- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kolik udělal pan Brabec časopisů, že se vyjadřuje k jejich kvalitě? Je to jeho specializace?
Tyhle časopisy jsou jeden velký naleštěný prd. Samochvála smrdí a ze všeho nejvíc ta manažerská. Po přečtení toho našeho plátku mám chuť někoho za ty lži pořádně proplesknout.
Právě to mi nejvíce vadilo, že investuji do časopisu, o který moji zaměstnanci vůbec nestojí. Udělal jsem tedy průzkum v trafikách a na obálku firemního časopisu umístil dívku v bikinách jak stojí u nás v dílně opřená o soustruh. O časopis je enormní zájem nejen mezi zaměstnanci, ale nosí si ho i domů pochlubit se kde pracují a to je obsahově stejný šunt jako před tím. Počet výtisků vzrostl 3x a dokonce se k nám do firmy hlásí i noví zaměstnanci... Paráda, prostě Amerika
Vždy, když se mi rozbilo auto, šel jsem do servisu. A když mě bolel zub, šel jsem k zubaři. Také jsem potřeboval reklamu a tak jsem šel za reklamní agenturou. Ale proč bych měl jít do reklamní agentury, když chci vydávat firemní časopis? Myslím, že nechávat vydávat firemní časopis firmou specializovanou na vydávání takových magazínů, je podstatně moudřejší krok.
teď už musíš k zubaři za svoje, protože jakýkoli potenciální příspěvek utratila tvoje zdravotní pojišťovna z tvého pojistného místo na tvou péči na předražený reklamní časák, objednaný u obchodních přátel nějaké politické strany : )
Až na holý fakt, že žvástům v těm plátkům vlastně nevěří většinou ani autor sám, je to všechno moc pěkné!!!