Diskuze

Chtěla zaplatit kartou, ale nešlo to. Na pobočce jí řekli, že karta neexistuje

Paní Andrea má s manželem společný účet. Každý má svou platební kartu. Její však náhle přestala fungovat. V obchodě platila kartou a tam jí řekli, že je neaktivní. Banka pak zpochybnila existenci karty a všechny údaje o ní zmizely. Problém se týkal několika klientů GE Money Bank.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

notebook.r51

29. 5. 2010 13:23
A co je za problém

Když něco úředník nevidí, tak to neexistuje? Tady jsem, tady je karta, tady smlouva, koukejte makat, plnit smluvní podmínky - a prosím rychle ! Mimochodem, co mi nabídnete jako kompenzaci za tento incident ? Ztratil jsem v důsledku chyb na straně banky x hodin svého času, které si cením na... Jak se na této ztrátě hodláte podílet? Že nijak?  V tym przypadku se ani já nehodlám svými prostředky nadále podílet na generování zisku vaší banky...

0 0
možnosti

Červená_Karkulačka

28. 5. 2010 13:56
SW error

Prostě to softwéráři pokakinkali a mají chybu v softu..a to je celé...Pokud by to někdo omylem vymzal, našlo by se to poměrně jednoduše, protože jde o transakční databáze. Jelikož to nemohli najít, znamená to, že má pan programátor problém...Pochybuji, že by to byl problém hardware, který u těchto mašin bývá poměrně dobře zálohovaný proti nělkolika chybám.

0 0
možnosti

bAn_dee

30. 5. 2010 13:49
Re: SW error

ale tohle logické zdůvodnění se bulváru nehodí ;-) bylo to spiknutí a basta - neviděl jsi snad Sandru Bullock ve filmu síť ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

superkutil

27. 5. 2010 16:38
Mám velmi dobrou zkušenost s www.fio.cz

Používám jejich služby od roku 2001 a plná spokojenost. Všechny služby jsou zdarma a přitom fungují líp jak třeba Česká spořitelna či Raiffeisenbank. Navíc jejich internetové bankovnictví komunikuje s účetním programem Pohoda. R^

0 0
možnosti

P.S

27. 5. 2010 17:47
Re: Mám velmi dobrou zkušenost s www.fio.cz

Nojo, ale teď se spřáhli s ČSSD, což je pro mě neakceptovatelné.

0 0
možnosti

superkutil

27. 5. 2010 16:35
Hlavně nedávat nic písemně.

To je dnešní postup firem i úřadů v případě jejich chyby. Už jsem se s tím setkal mnohokrát, ústně vyjádření dají, ale jak má být písemně, tak to najednou nejde. A zrovna u GE bych očekával cokoliv. To je podobně nedůvěryhodná banka jako Citi nebo Raiffeisenbank. Ono všeobecně je chování bank a jejich poboček v Česku mnohem horší jak chování stejné banky v zahraničí. Mám zkušenost s Erste, kdy v Rakousku se ke mě chovali profesionálně, zatímco v Čechách se Česká spořitelna (Erste) chová velmi neprofesionálně. Kličkovala a mlžila, než by přiznala svojí chybu. Nakonec jsem jejich chybu našel, když jsem měl možnost podívat se do jejich systému.

0 0
možnosti

notebook.r51

29. 5. 2010 13:28
Re: Hlavně nedávat nic písemně.

Jakmile jde o problematické situace, žádám každé vyjádření písemně, ústní beru jako předběžnou informaci. Rovněž moje slova budou závazná, až budou mít formu dokumentu, opatřeného podpisem - to si samozřejmě můžeme říct na úvod jednání.

0 0
možnosti

eemon

27. 5. 2010 8:50
Nic nového.

Mně se stalo něco podobného,nebyl jsem v registru občanů,tím pádem jsem neexistoval,trvalo půl roku,než jsem všechno oběhal.Známý měl podobný případ,při výměně řidičského průkazu,který měl 30let,nebyl záznam o autoškole,než se to dalo do pořádku,stálo ho to dost nervů a běhání.:-)

0 0
možnosti

notebook.r51

29. 5. 2010 13:39
Re: Nic nového.

Zvláštní. To je snad jejich problém, ne? Synovi v 70.letech napsali chybně rč do rodného listu. Časem začaly problémy. Argumentoval jsem: Vy to uveďte do pořádku, je to vaše chyba a váš problém. Původní list vám vydám až proti novému rodnému listu. Originál je bezpečně uschovaný a ukázat vám můžu jeho notářsky ověřenou kopii. Koukejte se starat. A nikam už nadále chodit nebudu, pokud něco chcete, tak písemně, adresa je...

Něco podobného jsou různá potvrzení. Klidně vezmu kus papíru a napíšu: Já, nížepodepsaný... prohlašuji že... a jsem si vědom všech důsledků, které by mohly nastat, kdyby se toto mé prohlášení ukázalo nepravdivým. V.. dne... A tady máte potvrzení, chcete ještě něco? Přece kvůli vám nebudu běhat přes půl Prahy, dojeďte si tam sami, jestli si myslíte, že je něco v nepořádku, nic vám v tom nebrání, napsal jsem vám reverz, že vám proplatím i tu cestu, kdybych byl lhal. Můžete si tam dojet třeba napřesrok mezi svátkama, platí to i zpětně.

0 0
možnosti

polednice

27. 5. 2010 7:46
Problém je že výplata na ruku se u nás nevede.

Potom má banka prakticky své klienty v hrsti, což už si uvědomily všechny a poskytují tak předražené mizerné služby, kdy je klient prakticky vydírán existencí svého účtu u bankovní instituce.

0 0
možnosti

bAn_dee

30. 5. 2010 13:54
Re: Problém je že výplata na ruku se u nás nevede.

Kecy v kleci. Ze zákona máš nárok na výplatu mzdy v hotovosti na pracovišti. Zaměstnavatel smí vyplácet mzdu převodem na účet pouze se souhlasem zaměstnance... tak tu nevyprávěj pohádky, troubo ;-DRv

0 0
možnosti

Jezdím na neutrál

26. 5. 2010 18:37
Nejspíš se paní uštíplo kousek plastového kýblu,

tak si z něj doma odlila kartu. To je fakt síla, co se děje.

0 0
možnosti

Tomach

27. 5. 2010 7:13
Re: Nejspíš se paní uštíplo kousek plastového kýblu,

No je to blby, takovehle chyby by se stavat nemely. Na druhou stranu ocenuji ze ji sami zavolali a OMLUVILI SE!!! To je slovo ktere jinak v CR neznaji! 

Zazil jsem s CR uradama a firmama leccos, ale omluva to je neco co uz v CR ani neocekavam. 

Takze pokud se nekdo za chybu omluvi a co nejdrive napravi ma u me alespon male plus. Moje dosavadni zkusenost v CR je ze v lepsim pripade chybu nekdo bez omluvy opravi nebo v horsim ani neopravi ani se neomluvi. Omluvu v CR jsem uz hodne dlouho neslysel (maximalne neco ve stuylu "Nojo, vono se to nejak to...", "No se stane" a podobne, ale omluva zadna)

0 0
možnosti

jirajl

26. 5. 2010 17:15
http://souhlasite-s-rozsirenim-pravomoci-financniho-arbitra.

http://souhlasite-s-rozsirenim-pravomoci-financniho-arbitra.vyplnto.cz/

0 0
možnosti

hlnocd5

26. 5. 2010 7:30
Todle je jeste houby

ja mel ucet vedeny na pas, ktery mi bohuzel ukradli. Stalo se tak v JC a ja potreboval prachy na benzin na cestu do Prahy. Jdu do banky, predlozim doklad o odcizeni pasu, pani dam jeste OP a RP a cucim jako suva z nudli, protoze mi pani rekla, ze mi nic neda, ze ji musim prinest pas. Asi po pulhodinove debate na me zavolala PCR. Ve finale jsem sel na pobocku o 200m vedle kde jsem si bez problemu vybral na OP a jeste se mi slecna na prepazce omlouvala, jak ji mrzi, ze me okradli.

0 0
možnosti

bAn_dee

30. 5. 2010 13:56
Re: Todle je jeste houby

Fakt si myslíš, že ti tohle bude někdo věřit? Která banka má na 200 metrch dvě pobočky? ;-DRv

0 0
možnosti

KOMON

25. 5. 2010 22:41
A proto jsem od GE odešel

Karta nám přestala fungovat na cestě ve Švýcarsku a reklamaci ta pakáž řešila přez týden,než vůbec přijali,že je něco v nepořádku.

Volali sme zákaz. servis a tam nám řekli ,že musíme na pobočku a na pobočce-volali zákaznický servis!!!a nevyřešily nic.....a eště se tvářily,že co se na ně zlobíme,že oni za to přece nemůžou....

Banda naprosto nekompetentních hňupů,na reklamačním odd. po dalším asi týdnu přišli na to,že je problém s kartou(překvapivě) a vydali novou,odpustily nám poplatky za kartu a poslali kompenzační dárek-plastovou peněženku-do měsíce sme byli od nich pryč.

0 0
možnosti

ntw

26. 5. 2010 12:57
Re: A proto jsem od GE odešel

Jj, taky plánuju GEM ukázat jasné gesto (jako že jsou jedničky, rozumíme si?).

0 0
možnosti