- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proč něco nefunguje ? Protože management šetří na lidech i technice, nedostatečná školení. A to platí dnes téměř v každé firmě. Přitom ztráty nefungujícím systémem jsou mnohdy daleko vyšší. Jenže je to jiný BUDGET. Chyba je jednoznačně na straně managementu. Možná doplatili na všude skloňovaný outsourceing. 3 dny nefungující systém je likvidační. Jako zákazník říkám, ruce pryč od takové firmy, která se sama zlikviduje nesmyslným šetřením.
Pokud začne slabá a malá finanční instituce nabízet překotně depozitní produkt s vysokým úrokem, znamená to, že potřebuje nutně hotovost = nemá odpovídající poměr mezi depozity a úvěry = má problém....
Dostala se ke mě informace, že Reifeisenka je v docela velkém průšvihu.Neví o tom někdo něco více ? Děkuji!
Nevim nic, ale par mych znamych najednou odamtud vybralo vse co tam meli a prevedli to jinam.
Nj, když jsou tady jen velký banky, které permanentně vymýšlí nové a nové poplatky aby si vydělaly o milardu víc než minulý rok. A pak je tady spousta takovýhlech podovodníčků kteří sice mají na první pohled super nabídku, ale pak člověk zjistí co mají všechno ve smlouvách co nejde a pak jen kouká o peněz tam přišel.
Axa nema nikdy žádný problém a na mrtvého brouka si hraje nejak asi obecne.
Z jistych duvodu jsem si u nich zridil jedno pojistěni a nevšiml si super vzorce pro vypocet "poplatku" pri zruseni. Toto je moje chyba, priznavam, a prehledl jsem tyto figle obecne znal.
Co mne ovsem nadzvedlo bylo to, ze pri konzultaci o zruseni, mi nikdo z nich na poboce nic nerekl (ano uz na pobocce ne u agenta), a jeste se tvarili jak delam dobre... tomu rikam financni poradci :-),....ano pro ne... Takze zaverem, nejsem nastvanej na ztratu penez, za to si muzu sam, ale kvuli pristupu jejich zamestancu u Axy uz nikdy nic, i kdyby davala zlaty prase zadarmo....
Jestli má přímé bankovnictví a backendy stejnou úroveň jako stránky volně přístupné, tak to bude asi stát za to. Koukám na ten zdroják RetailLoginHome.html a fakt síla, každý druhý řádek v javascriptu zakomentovaný pokus z vývoje, zbytek ani komentovat nebudu. Security audit ani code review se zjevně nekonalo. Teď jen nevím, zda bankovnictví nejede, protože se nedělaly unit testy nebo jen integraci zaskočilo množství dat (už do toho nekliká jeden uživatel).
Ani se nedivím když vidím praxi sw firem ve kterých se kutí všecko na nereálné termíny a testy se provádí až po nasazení...
Můj odhad - začne to fungovat nejdřív za 14 dní...
Když dělají 35 hodin týdně ? : )
35 hodin týdně ano, ale jen když nestávkují. Takže několikrát za rok se to povede :-)
Pamatuji si jak jsem četl článek na idnesu o nové super bance AXA,která nabízí neskutečně vyhodné úroky a nevím co všechno.Napsal jsem příspěvek co si myslím o lidech,kteří na tento "špek" skočí!Kdo vám dá v dnešní době něco zadarmo? I když se jedná o banku(banka=lichvářství).Všichni si myslíte jaké to služby a půjčky banky nenabízí,pod tou krásnou šlupkou,kdy vám všechno ochotně vysvětlí,jak je vše jednoduché je nechutná,tekutá,hnisavá hmota,kterou musíte sníst až dokonce.Podepsat cokoliv bance,je stejné,jako podepsat smlouvu s ďáblem.Dělal jsem nějakou dobu pro jednu nejmenovanou banku,vím jak vše chodí.Musel jsem ale toho nechat,poněvadž jsem viděl lidi,kterým banka vzala všechny sny.Tuhle práci jsem nemohl dělat ,protože mám svou hrdsot a nejsem svině.Jediné co mám v dnešní době společné s bankou je můj účet,který je nutný pro mou novou a mnohem prospěšnější práci vůči lidem.
Nechápu co od bank čekáš. 3% p.a. není žádná skvělá slupka. Je to obyč nabídka, nic moc, ale jsou horší. Lidi jako ty by v bance pracovat neměli, spíše se obětuj někde za méně peněz.
Zatloukat, zatloukat, zatloukat a ono se to nakonec vyřeší :)
bratr měl u nich úrazové pojištění. Když mělo dojít k pojistnému plnění, ač se jednalo o případ, který spadal do podmínek pojistné smlouvy (úraz prstu, delší pracovní neschopnost), po delší době zkoumání mu sdělili, že na základě jejich interních směrnic nedostane nic. Podle jakých směrnic ? Tyto informace klientům neposkytujeme !
Soud?
Smlouvu uzavřete raz dva a kdekoliv, při likvidaci hrajou zdržovací taktiku. Zkoumají a zkoumají, i když jde jen o výplatu naspořené částky, bez rizikového pojištění. Jestlipak se tahle bude chovat i jejich banka?