- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
za deset mega, kocourkov hadra,
ty dotace bych po něm chtěl zpátky
To byla opravdová technicko ekonomická prča. Podobné vozítko už tu bylo, myslím německé a neujalo se. A miniauta dnes vypadají jinak - ten vynálezce si měl zajet do Kolína. Jde o zcela vyhozené peníze, jen se divím, že takovou částku (je-li to ovšem pravda, jsme v Čechách) sehnal. Aby to mělo smysl a minišanci, muselo by jít o nějaký originální, asi hybridní, pohon a vyjímečně nízkou spotřebu. Nebo jezdit na 10 dkg uranu.
Porad to jezdi na benzin , porad to smrdi jako jina auta. Tak zadnej vynalez. Kdyby prisel s novou technologii , ktera neznecistuje ovzdusi tak penize by urcite dostal , ale na tohle NE !
To by ale nemusel chodit do takovýho pořadu, to by se mu investoři hrnuli jeden za druhým, že?
No sice tam ty chudaky obcas dusej na cislech, ale kdyz se role obrati,
tak je videt ze i investori se obcas pomili v banalitach. Zarnym prikladem byla Novakova na
konci vcerejsiho dilu v momente, kdy chtela trufnout kolegy a jaksi ji
nedoslo, ze lepsi nabidku udela zmencenim podilu, nikoliv jeho
zvetsenim :-)
A nebo tím chtěla naznačit, že se jim bude třeba lépe jednat s jedním investorem (i když za více procent), než se dvěma.
soudruzi redaktori si myli pojmy. Ten clovek vynalez auto, motocykl, ctyrkolku? On nevynalezl nic jenom zkonstruoval, takze nemuze byt vynalezce ale konstrukter. Anebo ze by se v Cz narodil dalsi skryty Einstein?
když nejlevnější auta typu Dacia a pod. se dají koupit za nějakých 170 tisíc - to je fakt nabídka co se vyplatí. Dacia sice není vrchol automobilového průmyslu, ale pořád je to standardní auto s určitými parametry a proti tomuhle úletu je to vesmírná technologie.
No, hlavně indická Tata motors vyrábí daleko lepší miniautíčka za 35000 Kč. Pro rozvojové země vyvíjí superlevná (kolem 50000Kč) autíčka i Renault/Nissan, Fiat, VW, Toyota nebo Ford ( http://auto.idnes.cz/figo-ford-chysta-levne-auto-pro-asii-db6-/automoto.asp?c=A090923_153445_automoto_fdv ).
Nevyrábí náhodou Švýcaři něco podobného, ale na daleko vyšší technické úrovni?
.
Mám dojem, že se to jejich vozítko jmenuje Smart, je to docela slušně nacpané elektronikou, poháněné turbomotorem o objemu 900cm3 a snad se to prodává i u nás.
Jo, a je to prodělečný podnik, párkrát už ta fabrika byla před krachem.
Nezlobte se na me, ale tihle radoby investori dlouhodobe ukazujji neznalost. Jedine cim se vyznacuji, je chytrolinstvi ala chytra Horakyne.
Ja se domnivam, ze s dobrym marketingem by s tim urcite mohl prorazit v UK, Francii, ci Italii. Predpokladam, ze to ma ctyrtaktni motor a katalyzator, ostatni je sympaticke. Mozna by uspel na holport z CEZ nebo s nekterym jinym gigantem... nebo s nekym z ciziny... treba z Ruska. Zdejsi kritikove..... hmmm.
s CEZem by uspěl kdyby to byl elektromobil. Navíc by to ani nesmrdělo.
v případě čelního střetu v byť jen minimální rychlosti cca 15km/h. Možná bude stačit i 10km/h...
...tak v takovem pripade uz se vystupovani neresi, pac to srazka bude konecna...15km/h ho sice asi nezabije,ale pokud je to srazka s protijedoucim autem, tak ano...