- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a navic je trapny
rozhovor s ředitelem, pokud je "čas od času" a nebo v případě významných událostí (změna Corporate Identity, reorganizace, případný prodej nebo akvizice), je podle mého velmi prospěšný ...
A objektivita a nepodlézavost redaktorů rozhovoru s ředitelem ve firemním reklamním plátku je podobně věrohodný jako interview Rudého Práva s Gustávem Husákem.
nejplodnejsi je zajit si se sefem na cigaro a volne pokecat o vsem co se deje... nikde se clovek nedozvi tolik informaci
to jo ale na to bys nesměl bejt pingl od kopírky, s tím si šéf na cigáro čas neudělá
třeba jeden den s ředitelem Tipsportu o jeho koníčcích byl fajn.
za to osobní výročí se po protestech zaměstnanců musely ukončit. takže zase další blabla článek...
s bossem by mi az tak nevadil, horsi je ta bezuzdna a lziva firemni propaganda