Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nové AXA Bank už tři dny nefunguje internetové bankovnictví

AXA Bank se vstup na český trh nepovedl. Začala nabízet spořicí účet, který můžete spravovat hlavně prostřednictvím internetového bankovnictví. Už déle než tři dny se k němu nedostanete. Stránky hlásí "údržbu systému".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mi_golem

celkem jednoduché vysvětlení

Proč něco nefunguje ? Protože management šetří na lidech i technice, nedostatečná školení.  A to platí dnes téměř v každé firmě.  Přitom ztráty nefungujícím systémem jsou mnohdy daleko vyšší. Jenže je to jiný BUDGET.  Chyba je jednoznačně na straně managementu. Možná doplatili na všude skloňovaný outsourceing. 3 dny nefungující systém je likvidační.  Jako zákazník říkám, ruce pryč od takové firmy, která se sama zlikviduje nesmyslným šetřením.

0/0
16.2.2010 10:50

Kacenkin1

Pozor na zajímavé úroky

Pokud začne slabá a malá finanční instituce nabízet překotně depozitní produkt s vysokým úrokem, znamená to, že potřebuje nutně hotovost = nemá odpovídající poměr mezi depozity a úvěry = má problém....

0/0
12.2.2010 7:54

milky

Re: Pozor na zajímavé úroky

malá?

0/0
12.2.2010 8:30

josefbad

Re: Pozor na zajímavé úroky

AXA banka spada do francouzske skupiny AXA, ktera je 2. nejvetsi pojistovaci skupina na svete. Na rozdil od konkurence nepotrebovala vladni vypomoc.

0/0
12.2.2010 8:56

Niky79

Re: Pozor na zajímavé úroky

To mluvis o AXA? ;-D;-D;-D

0/0
12.2.2010 11:40

jan.banos

Re: Pozor na zajímavé úroky

Jistě je to v mnohým případech pravda, ale jak jinak získá hotovost a zaujme klienty, pokud by nabídla úroky stejné nebo nižší než konkurence (např. ING)

Jediné čím teď zaujmuja, je její IB, které umožňovalo snadno blokovat účty klientů.

0/0
13.2.2010 5:37

laverda

Nevíte nic o potížích Reifeissenky???

Dostala se ke mě informace, že Reifeisenka je v docela velkém průšvihu.Neví o tom někdo něco více ? Děkuji!:-(

0/0
11.2.2010 22:53

preaxik

Re: Nevíte nic o potížích Reifeissenky???

Nevim nic, ale par mych znamych najednou odamtud vybralo vse co tam meli a prevedli to jinam.

0/0
12.2.2010 6:38

Marqui

Re: Nevíte nic o potížích Reifeissenky???

Přesně tak... raiffaisen začala vybírat poměrně zvláštní poplatky, které se po dotazech snaží skrývat za nějaké jiné poplatky v původní smlouvě...

přiznám, že pracuji jako zde velmi neoblíbený finanční poradce, ale po jednání RB jsem také pár lidem ze svého okolí našel lepší podmínky (např. studentský účet u ČSOB,... - podotýkam STUDENTSKÝ!! :-) )

0/0
12.2.2010 8:50

Niky79

Re: Nevíte nic o potížích Reifeissenky???

Nejlepsi je mbank. Je to zdarma a nic lepsiho proste neni :)

0/0
12.2.2010 11:41

preaxik

Re: Nevíte nic o potížích Reifeissenky???

I ty placenej propagatore. ;-D

Ale jinak s tebou souhlasim.

0/0
12.2.2010 12:11

jan.banos

Re: Nevíte nic o potížích Reifeissenky???

mBank je jiště dobrá volba, ale také má své masařky. Hlavně když nastane nějaký problém, či nestandardní situace je řešení bez zveřejnění na mFóru zdlouhavé.

0/0
13.2.2010 5:42

iuos

hmm

no stress, nějaká fáma

0/0
12.2.2010 12:56

Filias

Problematické banky

Nj, když jsou tady jen velký banky, které permanentně vymýšlí nové a nové poplatky aby si vydělaly o milardu víc než minulý rok. A pak je tady spousta takovýhlech podovodníčků kteří sice mají na první pohled super nabídku, ale pak člověk zjistí co mají všechno ve smlouvách co nejde a pak jen kouká o peněz tam přišel.

0/0
11.2.2010 22:48

ufoun

axa uz nikdy

Axa nema nikdy žádný problém a na mrtvého brouka si hraje nejak asi obecne.

Z jistych duvodu jsem si u nich zridil jedno pojistěni a nevšiml si super vzorce pro vypocet "poplatku" pri zruseni. Toto je moje chyba, priznavam, a prehledl jsem tyto figle obecne znal.

Co mne ovsem nadzvedlo bylo to, ze pri konzultaci o zruseni, mi nikdo z nich na poboce nic nerekl (ano uz na pobocce ne u agenta), a jeste se tvarili jak delam dobre... tomu rikam financni poradci :-),....ano pro ne... Takze zaverem, nejsem nastvanej na ztratu penez, za to si muzu sam, ale kvuli pristupu jejich zamestancu u Axy uz nikdy nic, i kdyby davala zlaty prase zadarmo....

0/0
11.2.2010 21:36

kenx

úroveň stránek

Jestli má přímé bankovnictví a backendy stejnou úroveň jako stránky volně přístupné, tak to bude asi stát za to. Koukám na ten zdroják RetailLoginHome.html a fakt síla, každý druhý řádek v javascriptu zakomentovaný pokus z vývoje, zbytek ani komentovat nebudu. Security audit ani code review se zjevně nekonalo. Teď jen nevím, zda bankovnictví nejede, protože se nedělaly unit testy nebo jen integraci zaskočilo množství dat (už do toho nekliká jeden uživatel). :-)

0/0
11.2.2010 20:00

isiss

Re: úroveň stránek

Ani se nedivím když vidím praxi sw firem ve kterých se kutí všecko na nereálné termíny a testy se provádí až po nasazení...

Můj odhad - začne to fungovat nejdřív za 14 dní...

0/0
11.2.2010 21:26

Pussywagon

A co byste od Francouzů jako čekali ?

Když dělají 35 hodin týdně ? : )

0/0
11.2.2010 16:28

tomas__marny

Re: A co byste od Francouzů jako čekali ?

35 hodin týdně ano, ale jen když nestávkují. Takže několikrát za rok se to povede :-)

0/0
11.2.2010 18:04

dikobras

Ani to nečti

Pamatuji si jak jsem četl článek na idnesu o nové super bance AXA,která nabízí neskutečně vyhodné úroky a nevím co všechno.Napsal jsem příspěvek co si myslím o lidech,kteří na tento "špek" skočí!Kdo vám dá v dnešní době něco zadarmo? I když se jedná o banku(banka=lichvářství).Všichni si myslíte jaké to služby a půjčky banky nenabízí,pod tou krásnou šlupkou,kdy vám všechno ochotně vysvětlí,jak je vše jednoduché je nechutná,tekutá,hnisavá hmota,kterou musíte sníst až dokonce.Podepsat cokoliv bance,je stejné,jako podepsat smlouvu s ďáblem.Dělal jsem nějakou dobu pro jednu nejmenovanou banku,vím jak vše chodí.Musel jsem ale toho nechat,poněvadž jsem viděl lidi,kterým banka vzala všechny sny.Tuhle práci jsem nemohl dělat ,protože mám svou hrdsot a nejsem svině.Jediné co mám v dnešní době společné s bankou je můj účet,který je nutný pro mou novou a mnohem prospěšnější práci vůči lidem.

0/0
11.2.2010 16:18

lynxxx

Re: Ani to nečti

Nechápu co od bank čekáš. 3% p.a. není žádná skvělá slupka. Je to obyč nabídka, nic moc, ale jsou horší. Lidi jako ty by v bance pracovat neměli, spíše se obětuj někde za méně peněz.

0/0
11.2.2010 17:28

dikobras

Re: Ani to nečti

3% z  100 000=3000Kč,jenže bance musíš platit měsíční paušál za vedení účtu,pokud si navolíš jejich "výhodný" účet je tento paušál ještě větší.Dále ti strhávají peníze za výběr z automatu,za výchozí transakci atd.Tato firma má navíc "super" službu Call centrum,která je také zpoplatněnáR^Je mi úplně jedno co lidé dělají se svými penězi,ať si je klidně strkají do matrace.Máš pravdu,lidé jako já nemůžou dělat v bankovnictví,proto tam už nedělám a od bank se držím co nejdál!Copak si nepamatuješ na UNION BANK?

0/0
11.2.2010 17:49

dezzo

Re: Ani to nečti

jake poplatky? ;-D

0/0
12.2.2010 9:46

Mak76

Re: Ani to nečti

A co jsi pro tu banku dělal? Utíral podlahu...? ;-D Soudím tak z tvého projevu.

0/0
11.2.2010 18:29

Alechin

Re: Ani to nečti

taky jsem mel ten pocit. delal jsem v IT pro tri banky, ted budu pro dalsi. Ano, pravda je v tom, ze nemaji pro sporeni idealni reseni, ale copak to je jedina cesta na financnim trhu, jak zhodnotit penize? a nuto cloveka nekdo k tomu, aby vyuzival takove ci jine sluzby? kazdy si muze rozhodnout sam... a jestli chce nekdo poradit, at mi klidne napise, dam si ten cas a neco doporucim.

0/0
11.2.2010 19:44

dikobras

Re: Ani to nečti

Než mě budete krititzovat,radši si zkontrolujte pravopis.Asi ani nemá cenu odpovídat na Vaše tupé příspěvky.S lidmi jako vy ,nikdy žádná domluva nebude.

0/0
11.2.2010 21:20

Extra Želva

zatloukat, zatloukat, zatloukat

Zatloukat, zatloukat, zatloukat a ono se to nakonec vyřeší :)

http://www.youtube.com/watch?v=ukvv39xJOQc

0/0
11.2.2010 15:59

FoDa

Axu nikdy !

bratr měl u nich úrazové pojištění. Když mělo dojít k pojistnému plnění, ač se jednalo o případ, který spadal do podmínek pojistné smlouvy (úraz prstu, delší pracovní neschopnost), po delší době zkoumání mu sdělili, že na základě jejich interních směrnic nedostane nic. Podle jakých směrnic ? Tyto informace klientům neposkytujeme !

0/0
11.2.2010 15:50

ludekn

Re: Axu nikdy !

Soud?

Smlouvu uzavřete raz dva a kdekoliv, při likvidaci hrajou zdržovací taktiku. Zkoumají a zkoumají, i když jde jen o výplatu naspořené částky, bez rizikového pojištění. Jestlipak se tahle bude chovat i jejich banka? :-)

0/0
11.2.2010 16:36

FoDa

Re: Axu nikdy !

ano, je to na soud, ale záleží na nátuře člověka a už je to beztak myslím promlčené.  Každopádně naprosto neuvěřitelná prasárna: podle smlouvy by jste měl dostat odškodnění, ale podle našich interních předpisů, do kterých vám nic není a které vám nesdělíme, nedostanete nic :-/

0/0
11.2.2010 19:26

mukr

Re: Axu nikdy !

Hm. No musim rici ze co se tyka pojistoven, to tohohle bych rozhodne nesel. Mozna to bude znit jako stupidni reklama, ale mel jsem nekolik pojistnych udalosti (zlomena noha, zlomena ruka, rozfrkla slacha, vyron v kotniku) + par trosku pochroumanou fasadu po zimne s pojistnym plnenim nebyl zadny problem (CPOJ a Pojistovna CS).

0/0
11.2.2010 20:26

josefbad

tady to taky nejak nefunguje.

Tady to taky nejak nefunguje. Posledni odstavec clanku psal nepravdu, tak jsem to kritizoval. Uz to opravili, ale muj prispevek smazali.

0/0
11.2.2010 15:41

jakobin

kick

Nečekal jsem, že se to vytelí tak rychle když jsem to tu nedávno chválil.

0/0
11.2.2010 15:18

petrph

z takovejch šetřílků

co by si chtěli hned po pár dnech peníze ze spořícího účtu převést někam jinam banka nic nemá. Hádám že tak za pů roku, rok to zprovozněj..

0/0
11.2.2010 14:49

Pjotr_Pjotrovic

Banka v nefunkčnosti webového rozhraní problém nevidí?

Tak to je skvělý přístup banky, když nevidí problém v nefunkčnosti webového rozhraní pro obsluhu účtu. Za tenhle výrok bych zodpovědné osobě nafackoval. Takovou reakci si mohl pan tiskový mluvčí odpustit.

0/0
11.2.2010 14:25

I come from Lake Titicaca!

Re: Banka v nefunkčnosti webového rozhraní problém nevidí?

To je fakt podivný výrok. Ten moc klientů nepřiláká. ;-D

0/0
11.2.2010 14:32

Spalovač šancí

to je u internet bankingu docela zásadní konstrukční vada

;-D

0/0
11.2.2010 14:24

denek

Re: to je u internet bankingu docela zásadní konstrukční vada

R^ ;-D

0/0
11.2.2010 16:45

1bear

Re: to je u internet bankingu docela zásadní konstrukční vada

beha to krasne, ale neseje ;-D

0/0
12.2.2010 0:17





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že můžete nechat peníze úročit a zároveň je kdykoliv vybrat?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.