Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Test finančních poradců: I když se usmívají, jde jim o peníze a reference

Oslovili jsme pět společností, aby nám zpracovaly finanční plán. Rozdíly jsme našli, ale zarážející je, že si finanční poradci řeknou o reference ihned na první schůzce. Podané informace dokonce nemusejí být vždy správné. Například jsme se dozvěděli, že mateřská se do důchodu nezapočítává. Opak je přitom pravdou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jiří Prášil

???

Přečetl jsem si zde mnoho příspěvku a nestačím se divit. Neustále v některých z Vás panuje fanatizmus. Neustále se zde protlačují společnosti, které si myslí, že jsou nejlepší, neznám nejlepší společnosti a myslím si že každá poradenská společnost, která to myslí opravdu vážně má veškeré kvalitní nástroje pro kvalitní služby. Jestli je ve společnosti využívají všichni je věc druhá. Kvalita a práce závisí na tom jak se k práci postavíme a ne v jaké jsme společnosti“ Mrzí mě, že se dnes především propaguje kvantita místo kvality. Není možné ve kvantitě udržet kvalitu, to už zde bylo. Co se týče exkluzivních produktů, na tom poradenství není postaveno, navíc exkluzivní produkty může mít dnes každá společnost a není to nic výjimečného. Nedělám pro žádnou velkou společnost a přesto využívám konkurence schopné nástroje a služby, navíc jsem daleko lépe hodnocený nežli kolegové z velkých společnosti. Každý ať si vybere společnost, která mu vyhovuje podle představ.

0/0
5.4.2010 12:22

P.spk

Partners

Opět si tu tzv, klienti, pravděpodobně ovšem obchodníci Partners dělají reklamu............přitom ze své zkušenosti vím, že se z nich rekrutují lovci za každou cenu s uměním své počínání krásně zdůvodnit klientovi.......

0/0
1.2.2010 14:16

magdik

PARTNERS

Já osobně jsem u PARTNERS, líbí se mi jejich nevtíravý, trpělivý a zodpovědný přístup. Je vidět, že se mým případem podrobně zabývali a důkladně připravili plán mé budoucnosti. Rozhodně mi nikdo zpětně nevolal, jak jsem byla s fin. poradcem spokojená, fin. poradce nesrmděl, nepospíchal, byl inteligentní a bral mou situaci vážně. Na rozdíl třeba od firmy UFON (i když jde o něco jiného). Lidi by si měli uvědomit, že pokud si nebudou umět dát dohromady pořádně finance - ne každý to umí - tak budou za pár let na dně. A to nemluvím o penzích. Takže tuto firmu doporučuji jako vysoce profesionální. Poradí a zařídí naprosto vše a nemám strach, že mi někdo okrade. R^

0/0
1.2.2010 9:08

steve78

Re: PARTNERS

"Lidi by si měli uvědomit, že pokud si nebudou umět dát dohromady pořádně finance - ne každý to umí - tak budou za pár let na dně."

A proto by si měli nechat své peníze spravovat o vyučených kuchářů, elektrikářů, zámečníků, kteří nebyli ani tak dobří aby se uživili tím co studovali. Kteří teď prodávájí produkty finanční instituce, která jim nabídne největší provizi, bez ohledu na to, jestli jiná instituce by nebyla pro klienta výhodnější? Lidi musíte si uvědomit, že ten člověk není žádný poradce, který vám chce pomoct, ale obyčejný obchodník, který potřebuje prodat a snaží se vás přesvědčit, proč to co nabízí potřebujete. Jako příspěvek nademnou, očividně od jednoho z poradců....

0/0
1.2.2010 11:53

Host

Obchodníci s deštěm

Finanční poradce dobře

znám, volají mi často, protože ví, že mám peníze. Mám vystudované

finance na VSE a dvacetiletí kluci, kteří jsou neschopní se někam

dostat po maturitě mi chtějí horlivě radit co s penězma. Lidi proberte se !!!

1. Každá firma vám udělá jiný plán - už to hovoří o tom, že se dívají na své provize a ne vaše peníze.  2. Pokud by skutečně věděli jak investovat a vydělat peníze, nedělají "finanční poradce".  3. Nikdo z nich vám v případě ztráty nevrátí z vašich špatně investovaných peněz ani korunu. Stalo se známým a přišli o 400tis. Kč díky Partners ;-)

0/0
28.1.2010 23:13

Host

Re: Obchodníci s deštěm

a co všechno ještě znáš ?

Tak si vyber jiného než 20-letého kluka po škole... Jsou i kvalitní poradci, i když jich je menšina. Anebo žádného, to je tvoje věc .... Pokud mají známí zápisy z jednání, což by měli mít a investiční dotazník, a jsou přesvědčeni, že byli poškozeni, ať se obrátí na ČNB..... To nevíš ? To se divím ...... 

Pozor - dílčí propad investice není poškození, pokud je investiční horizont delší, ale to záleží na jejich konkrétním případu .....

0/0
29.1.2010 2:09

Host

Re: Obchodníci s deštěm

Musím se smát. Předpokládám, že vystudováním  VŠE Finance získává člověk současně s červeným diplomem patent na rozum a klíčky od zeměkoule. Všichni, kteří nedosáhly Vašeho skvělého vzdělání jsou nutně méněceným hmyzem schopným maximálně tak zametat ulice. Takže se proberte Vy! Každá firma Vám nabídne jiný plán proto, že nemusí mít ve svém portfoliu všechny smlouvy. Dále se obávám, navzdory Vašemu vzdělání, že jste příliš nepobral rozdíl mezi investičním, pojistným, hypotečním a dalším poradenstvím. Nejlepší investicí je patrně žádná investice, jelikož to člověk přece nemůže udělat chybu. Jinak jste asi dost sobec, protože s Vaším dokonalým přehledem jste jistě mohl známým poradit ne? A nebo z toho nekoukala žádná provize?;-DRudolf;-D

0/0
29.1.2010 9:33

Host

Re: Obchodníci s deštěm

nedosáhli - sorry

0/0
29.1.2010 9:34

Cenda22

Re: Obchodníci s deštěm

souhlasím R^

společnost, u které dělá fin. poradce kdejaký jouda bez základních znalostí jen po "proškolení", u mě rozhodně nemá důvěru. Pár "poradců" z Partners znám z okolí, od normálních, až po skutečné blbce. Kvalitného, chytrého a vzdělaného ale ne.

0/0
5.2.2010 15:58

Kulíííšek

Stačí trochu přemýšlet

Nikdo nic nechce, nikdo nic nepotřebuje, všichni všechno mají a jsou spokojení.

Pak člověk přijde do rodiny, mrkne na to a na špatných smlouvách (skvělý Dynamik od České pojišťovny nebo 42 Ručních Granátů od Kooperativy) dokáže měsíčně ušetřit po celkovém překopání od pár stovek po několik tisíc.

A to nemusí být člověk kouzelník, stačí se zamyslet selským rozumem.

Kdyby lidi vytáhli hlavu z p*dele a trochu uvažovali, neměli by finanční poradci práci.. .oD

A paní redaktorko, jestli si myslíte, že trvalé následky s progresí na 500.000kč jsou předimenzované, tak by mě zajímalo, kolik byste tam chtěla mít vy osobně.. :o)

0/0
28.1.2010 23:10

Host

Re: Stačí trochu přemýšlet

no rozhodně to extra přemrštěná částka není , při 100% TN to je 2-2,5 mil. Kč a když se vezme v úvahu, že to jsou v případě realizace poslední peníze, na které si sáhne a krom toho už jen směšný inv. důchod, a může tu být ještě řádově několik desítek let (když je jí 44), tak to nic závratného není. Autorka možná vyžije 30 let za obligátních 200-300 tisíc bez progrese, z toho stovka hned padne na lepší vozík, když se nezadaří .....

0/0
29.1.2010 2:21

Host

Re: Stačí trochu přemýšlet

Náhodou ČP je dokonalá, Dynamik + , tam už se nikdo nedopočítá ničeho....... No a Kooperativa se začíná chovat velmi podobně ČP - jestli to není  tím, kolik lidí tam z ČP přeběhlo?;-DČP tak nádherně převrací kmen - nejdřív ze slušné pojistky Dynamik, za pár let z Dynamiku Dynamik+ . Co bude další stupeň? Zas jedna věc je pravda, mám alepoň co předělávat, protože to stačí těm chudákům ukázat namodelované a jejich nadšení z ČP velmi rychle pohasíná. Kooperativu víceméně neprodávám - BNka mě neoslovily.... Auta jsou drahá a majetek lepší u Allianz. Rudolf

0/0
29.1.2010 9:43

Host

Re: Stačí trochu přemýšlet

Allianz se docela těžko prodává, je drahá a ŽP funguje úplně stejně jako ostatní pojistky, odlišnosti jsou nepatrné, s dynamikem+ si může podat ruku. Samozřejmě je potřeba klienta zmasírovat Rudolfe, že tvé pojistky jsou samozřejmě čistější než křišťálové sklo a hlavně je nemůže poškodit ten všemocný a zlý Kelner ;-D;-D;-D

0/0
29.1.2010 10:57

Šerlog Houmles

Re: Stačí trochu přemýšlet

Majetek u Allianz patří mezi nejdražší na trhu (musí se samozřejmě počítat případ od případu) a podmínky nejsou zas tak enormně lepší, aby to stálo za to. Plus dost negativní zkušenosti s plněním (alespoň u aut). Majetky  má slušné ČSOB poj. (v poměru cena vers.podmínky) a poslední dobu Wuestenrot.

S těmi překlápěními u ČP máte plnou pravdu, to je děs, jak oni zprasí klienta jen pouhým překlápěním furt pryč...... Jo překlopit něco se může v mnoha případech vyplatit, ale všechno más své meze.  

0/0
29.1.2010 14:57

jnnj

Re: Stačí trochu přemýšlet

Čtěte, prosím, lépe text: "částka na trvalé následky by měla být vyšší"

0/0
29.1.2010 12:48

Host

tosnad neni mozne

Boze a o co by jim jako melo jit jineho kdyz ne o penize a reference pro dalsi potencialni klienty? To si soudruzi myslite ze to budou delat zadarmo aby vsichni meli vsechno a vsechno vsem dame? Kdy z vas ty komunisticky blbosti vyprchaji?

0/0
28.1.2010 21:41

Host

Kdyby pordaci rozuměli penězům a věděli, jak vydělat

tak nedělají poradce. To je snad každému jasné.

0/0
28.1.2010 14:39

Šerlog Houmles

Re: Kdyby pordaci rozuměli penězům a věděli, jak vydělat

hmmm, tohle tříská o futra .......

0/0
28.1.2010 15:02

Šerlog Houmles

Re: Kdyby pordaci rozuměli penězům a věděli, jak vydělat

.. a jen doplním ....

ano, pokud by poradce měl tu skleněnou kouli a najisto tam vše viděl, tak nebude ztrácet čas s klienty a poradenstvím jako takovým, protože se to pak nevyplatí .....Myslíte, že tu kouli někde v marketu prodávají ?

0/0
28.1.2010 15:09

Host

Hehe

... tohle mi připomíná test "který zloděj krade poctivě" :-)

0/0
28.1.2010 14:24

Host

Za peníze v Praze dům

To platilo a platit bude. Poradce ti prodá to, z čeho má největší provizi. A to žeho pak už nevidíš, je svatá pravda. Jinak by pak všichni ti, co jim je porazeno tím skvělým poradcem třeba s AVD či jiným, provizním, byli všichni bohatí a za vodou ne?

A hlavně by za vodou byli ti poradci sami... ale jsou to chudáci.. holt, asi poradili špatně sami sobě? Nebo že by byli na spodním žebříčku Multi level marketingu a jejich provize berou jejich nadřízení????

JOJO a o tom to je!!

0/0
27.1.2010 18:43

Host

Re: Za peníze v Praze dům

Práci poradce velmi často začne dělat klient některé pojišťovny či st. spořitelny......pokud někdo namítá, že se poradci chovají tak či onak tak je třeba dodat, že je to právě obraz právě vás, dnes ještě disutujících klientů....

0/0
27.1.2010 21:06

Šerlog Houmles

Re: Za peníze v Praze dům

OK rozumím, děje se to a takový týpek by měl být ČNB sejmut. Ptejte se ale také, proč se dřív tak roztáčela provizní spirála (dnes už přece jen to aspoň neroste dál....) : Protože za nehet klientů je ochotno si uvědomit, že zadarmo být ani tahle práce dělána nemůže. Takže dokud se lidi sami nebudou pídit po tom - kolika ta rada a vše případné následné stojí, tak se holt pořád budou vyskytovat jevy typu provize na prvním místě.

Ten poradce vás nebude přesvědčovat o tom, že je dobré se pobavit o honoráři, on ve vás podpoří pocit bezplatnosti, aby uklidnil vaše srdéčko, kterému je líto za solidní radu zaplatit (mimochodem zkuste jít za Sokolem, který ma taxu 5000 na hodinu, jestli vás vezme zdarma...)....

Ale taky nemůžete čekat, že někdo solidní a schopný tu práci bude dělat za dvacítku brutto na měsíc, pokud opravdu hovoříme o solidnosti a zájmu řešit klientovy stavy.....

0/0
27.1.2010 21:24

Host

Nemáte pravdu

Nesouhlasím. Je dobré si uvědomit, že práce poradce je vysoce riziková - nemáte jistý plat a pokud vám klient smlouvu zruší, často vracíte celou provizi - a klienta, který chce něco uzavírat vám pod nos taky nikdo nepřistrčí. Musíte mít i dost široké znalosti. Tu práci by nikdo nedělal bez dostatečné provize. A provizní spirála? To se musím smát jen za minulý rok se zvyšovaly provize u ING, Allianz, ČP atd.. Prostě ta práce nejde dělat zdarma a motivaci poradce mít musí. Je však nutné, aby to korespondovalo s kvalitou, aby se ke klientovi opakovaně vracel a pomáhal i pri likvidaci. Tak se to alespoň snažím dělat já. Dost se musím smát, když tu někteří volají po tom, že by to mělo být zdarma. Oni snad chodí do práce také jen pro dobrý pocit? Chce to jen trochu citu a představit si na místě klienta sebe a radit práve tak jako bych radil sobě. Pak jsou spokojeni klienti i poradci. Rudolf

0/0
28.1.2010 12:05

Šerlog Houmles

Re: Nemáte pravdu

Nerozumím dobře, v čem nesouhlasíte. Možná nemám správné informace o provizní spirále, leč registroval jsem loni a předloni různé informace, že už ten nejšílenější růst se "stabilizuje" a neroste výše. Jinak s Vámi souhlasím v principu, pouze jsem se snažil naznačit, že aby poradce neměl zajímavé provize, tak potom to musí klient ale platit napřímo, nic víc. A za dvacítku brutto se to dělat nedá, pokud hovoříme opravdu o korektnosti a vezmeme v úvahu, že to má atributy, které sám píšete. A pokud lidi napřímo platit nechtějí, tak ať se jednoduše nediví. Tzn. že to opravdu nejde dělat zdarma - v tom si přece neodporujeme. Čím nižší provize, tím vyšší honorář. Volají někteří klienti, at poradce nemá provize ? OK pane kliente, ale stojí to třeba 5-10-20 tisíc přímo podle objemu majetku a servis třeba 800-1000 na hodinu anebo 5000 za vyřešení problémové situace(např.) Souhlasím i s tím, že si poradce řekne "jak bych postupoval, kdyby šlo o mě".

0/0
28.1.2010 12:56

Šerlog Houmles

Re: Nemáte pravdu

...dokončení ......

A vrátím se k vám, pomůžu s likvidací, administrativou - ale ne zadarmo, pane kliente, protože náš vztah může fungovat dlouhodobě jen tehdy, když jsou spokojené obě strany, nikoliv jen klient.

No a tohle prostě mnoho čecháčků nezkousne, že by u nich měl někdo vydělat a tak jim nezbývá, než trpět nebo se starat sami, na což drtivá většina nemá znalosti, čas a chuť-disciplínu, režim ... Ono to totiž bez toho nejde......Tak se radši nestarají vůbec a o nic.

0/0
28.1.2010 13:04

Host

Re: Nemáte pravdu

OK, takhle ano. Nedovedu si však vůbec představit, že by klient byl ochoten platit za poradenství...... To je nereálné. V českých poměrech by okamžitě všichni tvořili pojistky sami přes internet nebo by nějaký chytrák rychle vydal knížečku udělej si sám aneb jak usetřit za poradce. Bohužel lidská hloupost u nás stále kvete a málokdo z klientů je schopen pochopit, že mu může dobrý poradce ušetřit i statisíce. Rudolf

0/0
29.1.2010 9:14

Šerlog Houmles

Re: Nemáte pravdu

jo jo české bastlení brouk Pytlík práce všeho druhu .... A přitom, když bude potřebovat právní radu, nadstandard  v nemocnici anebo u zubaře, tak zaplatí.... Možná si myslí cokoliv, ale zaplatí. Znám jednoho člověka, dělá tedy pro jednu značku, má svou kancelář -  lidi mu tam lezou s žádostmi typu: Spočtěte mi zákonnou na auto nebo havarijní s tím, že si to pak uzavřou přes net....... Takže je logicky vyhodí a oni se většinou strašně diví a frfňají...... Zažil i stav, kdy jeho klient řešil cosi přes bydlení a volal znalce. Hrozně se divil, že znalec nepřijde udělat posudek zadarmo.   To nemá smysl vůbec komentovat.

0/0
29.1.2010 15:08

Host

Všichni poradci jsou lumpové?

Neříkáte pravdu. Jsou poradci, kteří skutečně jen uzavřou obchod a už je nevidíte - často VPA (výhradní pro jednu konkrétní pojišťovnu), kteří jsou tou pojišťovnou nuceni k novému obchodu a na péči o klienta prostě nemají čas.  To je špatně, ale za tyto postupy je třeba trestat především samotné pojišťovny! Makléř (PPZ) má v nabídce více pojišťoven a má i zajímavé odměny za údržbu obchodu. Jednak Vám takový člověk poradí daleko lépe, jelikož může srovnávat a pak o Vás může pečeovat - má za to peníze a má na to čas. Samozřejmě je dobré se ptát zda pracuje v multilevelu - to je také špatně, protože je nucen k výšším obchodům, aby postoupil na žebříčku. Osobně pracuju pro makléřskou společnost bez multilevelového odměňování. Rudolf

0/0
28.1.2010 11:58

Host

Re: Všichni poradci jsou lumpové?

vaše myšlenka je v zásadě dobrá, akorát bych rád opravil pojmy. Vázaný zprostředkovatel PPZ má větší výběr, a má-li se všemy společnostmi zavázanou stejnou výši provize, je pak nezávislý, a pokud se nezabývá pouze pojistkami, a pokud pravidelně doplnňuje své vzdělání, pak je to finanční poradce, člověk vázaný pouze pod jednu společnost, není, přezto že si tak říká, finanční poradce! proto také nechápu, proč v tomto článku testovali kapitol.

0/0
28.1.2010 15:17

Šerlog Houmles

Re: Všichni poradci jsou lumpové?

Vázaný zprostředkovatel PPZ podle mě neexistuje (takový pojem), ale to jen na okraj. Jinak narážíte na asi největší problém branže jako takové - a sice, že každý kdo něco sjednává, si u nás může dosud bez problému říkat finanční poradce - byť by uměl jednu smlouvu od jedné instituce. Snad se to někdy změní....Takže Kapitol coby jednobarevná prodloužená ruka Kooperativy se opravdu za poradce v pravém smyslu slova brát nedá leč zatím se tak bez problému děje. Ovšem to je záležitost regulátora a legislativy .....

0/0
28.1.2010 15:27

Host

Re: Všichni poradci jsou lumpové?

PPZ opravdu existuje (navíc to je jedna z otázek u zkoušek odbornosti). Dokonce to mám na razítku.:-)Rudolf

0/0
29.1.2010 9:17

Šerlog Houmles

Re: Všichni poradci jsou lumpové?

"PPZ"  existuje, ale "Vázaný zprostředkovatel PPZ" neexistuje, takto jsem já pochopil text.

0/0
29.1.2010 15:13

Host

Re: Všichni poradci jsou lumpové?

Neznám společnost, která by platila svým lidem stejně za produkty všech pojišťoven, takže do jisté míry se o nezávislosti hovořit nedá. Tady pak nastupuje soudnost a profesionalita poradce. Rudolf

0/0
29.1.2010 9:22

Šerlog Houmles

Re: Všichni poradci jsou lumpové?

Zajímavé odměny za údržbu obchodu ? Myslíte následné provize ? No pokud by poradce nabušil klientovi vše možné, co pro klienta nemá ani smysl, tak se snad pár peněz na servis nasčítá - ale třeba z pojistek majetku, úrazu a aut toho v následných dokupy moc nedáte a servis z toho neufinancujete.....od pár desetikorun po pár stokorun ročně ..... nebo ne ?

0/0
28.1.2010 15:17

Host

Re: Všichni poradci jsou lumpové?

To rozhodně ne. Pár korun je následná provize u života a úrazu. U majetku je to zhruba jedna třetina provize za sjednání u aut celá provize jako při sjednání každý rok. Rudolf

0/0
29.1.2010 9:19

Host

Diskutují jen poradci

No tedy já to vidím tak, že se mezi sebou hádají pouze finanční poradci, samozřejmě ti za provize;-€. O obyčejného človíčka tu nezavadíš. A když náhodou napíše názor, jako ta paní, co chce jít do své banky, tak ji ti rádoby poradce roznesou v zubechRv

0/0
27.1.2010 18:39

Šerlog Houmles

Re: Diskutují jen poradci

a ti co všechny házejí do pytle podvodníků, jsou teda sami poradci ??? To asi čteme každý jinou debatu... Každý ať jde kam chce, nikdo nikoho v zubech netrhá.

0/0
27.1.2010 20:38

Šerlog Houmles

Pro bezbřehé zastánce bank....

zrovna včera jsem mluvil s jedním kolegou z někdejší práce, dělá dnes bankéře pro tu "průměrnou klientelu".... žádné TOP bankovnictví pro vážené klienty regionu.

Ve zkratce: honěn do stylu - prodávej, prodávej, prodej jim toho co nejvíc, masíruj je, akcionář chce zisky ..... Znám ho jako člověka poměrně racionálně uvažujícího, není to parchant (neznám ho takového) .... a je z toho poněkud nešťastný, ale těžko dnes shánět rychle jinou práci, když má nějaké závazky a potřebuje pravidelný příjem...

A moc nevěřím, že jiné banky postupují jinak ....

0/0
27.1.2010 18:00

Host

Re: Pro bezbřehé zastánce bank....

Taky dělám v bance, ale mě vcelku záleží na mých klientech, počítám že v bance do důchodu vydržím a nechci aby mě mí klienti vynesli v zubeh a musela bych chodit kanálama. Takže se snažím radit dobře.Odměnou mi pak je třeba kytička od spokojeného klienta:-). No a platy se pohybují někde okolo průměrné mzdy v ČR, v závislosti v jakém regionu děláte, v jaké pracovní pozici a jakou máte praxi. V Praze je to samo sebou víc.

Žáden zázrak za těch asi 10 hodin denně, co tam musíte odmakat.

A prodat klientovi cokoliv snad může jenom ignorant, ten nemá v bace co dělat!

0/0
27.1.2010 18:50

Šerlog Houmles

Re: Pro bezbřehé zastánce bank....

ona otázka je, co to v bance značí radit dobře. Hovořím teď obecně, ne o Vás. Nemusí být rovnou napřímo poškozen, ale stačí, co po plán vyžaduje - a dám mu, stavebko, penzijko, pojistku, kreditní kartu (což bývá smrt pro negramoty, kteří si rychle zvyknou na život na dluh...) Ono ho to bezprostředně neničí, je i spokojen, ale mohl by třeba min. s částí peněz nakládat efektivněji), připravíme mu i spotřební půjčku za pouhých 999 měsíčně, holt mu to nachystáme, on přijde čas ...... :-) Mně nutili novou kreditku asi 3x ..... Je fakt, že bouchací poradci, kteří často taky mají plnit karierní plány nejsou o nic v principu lepší, pokud včas neprozřou.

Od seriozního poradce je nejcennější rada o principu chování a čeho se důrazně vyvarovat, říct si nějaké priority a mantinely, vyžaduje od klienta disciplínu (jako klient plně chápu, když mi poradce vynadá za bejkovinu, protože pokud mě chce někam dovést, tak nemůže respektovat proklamované pravidlo "vše podle vás"

0/0
27.1.2010 20:54

Host

Re: Pro bezbřehé zastánce bank....

No to máte pravdu. Mnohé banky mají ale už vypracované principy finančního poradenství, no ale nesmíte sednout k okýnku uvěráře. Bankovní specialista na finance vám kreditku nutit nebude.;-) Tihleti specialisté ale nesedí na každé pobočce, ale spíše na těch větších.

0/0
28.1.2010 19:43

Host

Re: Pro bezbřehé zastánce bank....

..... ovšem zdaleka ne každý se k němu dostane, pokud nemá dostatečný objem majetku na spravování. Takže průměrné většině zbývá jejich univerzální poradce .....Navíc to ti lidi samozřejmě neví, že něco takového existuje, když "spadají jinam"....

0/0
29.1.2010 2:14

Host

Objektivní test udělali Osobní finance

Skutečně objektivní test provedly loni Osobní finance. Je to možné dohledat na investujeme.cz. Poradci zcela v kvalitě rozdrtili banky. Test vyhrálo AWD, nejlepší řešení nabádl Broker Consulting.  :-)

0/0
27.1.2010 10:47

Autobus s tykadlama

Re: Objektivní test udělali Osobní finance

V bankách obvykle jednáte se zaměstnancem, kterému je celkem jedno, jestli si produkt koupíte, nebo ne. Svůj plat dostane.

v poradentských firmách jsou všichni OSVČ

0/0
27.1.2010 11:37

Host

Re: Objektivní test udělali Osobní finance

Pobočkový pracovníci musí plnit velmi přísné limity za velmi nízký plat. Je jim tedy jedno co a jak sjednají. Potřebují hlavně sjednat, aby si udrželi místo. Představa, že to dělají automatciky v zájmu klienta, protože mají stálý plat je naprosto zkreslená. Byl jsem svědkem rozhovoru v bance o stavebním spoření. Jedna lež vedle druhé a chytrý tlak na uzavření nové méně výhodné smlouvy.:-/

0/0
27.1.2010 12:02

Autobus s tykadlama

Re: Objektivní test udělali Osobní finance

právě to jsem měl namysli. Právě proto, že MAJÍ stálý plat, a ten mají pouze pokud prodají určitý objem produktů, nejednají vždy v zájmu klienta. Finanční poradce si nedovolí klientovy záměrně prodat nevýhodný produkt, protože osobní reference a vracející se spokojený klient je pro trvalé udržení jeho příjmů naprosto zásadní.

0/0
27.1.2010 12:15

Host

Re: Objektivní test udělali Osobní finance

Tak přesně podle tohoto názoru poznáte dobrého poradce - souhlas pane kolego!R^R^R^R^

0/0
27.1.2010 18:13

Autobus s tykadlama

Re: Objektivní test udělali Osobní finance

Mimochodem ČS mi nabízela místo přepářkáře v brně na Jánské za 40.000 cash.

To mi nepřijde zas tak nízký plat;-D

0/0
27.1.2010 12:16

Host

Re: Objektivní test udělali Osobní finance

jako vtip dobré. 40 000,- nemá v české ani ředitel pobočky, vycházím z vlastní zkušenosti, kdy jsem pracoval v KB a ČS je žumpa ještě větší....

0/0
27.1.2010 18:14





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že metodiky bank při schvalování úvěrů se značně liší a jeho schválení ze značně individuální?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.