Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Den D: Investoři by podnikateli udělili leda doktorát z blábolení

Vysokoškolák Zdeněk svoji energii vložil do společnosti zabývající se dotacemi a oceňováním majetku. Investory přišel požádat o 490 tisíc za 40% podíl z nově založené firmy. Ale dotace jsou pro investory ožehavým tématem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mistuch

Nemakačenka

hodnotí lidi,kteřéí se snaží.Je to dost potupný pořad.Ti hodnotící se ke svým majetkům a místům rozhodně nedostali poctivou prací a v TV ze sebe dělají chtráky a odborníky.

0/0
10.2.2010 8:54

komentator-1

Re: Nemakačenka

Typická oranžáda že? Znáte profesní profily těch lidí? Kdyby ano, v životě byste nemohl napsat něco takového.

0/0
10.2.2010 9:45

Linde CZ

Re: Nemakačenka

a poctiva prace = vyhradne prace s krumpacem, co? ;-D

0/0
11.2.2010 9:43

Sharkan

Re: Nemakačenka

Škoda, že tady není tlačítko "toto je stupidní komentář", mistuchu. Měl byste můj hlas.

0/0
11.2.2010 15:36

Petr.O

2, 3 hvězdy českého průmyslu

A co dát otázku, vyjmenujte mi firmy, které díky dotacím nezanikly?

0/0
8.2.2010 22:41

General Custer III.

Re: 2, 3 hvězdy českého průmyslu

Mely zaniknout. Nac zivit neco, co trh nechce?

0/0
9.2.2010 9:20

webmysh_evo_II

Tenhle projekt mi připomíná spam.

Registrujte se v našem supr čupr rejstříku firem, katalogu atd. Budete vidět, přilákáte klienty a zvednou se vám zisky. Jen za 4 000 ročně.:-)

0/0
8.2.2010 16:03

Concrete_Donkey

Celý den D je jen šaškárna a lá Vyvolení

Zvou si tam jen lidi, ktere pozdeji muzou zesmesnit, Okamura a spol. se predvadi v televizi ajak vsemu nejlip rozumi a  nikdy nikomu nic neschvali. Je to logicke, schopny clovek s dobrym napadem nebude svoje know how prezentovat v reality show. Palec dolu za tento porad Rv

0/0
8.2.2010 15:47

webmysh_evo_II

Re: Celý den D je jen šaškárna a lá Vyvolení

Mám pocit, že peněz už rozdali požehnaně. Napadá mě třeba zařízení na focení z ptačí perspektivy nebo Krkouni - kreslené postavičky. Ale možná jsem sledoval jiný pořad.

0/0
8.2.2010 15:57

Mrficka1

Re: Celý den D je jen šaškárna a lá Vyvolení

Jen minulý týden dostali pánové milion a půl na autodráhy... pak si ještě pamatuji na špízy, zdravotní náplasti, surfařské kurzy, atd... je toho dost.  A navíc, spoustě z těch lidí, kteří dotaci nedostanou od investorů ve dni D, se pak ozvou jiní soukromí investoři. Podle mně je ten pořad super.

0/0
8.2.2010 16:23

webmysh_evo_II

Re: Celý den D je jen šaškárna a lá Vyvolení

No, je toho docela dost. Pořad moc nesleduju, takže nemám přehled, ale nesmyslný určitě není.

0/0
8.2.2010 17:10

Glock Mark II

Projekt pro kočku

Celý ten projekt je pro kočku, je nadbytečný. Stejnou službu udělají weby agentur a ministerstev. Tam jsou celé oeprační programy včetně příruček pro žadatele co a jak vyplnit ...

.

Nicméně pan Rostock se ptá na věci, které ten ubožák nemohl vědět. Takové malé unfair podpásovky. Copak je ten maník chodící knihovna dotačních titulů? Proboha, vždyť za posledních 15 let tady bylo asi 400 různých typů státních a evropských dotačních programů, kontrétních dotací byly desetitisíce .... A vzhledem k tomu, že dotace se dává pouze na vybraný projekt, tak logicky nemůže existovat žádná firma, která vyrostla na dotacích. Dotace na provoz firmy nikdo nedává ....

.

Pan Rostock je možná investor, ale není všeználek ... a v téhle oblasti je spíše jako ryba na suchu. Hlavně ať nenadává nad zprávami typu "ČR čerpá evropské dotace neuspokojivě pomalým tempem". :-P

0/0
8.2.2010 13:53

General Custer III.

Re: Projekt pro kočku

Na dotacich vyrostly spousty poradenskych agentur.

0/0
8.2.2010 13:55

Glock Mark II

Re: Projekt pro kočku

Vím, sám jsem v jedné úspěšné poradenské agentuře dělal. :-P;-) Jenže to je jen zprostředkování, nikoliv růst na základě přímého využití dotací. :-P Dneska mají evropské dotace i hospodářské komory v jednotlivých krajích, takže páni podnikatelé nejsou až tak proti těm dotacím. Tedy ti, co mají prostředky na jejich administrativu.

0/0
8.2.2010 14:03

General Custer III.

Re: Projekt pro kočku

Jiste, na dotacich pro ty druhe.

0/0
8.2.2010 14:04

Nezastavitelny.Fidel

je to logické

investoři jsou proti dotacím...protože jim dotace berou kšefty;-D pokud tam byl nějaký inv. bankéř tak je jen logické, že je proti dotacím - ty jsou totiž pro začínající podnikatele požehnáním (oproti úvěru, který nabízí tito bankéři)... 1+ 1 = 2 :-)

0/0
8.2.2010 13:23

General Custer III.

Re: je to logické

Jiste, vsichni dostaneme dotace a vsichni budeme stastni.

0/0
8.2.2010 13:32

Glock Mark II

Re: je to logické

Kecko, je to právě naopak. Bankéři totiž dotace vítají. Podnikatelé ty dotační prachy nedostanou na ruku na začátku projektu, to je obecný úzus pro všechyn evrospké operační (dotační) programy (zálohu dopředu získají leda obce a přísp. organizace státu = ti totiž nemohu zaniknout bez právního nástupce). Oni si to nejprve musí zafinancovat ze svého, až když je projekt hotový, tak ZPĚTNĚ žádají o výplatu dotačních peněz na základě grantové smlouvy. A pokud ty peníze nemají, tak zajdou do banky a peníze si půjčí od banky (a banka půjčí, protože je zde slušná šance, že podniketel tu půjčku splatí právě z té dotace + úroky půjdou z jeho prostředků).

.

Fideli, nemel tu nesmysly když neznáš praxi. Evropské dotace jsi neviděl ani z rychlíku, Šmudlo.

0/0
8.2.2010 13:58

General Custer III.

Re: je to logické

Coz je totalne nesmyslny system.

0/0
8.2.2010 14:05

Chytracisko

Re: je to logické

"až když je projekt hotový" určitě ne, samozřejmě průběžně, čili toto a pod. nesmysli si nech od cesty

0/0
9.2.2010 0:03

Glock Mark II

Re: je to logické

Tak zrovna Operační programy spadající pod MPO jsou finančně retroaktivní - "nejdříve ať je projekt hotový a teprve potom, až tě zkontrolujeme, tak dostaneš peníze". Průběžné financování u právnických osob (soukromé firmy) je celkem rizikové, že ta firma může kdydoliv spadnout do insolvence a prachy z eu fondu jsou v kanále ....

Soudím tak, protože takových smluv mezi MPO a podniky v rámci OP jsme viděl asi 30. Každou v plném znění ... kolik jste jich viděla Vy? 8-o

0/0
9.2.2010 15:16

qqx

Re: je to logické

Souhlas. Průběžné financování je pouze u vzdělávacích programů (jde tam o relativně malé peníze) a pak u programu financovaného přes kraje. Název neznám.

0/0
10.2.2010 21:34

Nezastavitelny.Fidel

Rostock, by měl jmenovat aspoň

jednu firmu v ČR, ani to nemusí být hvězda, která začala bez úvěru (dotace)...mlčí blbec? co taky jiného....vždyť dotace je něco jako úvěr (akorát se nemusí splácet). Myslím, že je daleko lepší pro malého začínajícího podnikatele dostat dotaci, než si žádat o úvěr...co dělá ten blb za práci (rostock nebo jak se jmenuje)? určitě nějaký bankéř...

0/0
8.2.2010 13:10

General Custer III.

Re: Rostock, by měl jmenovat aspoň

1. dotace neni uver

2. spousta firem zacala bez dotace a dokonce bez uveru. Treba ta moje.

0/0
8.2.2010 13:14

ičmeka už jednou smazali

Re: Rostock, by měl jmenovat aspoň

kapitál sis našetřil z peněz, které jsi sám vydělal?

0/0
8.2.2010 13:17

Nezastavitelny.Fidel

Re: Rostock, by měl jmenovat aspoň

dal mu ho papá, předseda OV KSČ v Bruntále...;-D

0/0
8.2.2010 13:20

General Custer III.

Re: Rostock, by měl jmenovat aspoň

jo, vydelal jsem si provozem firmy.

0/0
8.2.2010 13:21

Nezastavitelny.Fidel

Re: Rostock, by měl jmenovat aspoň

jaké firmy?;-D jak ta firma vznikla?;-D

0/0
8.2.2010 13:24

General Custer III.

Re: Rostock, by měl jmenovat aspoň

Prodal jsem akcie z kuponovky za 40 000, sel na zivnostensky urad, zaplatil 1000 Kc a ziska zivnostenske opravneni.

0/0
8.2.2010 13:31

ičmeka už jednou smazali

Re: Rostock, by měl jmenovat aspoň

takže máš živnost?

0/0
8.2.2010 13:34

General Custer III.

Re: Rostock, by měl jmenovat aspoň

Ne, pak po nekolika letech prislo sro, pak prichazeli zamestnanci.

0/0
8.2.2010 13:35

BigpetBig

Re: Rostock, by měl jmenovat aspoň

NIkdo ti je nebere, ale dneska kupovonku jaksi ti začínající nemají a těch tvých 40 tisíc je jak dnes třeba milion. Dnes "z  ničeho" jen těžko něco vybuduješ.

0/0
8.2.2010 13:44

General Custer III.

Re: Rostock, by měl jmenovat aspoň

Ale vybudujes. Hodne veci je dnes levnejsi, pocitace, hw. I ty uredni poplatky.

0/0
8.2.2010 13:47

General Custer III.

Re: Rostock, by měl jmenovat aspoň

Kdo chce, hleda zpusoby. Kdo nechce, hleda duvody.

0/0
8.2.2010 13:50

Nyzozemec Sídorf

Re: Rostock, by měl jmenovat aspoň

To sou zase kecy tohle ;-D

Takže když budu chtít, tak budu běhat jako Bolt, jo? ;-D

0/0
8.2.2010 13:52

General Custer III.

Re: Rostock, by měl jmenovat aspoň

A zkusil jste to?

0/0
8.2.2010 13:56

Nyzozemec Sídorf

Re: Rostock, by měl jmenovat aspoň

Ne ;-D

Ale hned jak přijdu z práce, se na to vrhnu.

Jistě to bude fungovat, hlavně musí člověk chtít, že?;-D

0/0
8.2.2010 14:08

General Custer III.

Re: Rostock, by měl jmenovat aspoň

Hlavne to musi zkusit. Protoze takove mam nejradeji, co rikaji ze to nejde, ze to nemuze jit a komu to jde, tak to je urcite zlodej.

0/0
8.2.2010 14:11

Nyzozemec Sídorf

Re: Rostock, by měl jmenovat aspoň

To přece nikdo netvrdí.

Spousta lidí zapomíná na to, že měli hlavně štěstí ;-)

0/0
8.2.2010 14:30

General Custer III.

Re: Rostock, by měl jmenovat aspoň

Stesti muzes mit ve sportce.

0/0
8.2.2010 15:06

Linde CZ

Re: Rostock, by měl jmenovat aspoň

Kdyby mel Bolt tvuj pristup, tak dnes nekde zebra o penize a behat ho ani nenapadne ;-D

0/0
9.2.2010 9:55

BigpetBig

Re: Rostock, by měl jmenovat aspoň

Že tohle většinou říkají ti co jim něco spadne do klína ani neví jak. :-P

0/0
8.2.2010 14:20

General Custer III.

Re: Rostock, by měl jmenovat aspoň

No kdyz myslite.

0/0
8.2.2010 14:21

BigpetBig

Re: Rostock, by měl jmenovat aspoň

No myslím, že by se ti začínálo výrazně hůře bez zmíněných peněz nebo se pletu? Tak ať se daří. GL

0/0
8.2.2010 14:33

Nyzozemec Sídorf

Re: Rostock, by měl jmenovat aspoň

Jemu by se dařilo i samotnýmu na poušti.

0/0
8.2.2010 14:37

REMET

Re: Rostock, by měl jmenovat aspoň

To je presne :-)

0/0
8.2.2010 21:28

ičmeka už jednou smazali

Re: Rostock, by měl jmenovat aspoň

dotace je něco jako úvěr, akorát ne nemusí splácet... tahle jedna věta prozradila o tvojí hlavě uplně všecko. princip je v tom, že úvěr je fér. dotace je značně nefér a s principem tržního hospodářství nemá co do činění. uplně jiná věc je třeba realitní magnát pan xxx, jeden z největších v republice, né li největší, kterému dali rodiče po maturitě "do začátku" 50 000 000 korun. to u mě opravdu není úspěšný člověk.

0/0
8.2.2010 13:16

Nezastavitelny.Fidel

Re: Rostock, by měl jmenovat aspoň

koho zajímá co je fér a co ne? hlavní je zisk, nebo ne? a pokud mi k němu pomůže dotace, kterou nemusím splácet je to super..úvěr si strč do zadku - úroky jsou nemorální přežitek.

0/0
8.2.2010 13:19

ičmeka už jednou smazali

Re: Rostock, by měl jmenovat aspoň

dotace je veskrze nemorální.

0/0
8.2.2010 13:35

General Custer III.

Re: Rostock, by měl jmenovat aspoň

R^

0/0
8.2.2010 13:38





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že můžete nechat peníze úročit a zároveň je kdykoliv vybrat?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.