- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ale problém je v lidech na poště. Je logické, že pracovníci pošty nemohou (za pár korun) dělat vše od poštovních služeb počínaje, po prodej pojištění, bankovních služeb, v budoucnu možná i léků, konče. To by tam museli sedět roboti. Pak není možné chtít kvalitní služby.
na poště čekala cca 20 minut a ještě si paní za přepážkou chválila, jak rychle to jede. Známá si vyzvedává na CP výpisy z katastru a pokaždé tam vystojí důlek ( a musí snášet vražedné pohledy zbytku fronty)
na poště se vždycky čekalo. prvně si člověk vystojí frontu na pod.lístek, pak si musí najít vlastní tužku a pak stojí ve frontě znovu.
Situace z minulého týdne - pondělí až středa czechpoint - katastr nefunkční (MČ Praha 2, 2 pošty na Praze 1 a 2, notář na Praze 2).
.
Používám czechpoint velmi často (přece jen to mám blíž než na katastr), ale bohužel tak v 60% případů když něco potřebuju z katastru - tak czechpoint katastr nejede - a musím to zkoušet znovu o pár hodin později. (Přestože v tom období můj vzdálený přístup do katastru normálně funguje).
ted jako osvč jsem měnil trvalé bydliště...prvně jsem to zkusil na čekpointu, uřednice hromadný změnový formulář v kastliku skoro u hlavy a prý: cože? tohle jako jde jo? takového něco existuje?
:-)))
na živnostaku taky nevěděli přesně co ten formulář mi zajistí a taxem to raději půl dne, všecky úřady oblítal osobně...
ovšem snímek katastrální mapy - to už stejně musíte na katastrální úřad.
A co si takhle nechat udělat jednou digitální formu ověřených dokumentů s podpisem. To máte na pořád a za jedny peníze to můžete posílat kolikrát chcete...
Jenže na úřadech většinou požadují výpisy ne starší než 3 měsíce... a o tom to je
Samotný Czech Point: třeba z hlediska firmy pro dokumenty pro veřejnou soutěž: místo obíhání tří míst vše na jednom, další dokumenty konverzí z datové schránky tamtéž. Velký přínos.
Konkrétní případy: záleží na konkrétních lidech. Kde jsou ochotní a chtějí to umět zvládnou to. Problém je nedostatečné zaškolení (chyba vedení), ne vždy dost kvalifikovaná podpora na telefonu.
Momentálně jsou někde problémy s autorizovanou konverzí do listinné podoby - neaktualizovaný SW.
Czechpoint má cenu jen pro ty lidi, co si s těma výpisama tapetují byt... Tak že, přijdu tam a řeknu že chci výpis z katastru pro stavební úřad (to samé bych řekl přímo na katastru). Dostanu výpis (samozřejmě dražší než na katastru) a jdu ho odnést na stavební úřad. Úchylárna. Nemělo by to být náhodou tak, že jdu rovnou na stavební úřad a úřednice si ten výpis "udělá" sama, protože mají přístup do katastru...
To by byl pokrok!
Chyba, jestliže stavební úřad potřebuje výpis z katastru, tak ať si ho vytáhne z počítače sám. Nač tam chodit?
na Andělu Vám opravdu podpisy ani kopie neověří, a pro jistotu to píšou už na dveřích. A za druhé, suprAlegalizace.