- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Media je vymyslenej tunel jak od zdravych lidi vybirat penize co pak budou chybet na leceni v jinych pojistovnach. Kdo k ni prestoupil nebo prestoupi je nesvepravny magor.
Češi jsou hlupáci, kteří skočí každému na špek. Je třeba si nejdříve něco o tomto podniku zjistit, než se s ním spojíte.
Název článku by správně měl znít: "Lékaři přidělávají potíže pojištěncům nové pojišťovny MÉDIA".
A hezké by bylo, kdyby se paní redaktorka zamyslela nad tím, proč tomu tak je.
No oni ti doktoři moc dobře ví, proč nechtějí uzavírat smlouvy s MÉDIÍ. Když totiž můžete online kontrolovat co na Vás pan doktor vykazuje, tak byste se také mohli hodně divit. Běžnou praxí totiž je, že se na pacienty v kartotéce vykazují výkony, které na pacientovi vůbec nebyly vykonány. A to i v době, kdy jste lékaře vůbec nenavštívili.
Zajímavé také je, že nikoho nezajímá fakt, že doktoři si berou pacienta jako rukojmí. Pacient má totiž ze zákona právo změnit zdravotní pojišťovnu a každá zdravotní pojišťovna proplácí péči svým pojištěncům poskytnutou. U pojišťoven, se kterými má smlouvu uzavřenou v nasmlouvaném rozsahu (který závisí na personálním a technickém vybavení) a u těch, se kterými smlouvu uzavřenou nemá je to buď na jednání s pojišťovnou nebo jako to bylo u Agelu a nyní je to i u MÉDIE na tzv. veřejném příslibu, který je pro lékaře výhodnější, protože říká, že proplatí veškerou péči pojištěnci poskytnutou. Nezbytnou a neodkladnou péči proplácí všechny ZP bez rozdílu.
Milý Homere,
nikdo si pacienta jako rukojmí nebere, jen ty pojištovny. Normálně by měl nemělo zajímat, kde je kdo pojištěný, to je opravdu jeho věc, po vyšetření by dostal účet a za povinnost by měl jej do 2 týdnů proplait.Odkud by peníze přišly je opravdu jedno. Funguje to však jinak, ne jako pojištění: pacient chce vše a ihned, protože to nemusí platit, otázky finanční jsou ponechány na lékaři, který je musí sám z pojišťověn vymáhat.
Ať si tedy lidé mění pojišťovny třeba 5x ročně, mě je to jedno, ale úhrada účtu za vyšetření by měla být jejich problém, a ne můj.
Lékař
Taky mě naháněl jeden takovej. Ale měl ošklivou oranžovou kravatu. A hloupé řeči. A já navíc nesnáším papírování, takže by mě ani nenapadlo přehlašovat se k jiné pojišťovně - jenom proto, že slibuje nějaké bonusy. Já jsem se svojí pojišťovnou spokojená (protože nikde nemám problém s ošetřením) a bonusy mě v podstatě ani nezajímají...
Uz kdyz sem videl ty reklamy o ockovani proti prasecce zadara me bylo jasny ze to nebude nic moc pojistovna
která mě přesvědčovala o tom, že moje pojštovna je ta nejhorší...a že to co mi nabízí ona je top v české republice.
Chápal jsem že dělá svoji práci (brigádu), tak si poděkoval, ukousnul si svého párku v rohlíku a směla pokračoval dál
chudaci lidi kteri naleteli a jsou u Media pojistovny. preci kazdymu musi byti hned jasny ze lidem kteri stoji za tou pojistovnou jde jen o kseft !!!
odpocatku co HZP vznikla jsem u ni a nikdy zadny problem. ostatne k VZP bych nikdy nesel taktez
A zkoušel jsi někdy vytáhnout paty z Ostravska a jít k lékaři??? mám spousty kamarádů, kteří nebyli ošetření, jelikož byli u HZP...Já byl u ČNZP, a ta se s HZP bohužel spojila - už utíkám pryč, s HZP nechci mít nic společnýho
To je ale krasne tendencni clanek - uz ten nadpis, to je nadhrera - tomu se rika novinarina,-) Je videt, ze PR agentura VZP (ktere utikaji klienti nejvice) ma dobre konexe...