Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Chtěla zaplatit kartou, ale nešlo to. Na pobočce jí řekli, že karta neexistuje

Paní Andrea má s manželem společný účet. Každý má svou platební kartu. Její však náhle přestala fungovat. V obchodě platila kartou a tam jí řekli, že je neaktivní. Banka pak zpochybnila existenci karty a všechny údaje o ní zmizely. Problém se týkal několika klientů GE Money Bank.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

notebook.r51

A co je za problém

Když něco úředník nevidí, tak to neexistuje? Tady jsem, tady je karta, tady smlouva, koukejte makat, plnit smluvní podmínky - a prosím rychle ! Mimochodem, co mi nabídnete jako kompenzaci za tento incident ? Ztratil jsem v důsledku chyb na straně banky x hodin svého času, které si cením na... Jak se na této ztrátě hodláte podílet? Že nijak?  V tym przypadku se ani já nehodlám svými prostředky nadále podílet na generování zisku vaší banky...

0/0
29.5.2010 13:23

Červená_Karkulačka

SW error

Prostě to softwéráři pokakinkali a mají chybu v softu..a to je celé...Pokud by to někdo omylem vymzal, našlo by se to poměrně jednoduše, protože jde o transakční databáze. Jelikož to nemohli najít, znamená to, že má pan programátor problém...Pochybuji, že by to byl problém hardware, který u těchto mašin bývá poměrně dobře zálohovaný proti nělkolika chybám.

0/0
28.5.2010 13:56

bAn_dee

Re: SW error

ale tohle logické zdůvodnění se bulváru nehodí ;-) bylo to spiknutí a basta - neviděl jsi snad Sandru Bullock ve filmu síť ;-D;-D;-D

0/0
30.5.2010 13:49

superkutil

Mám velmi dobrou zkušenost s www.fio.cz

Používám jejich služby od roku 2001 a plná spokojenost. Všechny služby jsou zdarma a přitom fungují líp jak třeba Česká spořitelna či Raiffeisenbank. Navíc jejich internetové bankovnictví komunikuje s účetním programem Pohoda. R^

0/0
27.5.2010 16:38

P.S

Re: Mám velmi dobrou zkušenost s www.fio.cz

Nojo, ale teď se spřáhli s ČSSD, což je pro mě neakceptovatelné.

0/0
27.5.2010 17:47

Judge Dredd je o5 tady

Re: Mám velmi dobrou zkušenost s www.fio.cz

FiO se spřáhlas s ČSSD - ruším tam zítra všechny účty ;-€;-€;-€RvRvRvRvRvRv

0/0
27.5.2010 20:13

Pr(u)dič

Re: Mám velmi dobrou zkušenost s www.fio.cz

Lidská hloupost je opravdu nekonečná !

0/0
13.6.2010 9:52

superkutil

Hlavně nedávat nic písemně.

To je dnešní postup firem i úřadů v případě jejich chyby. Už jsem se s tím setkal mnohokrát, ústně vyjádření dají, ale jak má být písemně, tak to najednou nejde. A zrovna u GE bych očekával cokoliv. To je podobně nedůvěryhodná banka jako Citi nebo Raiffeisenbank. Ono všeobecně je chování bank a jejich poboček v Česku mnohem horší jak chování stejné banky v zahraničí. Mám zkušenost s Erste, kdy v Rakousku se ke mě chovali profesionálně, zatímco v Čechách se Česká spořitelna (Erste) chová velmi neprofesionálně. Kličkovala a mlžila, než by přiznala svojí chybu. Nakonec jsem jejich chybu našel, když jsem měl možnost podívat se do jejich systému.

0/0
27.5.2010 16:35

notebook.r51

Re: Hlavně nedávat nic písemně.

Jakmile jde o problematické situace, žádám každé vyjádření písemně, ústní beru jako předběžnou informaci. Rovněž moje slova budou závazná, až budou mít formu dokumentu, opatřeného podpisem - to si samozřejmě můžeme říct na úvod jednání.

0/0
29.5.2010 13:28

notebook.r51

Re: Hlavně nedávat nic písemně.

Ještě k té Erste: Koupila si spořku, která je několikanásobně větší než matka. Lidi dole zůstali stejní - jen se teď víc bojí o místo, tak jaký to může mít výsledek?

0/0
29.5.2010 13:29

eemon

Nic nového.

Mně se stalo něco podobného,nebyl jsem v registru občanů,tím pádem jsem neexistoval,trvalo půl roku,než jsem všechno oběhal.Známý měl podobný případ,při výměně řidičského průkazu,který měl 30let,nebyl záznam o autoškole,než se to dalo do pořádku,stálo ho to dost nervů a běhání.:-)

0/0
27.5.2010 8:50

notebook.r51

Re: Nic nového.

Zvláštní. To je snad jejich problém, ne? Synovi v 70.letech napsali chybně rč do rodného listu. Časem začaly problémy. Argumentoval jsem: Vy to uveďte do pořádku, je to vaše chyba a váš problém. Původní list vám vydám až proti novému rodnému listu. Originál je bezpečně uschovaný a ukázat vám můžu jeho notářsky ověřenou kopii. Koukejte se starat. A nikam už nadále chodit nebudu, pokud něco chcete, tak písemně, adresa je...

Něco podobného jsou různá potvrzení. Klidně vezmu kus papíru a napíšu: Já, nížepodepsaný... prohlašuji že... a jsem si vědom všech důsledků, které by mohly nastat, kdyby se toto mé prohlášení ukázalo nepravdivým. V.. dne... A tady máte potvrzení, chcete ještě něco? Přece kvůli vám nebudu běhat přes půl Prahy, dojeďte si tam sami, jestli si myslíte, že je něco v nepořádku, nic vám v tom nebrání, napsal jsem vám reverz, že vám proplatím i tu cestu, kdybych byl lhal. Můžete si tam dojet třeba napřesrok mezi svátkama, platí to i zpětně.

0/0
29.5.2010 13:39

polednice

Problém je že výplata na ruku se u nás nevede.

Potom má banka prakticky své klienty v hrsti, což už si uvědomily všechny a poskytují tak předražené mizerné služby, kdy je klient prakticky vydírán existencí svého účtu u bankovní instituce.

0/0
27.5.2010 7:46

bAn_dee

Re: Problém je že výplata na ruku se u nás nevede.

Kecy v kleci. Ze zákona máš nárok na výplatu mzdy v hotovosti na pracovišti. Zaměstnavatel smí vyplácet mzdu převodem na účet pouze se souhlasem zaměstnance... tak tu nevyprávěj pohádky, troubo ;-DRv

0/0
30.5.2010 13:54

phaneuf

Re: Problém je že výplata na ruku se u nás nevede.

Dobry den,

takhle muzete argumentovat se vsim. Obed v zavodni jedalne nebo doma pocas pracovnich dnu se nevede, tak musi vydelavat restaurace. Doprava pesky se nevede, tak musi vydelavat dopravce, studny s vodou zdarma se nevedou, tak musi vydelavat vyrobci a prodejci napoju. Smesna argumentace. Kdyz se zamestnavatel rozhodne ze chce vyuzivat sluzby banky pak je to jeho vec. A kdyz se to zamestnanci nelibi muze jit jinam.

0/0
17.7.2010 13:34

Jezdím na neutrál

Nejspíš se paní uštíplo kousek plastového kýblu,

tak si z něj doma odlila kartu. To je fakt síla, co se děje.

0/0
26.5.2010 18:37

Tomach

Re: Nejspíš se paní uštíplo kousek plastového kýblu,

No je to blby, takovehle chyby by se stavat nemely. Na druhou stranu ocenuji ze ji sami zavolali a OMLUVILI SE!!! To je slovo ktere jinak v CR neznaji! 

Zazil jsem s CR uradama a firmama leccos, ale omluva to je neco co uz v CR ani neocekavam. 

Takze pokud se nekdo za chybu omluvi a co nejdrive napravi ma u me alespon male plus. Moje dosavadni zkusenost v CR je ze v lepsim pripade chybu nekdo bez omluvy opravi nebo v horsim ani neopravi ani se neomluvi. Omluvu v CR jsem uz hodne dlouho neslysel (maximalne neco ve stuylu "Nojo, vono se to nejak to...", "No se stane" a podobne, ale omluva zadna)

0/0
27.5.2010 7:13

Jezdím na neutrál

Re: Nejspíš se paní uštíplo kousek plastového kýblu,

to máte pravdu

0/0
29.5.2010 12:10

jirajl

http://souhlasite-s-rozsirenim-pravomoci-financniho-arbitra.

http://souhlasite-s-rozsirenim-pravomoci-financniho-arbitra.vyplnto.cz/

0/0
26.5.2010 17:15

hlnocd5

Todle je jeste houby

ja mel ucet vedeny na pas, ktery mi bohuzel ukradli. Stalo se tak v JC a ja potreboval prachy na benzin na cestu do Prahy. Jdu do banky, predlozim doklad o odcizeni pasu, pani dam jeste OP a RP a cucim jako suva z nudli, protoze mi pani rekla, ze mi nic neda, ze ji musim prinest pas. Asi po pulhodinove debate na me zavolala PCR. Ve finale jsem sel na pobocku o 200m vedle kde jsem si bez problemu vybral na OP a jeste se mi slecna na prepazce omlouvala, jak ji mrzi, ze me okradli.

0/0
26.5.2010 7:30

bAn_dee

Re: Todle je jeste houby

Fakt si myslíš, že ti tohle bude někdo věřit? Která banka má na 200 metrch dvě pobočky? ;-DRv

0/0
30.5.2010 13:56

stefi_ul

Re: Todle je jeste houby

Treba Raiffka v Usti :-) A to dokonce jeste blize, protoze spokla Ebanku. Sidli proti sobe na jedny krizovatce :-P

0/0
31.5.2010 14:07

KOMON

A proto jsem od GE odešel

Karta nám přestala fungovat na cestě ve Švýcarsku a reklamaci ta pakáž řešila přez týden,než vůbec přijali,že je něco v nepořádku.

Volali sme zákaz. servis a tam nám řekli ,že musíme na pobočku a na pobočce-volali zákaznický servis!!!a nevyřešily nic.....a eště se tvářily,že co se na ně zlobíme,že oni za to přece nemůžou....

Banda naprosto nekompetentních hňupů,na reklamačním odd. po dalším asi týdnu přišli na to,že je problém s kartou(překvapivě) a vydali novou,odpustily nám poplatky za kartu a poslali kompenzační dárek-plastovou peněženku-do měsíce sme byli od nich pryč.

0/0
25.5.2010 22:41

ntw

Re: A proto jsem od GE odešel

Jj, taky plánuju GEM ukázat jasné gesto (jako že jsou jedničky, rozumíme si?).

0/0
26.5.2010 12:57

richu_ch

Re: A proto jsem od GE odešel

to mas jedno, ve Schweizu by ti aj tak ta karta fungovala jenom den, maximalne dva, nez by se uplne vyprazdnila.

0/0
26.5.2010 13:02

KOMON

Re: A proto jsem od GE odešel

;-DNáhodou žrádlo je tam jen o něco dražší než u nás a třeba marmelády maj fakt libový a za dobrý peníze,to samý jejich ňamkový tvrdý sejry,těch si vozím zásoby,chleba atp je pravda krapet dražší

0/0
26.5.2010 20:02

martin_simek

Mela by byt vdecna ....

ochranili ji pred zadluzovanim ;-D

0/0
25.5.2010 20:55

ctvrta.sudicka

Re: Mela by byt vdecna ....

Proč?? Já nepostřehla, že by to měla být kreditka:o)

Jinak GE MONEY, fakt binec. Tuhle mi z ničehož nic začala chodit pošta na adresu mého trvalého bydliště, místo na kontaktní adresu. Když jsem volala na zákaznickou linku a žádala vysvětlení, tak jsem se dozvěděla, že jsem si o to sama požádala. A tak dále, veselých historek bylo za ta léta víc:o)

0/0
25.5.2010 21:59

maba1

GE money Bank-Báječná banka

GE  Banka je nejhorší bankou v této zemi.V současné době řeším s bankou zrušení účtu a mám s ní jen samé starosti.Platební kartu jsem si vydat nenechal,protože jsem chtěl peníze na účet pouze ukládat pro dceru.A protože jsou tam stále nějaké poplatky chtěl jsem účet zrušit.Bohužel prý to nejde dokud nevrátím platební kartu(kterou jsem nedostal).Když se mě podařilo už konečně prokázat,že jsem plat.kartu nedostal tak zase byl problém v poplatcích a musel jsem doplatit 9 Kč.Teď už jen čekám s čím příjdou znova.Když se zajmám kdy dojde k zrušení účtu tak nejsou schopni odpovědět.Stále jen slibují.Stěžovat si nemá cenu,jsou tam všichni jedna ruka.MartinRv

0/0
25.5.2010 19:18

Zabak1

Re: GE money Bank-Báječná banka

To jestli PK máš nebo ne musíš přece vědět - v bance se dávají podepisovat papíry kde je co vše máš. A pokud nemáš kartu tudíž jí nemáš ani aktivní a zrušit se karta dá - případně řekni ež ti nepřišla - stane se. Zruší se karta a za 30 dní se ti zruší celý účet a máš to

0/0
25.5.2010 22:35

ntw

Re: GE money Bank-Báječná banka

Tak toto je stylistická perla. Kopíruju si a budu ukazovat dětem jako odstrašující příklad.

0/0
26.5.2010 13:01

mokrykcb

a co jako

má mít prachy v hotovosti;-D

0/0
25.5.2010 19:15

SVN

Takhle to bude vypadat

až bude na všechno jen jeden RFID čip na všechno. Někde vás vypnou a ani rohlík si nekoupíte!

0/0
25.5.2010 17:54

u.boat

Re: Takhle to bude vypadat

spíš zjistíte že jste se nikdy nenarodili, neexistujete ale ppřes to jste stíhaní pro vraždu :-)

0/0
25.5.2010 21:51

Petr_

Re: Takhle to bude vypadat

Ano, takhle to asi bude vypadat.

0/0
26.5.2010 12:00

Xladi

Drsné

Nedovedu si představit, kdybych platil třeba na benzince, nebo byl v cizině, to by bylo problémů až hrůza. To by chtělo nějaký odškodný ne? Banka pochybila tak by měla něco dát, když klient udělá chybu tak taky platí a u bank platí tost i když nic nedělá ;-D

0/0
25.5.2010 15:42

SVN

Re: Drsné

Na benzince se mi to stalo s normálně funkční kartou. Naštěstí jsem měl komu zavolat, aby to za mně zaplatil. U jiné benzinky asi za hodinu byla karta normálně přijata.

0/0
25.5.2010 17:47

watchdog

Re: Drsné

Asi takhle: Ahhh das is die tschechische Unterwasserman, Polizei!

0/0
25.5.2010 18:39

Lu-kyn

FIO banka

Máte mít FIO banku /dnes ještě družstevní záložnu), kde neplatíte poplatky za vedení, transakce přes net a ani platební kartu. Banka si nechává vydávat platební karty ČSOB a zatím žádný problém neproběhl!

0/0
25.5.2010 15:23

wolf80

Re: FIO banka

CSOB je jeden velky problem. :)) Po tom, co mi o jejich sluzbach a prehmatech rikal byvaly kolega, se ji vyhybam :))

0/0
25.5.2010 16:43

watchdog

Re: FIO banka

jojo.. známej tam dělal v It, takže je jenom otázkou řasu, kdy se to tam celé zhroutí :)

0/0
25.5.2010 18:35

Abdullah 31

Re: FIO banka

No tak já jsem u CSOB už 8 let, mám u nich kde co včetně úvěrů a zatím ani jeden jediný malinkatý problémek. Teda kromě toho, že jsou celkem drahý... Jinak na pobočce už mě tak znají, že nechtějí nikdy žádné doklady a drtivou většinu toho, co potřebuju, vyřídím po telefonu a oni mi všechno vždycky připraví. Má-li někdo špatnou zkušenost, neznamená to, že je celá banka na prd a že tu špatnou zkušenost udělají všichni...

0/0
27.5.2010 20:49

JayVandermark

Proč mně to nepřekvapuje?

protože jsem kdysi v GE pracoval a byl jsem celkem zaskočen, jaký bordel může být v bance.

0/0
25.5.2010 13:57

dedust2000

Re: Proč mně to nepřekvapuje?

delal jsem v jine bance, ktera je u nas asi vnimana jako docela prestizni ustav a to bys teprve koukal ;-)

0/0
25.5.2010 15:46

Brundi

Re: Proč mně to nepřekvapuje?

CSOB?

0/0
26.5.2010 11:48

Freddie33

Re: Proč mně to nepřekvapuje?

prestizni ??

0/0
26.5.2010 14:31

Brundi

Re: Proč mně to nepřekvapuje?

Pise, ze JE VNIMANA jako prestizni... :-)

0/0
26.5.2010 14:43

poemcz

Re: Proč mně to nepřekvapuje?

žádná banka není u nás vnímaná jako prestižní

0/0
27.5.2010 9:40

bluespirit

Hm

mně před pár lety zmizely z účtu 20 tisíc, v noci z pátku na sobotu (zajímavá doba), na internetovém bankovnictví byl jen jediný údaj - datum poslední akce či změny, jinak ani stopa.

Když jsem udělal vyrvál, najednou se peníze opět objevily a opět bez známky jakékoliv transakace.

Ze strany banky jsem nikdy nedostal vyjádření, co se vlastně stalo. Raiffeisen bank.

0/0
25.5.2010 13:10

Tom_821

Americká banka postižena krizí..??

Byl jsem klientem České spořitelny, GE Money Bank a nyní Komerční banky.

.

Nejhorší zkušenosti jsem měl s GE Money Bank - když něco potřebujete, tak každá operátorka tvrdí něco jiného, levá ruka neví co dělá pravá ... a když máte vše vyřízeno a chcete mít klid, tak vám klidně i několikrát v týdnu volají a nabízí své produkty (většinou půjčky)..

Výplata mi chodila na účet 2-3 dny, stejně tak dlouho se připisovaly/odepisovaly platby z jiných bank, obchodníků atd. Informační SMS servis byl opoždělý a ne vždy vše přišlo..

Kdysi byla GE Money Bank jednička, hlavně u půjček, hypoték atd. Když si dnes udělám srovnání, tak už to není tak výhodné a nejlepší..

0/0
25.5.2010 12:59





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že můžete mít účet bez poplatků s dvěmi embosovanými kartami zdarma?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.