- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ČSOB nyní zavedla novinku - neumožňuje vypovědět Smlouvu bez uvedení důvodů .
viz. : Podmínky pro elektronické bankovnictví PS platné od 1.11.2009
( http://www.postovnisporitelna.cz/Documents/Produkty/ELB/Podminky_ELB_PS_20091101.pdf)
78. Majitel účtu je prováněn Smlouvu vypovědět bez uvedení důvodů. Smluvní vztah končí 5. pracovním dnem následujícím po doručení výpovědi na obchodní místo. V tento den ČSOB zruší přístup ke všem účtům a souvisejícím produktům Službami ELB.
a buďte rádi, že vám prachi v bankách ještě obíhají. Už to dlouho trvat nebude...
uz v utery to tam bylo
pouhych 5 dni
nový zákon PSD upravil a zavedl poměrně dost novinek. Jednou z nich je i určení jednotných mantinelů ve lhůtách zpracování jednotlivých transakcí. Situaci znám spíše z pohledu zahraničního platebního styku, ve které toho PSD pro nás nepřinesl ž tak mnoho nového, respektive nebylo problémem se nově podmínkám přizpůsobit. Běžnou praxí u nás bylo ( ještě před novým PSD ) striktní dodržování valutování D+1, tedy den + jeden (nově D+0). Cílem bylo zrychlení pohybu peněz a omezení takových vychytávěk, jako jsou např. over-nighty atd. Každopádně na čem také záleží a bude se to zdát hloupé,jsou vnitřní systémy té dané banky.
Většina bank používá odlišné systémy s odlišným stylem fungování a verifikování plateb. Ve vtěšině běží permanentně automatické zpracování plateb ( platba je klidně připsána i ve dvě v noci ) na jiných je tento systém spouštěn manuálně někým z odd. platebního styku. Tam mohou následně vznikat poměrně velké prodlevy, které mohou být základem diskuzí, které jsou níže. Je to jen domněnka...
Myslím si, že novináři prudí. Zaměstnavatel mi převádí výplatu z účtu u KB na účet u KB - to je okamžitě a já si z něj posílám přes internet prachy do ČS na účet, ze kterého splácím nějaké úvěry. Ještě se mi nestalo, že by to tam druhý den nebylo. Osobně si myslím, že v dnešní době už jsou takové lhůty standart a musí být nějaký výpadek, aby to tak nefungovalo. Jenže už klasici žurnalistiky říkali, že "špatná" zpráva je dobrá zpráva, takže co bychom chtěli, žejo.
Tak nějak ...
Ačkoli mi banky dosti leží v žaludku, musím uznat, že tuzemské převody jsou dnes již v pořádku (mimo situace.kdy jim spadnou servery, což je tak 4x /měs ) a proběhnou až na naprosté vyjímky, kdy se to posílá do nějaké pidibanky co tu má jednu dvě pobočky, do druhého dne.
Nehorázné jsou samozřejmě poplatky za platby do zahraničí, tuzemské vklady větších částek atd., atd., Ale při troše snahy se tomuto výpalnému ze strany bank dá vyhnout nebo jej z valné části minimalizovat...
Je tedy s podivem, kdo platí našim novinářům tohle neustálé pruzení ... Nebo je to pouze jejich vlatní hujerství a tupost? Mimochodem, máte tam chybu (a nejspíš ne jednu) :
do KB nelze zadat přes net příkaz po 17.00 aby ten den odešel. Ověřeno naposledy včera
Ted jsem platil z mbank ,a za pet minut mi psal prodejce,ze ma prachy na uctu,darek bali a posila...
mám podobnou zkušenost, ale u v mém případě měl účet u mBank i prodejce. ale zase to bylo míň než pět minut, trvalo to pár vteřin
Vcera kolem 22 jsem prevadel penize z MB a dnes v 9 pristaly na uctu v RB. Cekal jsem, ze to poslou az nekdy behem dneska a zitra (resp. v pondeli) to bude.
No klasika. Z MB prachy odešly v 8 ráno a RB si stahuje průběžně celý den... Já takhle platím v e-shopu a když ráno zaplatím, tak dopoledne už peníze mají a můžu si zboží vyzvednout.
me chodi vyplata z KB do CSOB a jeden den mi prijde na mail oznameni z KB, ze to prevedli a druhej den kolem devaty rano SMSka, ze to mam na uctu, parada
Mám osobní zkušenost, že platbu z mBank poslanou v 7:30 ráno měl e-shop ještě týž den (účet u Rajfky, zřejmně původne u Ebank) a poslal mi tedy email, že je zboží připraveno k vyzvednutí. A tahle rychlost byla prosím ještě před novelou o zvýšení rychlosti převodů peněz.