemní časopis se vyplatí, když jeho čtení bude zaměstnance bavit. Nemusí ani být drahý, nejdůležitější je totiž dobrý nápad. Časopis nepotřebuje firma se stovkou zaměstnanců. Vedení může o všem informovat osobně. Ale firemní časopis není jen o informacích, měl by být i zábavný.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

5. 8. 2009 16:20
Pan Brabec

Kolik udělal pan Brabec časopisů, že se vyjadřuje k jejich kvalitě? Je to jeho specializace?

0 0
možnosti

Bafikybaf

14. 7. 2009 20:27
Naleštěný prd

Tyhle časopisy jsou jeden velký naleštěný prd. Samochvála smrdí a ze všeho nejvíc ta manažerská. Po přečtení toho našeho plátku mám chuť někoho za ty lži pořádně proplesknout.

0 0
možnosti

Host

23. 7. 2009 21:15
Re: Naleštěný prd

Právě to mi nejvíce vadilo, že investuji do časopisu, o který moji zaměstnanci vůbec nestojí. Udělal jsem tedy průzkum v trafikách a na obálku firemního časopisu umístil dívku v bikinách jak stojí u nás v dílně opřená o soustruh. O časopis je enormní zájem nejen mezi zaměstnanci, ale nosí si ho i domů pochlubit se kde pracují a to je obsahově stejný šunt jako před tím. Počet výtisků vzrostl 3x a dokonce se k nám do firmy hlásí i noví zaměstnanci... Paráda, prostě Amerika

0 0
možnosti

Host

14. 7. 2009 9:48
Reklamní agentury a firemní časopisy

Vždy, když se mi rozbilo auto, šel jsem do servisu. A když mě bolel zub, šel jsem k zubaři. Také jsem potřeboval reklamu a tak jsem šel za reklamní agenturou. Ale proč bych měl jít do reklamní agentury, když chci vydávat firemní časopis? Myslím, že nechávat vydávat firemní časopis firmou specializovanou na vydávání takových magazínů, je podstatně moudřejší krok.

0 0
možnosti

Host

14. 7. 2009 22:08
Re: Reklamní agentury a firemní časopisy

teď už musíš k zubaři za svoje, protože jakýkoli potenciální příspěvek utratila tvoje zdravotní pojišťovna z tvého pojistného místo na tvou péči na předražený reklamní časák, objednaný u obchodních přátel nějaké politické strany : )

0 0
možnosti

Host

14. 7. 2009 0:27
...

Až na holý fakt, že žvástům v těm plátkům vlastně nevěří většinou ani autor sám, je to všechno moc pěkné!!!

0 0
možnosti