Diskuze

GE Money preventivně kartu zablokuje. O náhradu si ale musíte požádat sami

Pokud vaše banka obdrží hlášení o podezřelé transakci, může vám zablokovat kartu. Toto bezpečnostní opatření je zpravidla preventivní a zaměřené na ochranu klientů. Banky blokují karty zdarma a nové vydávají automaticky. Výjimkou je jen GE Money Bank.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

5. 11. 2009 21:29
Nejhorší banka Ge money

Boužel jsem tam těm lumpům svěřil své peníze! Nedoporučuji!!!!!!!!! Měsíčně Vám šlohnou z účtu i 200kč + si vemte expres pujčku a ze 100000kč dáte min. 60000kč na vrch! Hnus banka! Mohu doporučit pouze pro svou tchýni!

0 0
možnosti

blastula

4. 11. 2009 9:26
No, představa , že mi banka blokne kartu uprostřed dovolené

aniž by si předem ověřila, jestli  je k tomu důvod ,mě naplňuje skutečně nadšením. Už vidím, jak to někde uprostřed Afriky nebo Asie , nebo Austrálie řeším

0 0
možnosti

Host

3. 11. 2009 8:38
Každá banka má něco

Asi takto, každá banka má spoustu nespokojených klientů a většinou jsou slyšet jenom ti.... Ti spokojení si nikde pusu na špacír nepustí. Zrovna tak jako články v novinách a reportáže v TV...... nikdy neupozorní na to co která banka dělá dobře a kde mají jaký výhodný produkt. Sdělovací prostředky se ženou za senzacemi a na všechny tahají jen špínu. Raději si nechám zablokovat kartu, než-li vyluxovat účet. A jak psala "muchomurkozelena" níže, vydání karty, pokud je to nutné, je velmi rychlé. Já jsem s GE Money velmi spokojená a nedám na ně dopustit, KB a ČS jsem zrušila. Lidi by se měli především zamyslet nad sebou, než začnou kritizovat ostatní.

0 0
možnosti

Host

2. 11. 2009 10:16
GE Money

Začátkem září mi bankomat GE Money nevydal peníze i když vyjelo potvrzení, že peníze byly vyplaceny. Na Helpdesku mi poradili, abych vše přišel druhý den reklamovat na pobočku! To určitě! Copak já vim, jestli peníze nevyjely jen proto, že si to tam nějakej hajzl přelepil a vybere to hned, jak zmizim. Tak jsem je dostal k tomu, že tam poslali nějaký borce ze security, ti bankomat otevřeli a peníze tam samozřejmě našli. Prý to však musí předat na reklamační. Vůbec si nedovedu představit, jak by to probíhalo, kdybych tam nezústal, i kdyby to nakrásně byla jen technická porucha. Ty peníze totiž byly pro bankomat už vydané. Takže borci by přišli a klidně by se mohli šábnout o 35 tácků. A já bych s reklamací mohl vyrazit tak akorát na lampárnu. Druhá věc je ta, že dodnes na ty peníze čekám, protože banka má na tyto situace lhůtu asi 60 dnů! Takže bacha, nenechte se odbýt radou nějaké chytré dámy na telefonu, abyste to tam klidně nechali a přijeli jim to oznámit.

Josef

0 0
možnosti

Host

2. 11. 2009 10:29
Re: GE Money

Mnoooo .. asi takto .... pokud nahlásíte problém s bankomatem bance (což jste udělal), udělá banka inventuru hotovosti bankomatu a porovná ho s logem aktivit v bankomatu i v kartovém centru (kde se automat při každé transakci autorizuje). Navíc bude existovat záznam z kamery, kde je vidět, zda jste hotovost převzal či nikoliv. Takže ochrana nějaká existuje, jen to nahlásit a doufat, že to operátor zapsal.

0 0
možnosti

muchomurkazelena

2. 11. 2009 10:08
Moje zkušenost

Byla jsem mezi těmi, kterým GE preventivně zablokovala kvůli inkriminované platbě ve Španělsku platební kartu. Blokace se udála v sobotu. V pondělí odpoledne jsem si na pobočce zažádala o novou kartu a ve čtvrtek jsem ji měla doma.

Nemyslím, že by to bylo tak tragické. Vím, že je nepříjemné být několik dní bez přístupu ke svým penězům přes bankomat, ale vydržet se to dá. Jsem ráda, že se takováto preventivní opatření provádí, vybraný účet by byla nepříjemnost daleko větší.

0 0
možnosti

Host

2. 11. 2009 9:09
díky za info

alespoň vím, které bance se vyhnout

0 0
možnosti

Host

2. 11. 2009 8:17
zda sa, ze som nebol jediny

Stalo sa mi presne toto, nastastie mi GE poslal novu kartu do tyzdna, ale bolo neprijemne zit tyzden bez karty. Preto som sa rozhodol poziadat radsej este o jednu kartu, aby som mal v podobnych pripadoch nahradu.

0 0
možnosti

Host

2. 11. 2009 8:53
Re: zda sa, ze som nebol jediny

Mě GEMB poslala kartu za měsíc. Takže jsem jim poděkoval a přešel jinam. Na tak skvělé služby nemám.

0 0
možnosti