Diskuze

Od listopadu jsou přísnější pravidla pro inkaso. Nově ho zřídíte jen s limitem

Placení za služby inkasem je běžné a parametry si určujete sami. Od listopadu však bude mít přísnější pravidla. Povinností plátce bude stanovit maximální limit očekávané transakce a lhůtu, po kterou platí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

3. 12. 2009 9:34
ZRUZŠENÍ JEDNOTLIVÉ PLATBY SIPO U ĆS

 Z DOSTUPNÝCH  IBFORMACÍ JSEM ZJISTL, ŽE JAKO MAJITEL SPOROŽÍROVÉHO ÚČTU  ZE  KTERÉHO  PLATÍM  KROMĚ  JINÝCH  PLATEB I POPLATEK ZA  ANTENU-KABEL TV  VE  VÝŠI  126.- KČ POLOLETNĚ  NEMÁM MOŽNOST TUTO PLATBU  ZRUŠIT,  PROTOŽE  MÁM ZAVEDENÝ  PŘÍJEM SIGNÁLU U  UPC.

 

JAKÝM  ZPŮSOBEM   LZE TUTO  SITUACI  ŘEŠIT, ABYCH NEMUSEL RUŠIT  SIPO  JAKO CELEK.

    DĚKUJI  ZA  INFORMACI   SLEZÁK:-)

0 0
možnosti
JH

iuos

21. 10. 2009 15:59
hmm

nikdy mne ani nenapadlo nastavit inkaso bez limitu... zvlášť jsem to ocenil, když se UPC po koupi karnevalu ukázalo jako naprosto chaotická společnost ;-D

0 0
možnosti

Host

21. 10. 2009 15:27
mam jeste lepsi napad

Zadne inkaso nepouzivat...

0 0
možnosti
O

Obludni_K

21. 10. 2009 17:58
Re: mam jeste lepsi napad

Proč nepoužívat? Existuje i ve formě složenky kde má člověk bezpečnou kontrolu co platit (platbu lze na poště z inkasa bez probléml jednorázově vyřadit) a hlavně KDY to bude platit - až si dojde k přepážce. Nehrozí že by se příchozí penízky zpozdily o den, dva a inkaso tak bylo odečteno do mínusu... pohoda, veget. :-)

0 0
možnosti
MP

tmf

21. 10. 2009 12:35
inkaso

nikdy nikomu nepovoluji. Limit v praxi jen problémy. Vysoký - strhnou si co chtějí. Bylo 6 korun přes, musím zařídit platbu. Tak to rovnou mohu poslat a mám to alespoň pod kontrolou. Jednou za rok, nevidím problém.

0 0
možnosti

Host

21. 10. 2009 21:46
Re: inkaso

Jak jako jednou za rok???? Já platím inkasem asi 5 plateb měsíčně.

0 0
možnosti
TGC

the great cornholio

21. 10. 2009 8:10
Před rokem mi neoprávně zinkasovalo O2 z účtu Kč 2.600,-.

Byl to tvrdý boj z těch hajzlů dostat.

Operátorka nechápala, že v dnešní době mi papírový výpis nechodí, mám pouze elektronický. Další mi tvrdila, že mám u O2 určitě nějaké dluhy, pak že je na vyřízení reklamace v ČR 30 dní....

0 0
možnosti