Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Test iDNES.cz v terénu. Aneb proč jsme nekoupili titanové nádobí

Některé zboží v normálních obchodech neseženete. Dá se koupit jen od podomních prodejců nebo na prodejní prezentaci. Taktiky prodejců jsou přitom velmi účinné a vynalézavé. Můžete podlehnout, aniž si pročtete smlouvu. Odhalil to test iDNES.cz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Phantasm

Nejde o hloupost, ale o princip

chtít, aby všichni byli chytráci a četli smlouvu apod., je dost naivní, nejsem obchodník, podle mě úmyslně zamlčovat podstatné skutečnosti kupní smlouvy je průs.er a ne můj, osobně bych přičetl účelovou manipulaci s fakty, k tomu všemu směřující jednání, to bude paragrafů jak vyšitejch, každej řekne-tak to dokaž, řešení je jednoduché: ať prodávající společnost zveřejní prezentaci na internetu, prodejce pak bude jen od toho, aby vysvětlil podrobnosti těm,co nechtějí cokoliv číst. To bude ale asi trvat než k tomu naše společnost dospěje. Žádný že si to ohlupování zasloužej, jednou oblbnou i vás, jde totiž o princip, ale o morálce dnešní společnosti nechci radši psát.

0/0
3.11.2010 7:42

vsamotar

?

Sada hrnců za 70 000? To je cca 20 smaltovaných sad. Když bych s tím zacházel jako pra.. tak jedna na dva roky po dobu 40 let. No a to sakra přeháním, to vydrží dýl. Ti co to koupí si fakt zaslouží o ty peníze přijít. ;-)

0/0
10.8.2010 17:10

Phantasm

Re: ?

Nevěřil bys tomu, jak je člověk lehce zmanipulovatelnej, udělaj z toho soutěž, kdy ty máš možnost výhry a pak obrovská sleva, jestli odmítneš, tak jsi pro všechny totální magor, je to show, proto jsi tam přece přišel, zadarmo to jídlo přece není, normálně by víc jak 10tis. nikdo za nádobí nedal, to říkaj všichni:-)

0/0
3.11.2010 7:48

Beldor

Mno..

Ono treba Zepter je bezpochyby kvalitni nadobi,jen je problem v tom,ze je strasne predrazeny. Matka me nedavno koupila do rodiny jednu panev tusim ze v "superkaci" za 1400kc sleva z nejakych 4000,- ,vyrobni cena podle meho tak 200-300kc ,ale Vari se v tom dobre,no :d

0/0
9.8.2010 18:17

Wolfsteen

Re: Mno..

No já jsem si koupil teflonovou pánev z Lidlu za nějakých 400 kč a jsem maximálně spokojen, nepřipaluje se, lehce se čistí a ani náznak nějakého odlupování materiálu nebo nějaké závady. Na co nádobí za x tisíc...

0/0
10.8.2010 8:47

dudlop

Re: Mno..

R^ Já koupil jednu menší v IKEA a taky pohoda. Bohatě stačí. Hrnce za báječných 70litrů ... to jsou jako pozlacené, nebo mají zabudované rádio?;-D. Je vidět, že lidi jsou blbí jak pantok, sedí si na penězích a vyhazují za kraviny.. Dobře jim tak! Hlavně pak at' neřvou, že z nich Kalousek tahá stovku na povodně... Soused kdysi "investoval" do zázračného vysavače Rainbow.. Čistí vzduch, ionizuje, 158 filtrů..;-)... Nyní myslím odpočívá někde ve sklepě-ten vysavač. Taky nějak 70tis.

0/0
10.8.2010 14:34

Lanai

Re: Mno..

 Vysavač Rainbow mě taky nabízeli  za 73000Kč  paní se divila když jsem ji řekla že radši pojedu za ty peníze na dovolenou. Moje teta ho má ,první rok ho za ty prachy používala aby rodina neřekla ale nyní je už  víc než 5 let ve sklepě.

0/0
11.8.2010 7:31

username

ale jo

já s tímhle souhlasím, podvodníci efektivně vyberou peníze z kapes lidí, co by je jinak měli v duchně, nebo je donutí makat na úvěr, tj. dají peníze do české ekonomiky a ještě možná učiní z nějakého blbce poučeného blbce.

Vtipné na tom je, jak ti podvedení pak odmítají přiznat svou hloupost a všem tvrdí, jaká je to bomba, a to že by to mohli mít jinde za třetinu ceny, to si prostě nenechají namluvit, protože by se prostě jejich hloupost ukázala v celé své kráse.

Nicméně ty praktiky prodeje jsou boží, občas to z profesionálních důvodů sleduji, jsou to dokonalé ukázky vymývání mozků, call to action a tak dále (vesměs to je po speciálních trénincích od profesionálů), ti lidé co jsou v tom dobří by mohli z fleku dělat mnoho jiných zajímavých profesí, navíc jsou zcela bez skrupulí.

P.S.: kdo chce vidět profesionální nádobí, ať v čem vaří ten ital v tom tv pořadu. Dobrý kuchař ale uvaří kvalitní a zdravé jídlo v čemkoliv. Za ty prachy bych spíš doporučoval konvektomat + jakékoliv nádobí

0/0
9.8.2010 17:45

illes

Re: ale jo

No nevím, těmto akcím se vyhýbám, nikdo zadarmo nikomu nic nenabízí. Snažím se vyhnout i prodejcům na ulicích a obchoďácích, kteří mi strkají za chůze do ruky voňavku zdarma, pak druhou a třetí, ale jen za podmínky, když se čtvrtou koupím za sedmset. Nejhorší bylo, že jeden v pěkném obleku se odvážil zazvonit i přímo u mě doma, samozřejmě nezván. Něco mi dal do ruky, jako zdarma, pak ještě jednu jako za polovic než v běžném obchodě, když si koupím třetí. Když jsem řekla, že nic nechci, začal mi nabízet slevu, takže z pětistovky jsme se dostali na dvěstovky, s tím, že už to má rozbalené a že mu to šéf zpátky nevezme. Řekla jsem, že je to jeho problém, neměl to rozbalovat, já jsem ho o  to nežádala. Někteří jsou fakt neodbytní a vymýšlí si zkazky. Já chápu, že se nějak onen člověk musí živit, ale každému takovému bych nejraději řekla, najděte si smysluplnou práci a nebudete muse otravavovat druhé a takhle blbě se ponižovat., Oni ponižují hlavně sebe.

0/0
9.8.2010 18:26

vsamotar

Re: ale jo

Jo, to je fakt, s tím že nedokážou přiznat svoji hloupost. Tudle známej se "udělal" do centrálního vysavače. Že prostě doma nechce, aby se mu povaloval někde vysavač a že se z toho práší a že se to musí tahat do schodů a kdesi cosi. Tak si nechal provrtat barák skrz naskrz 20cm dírama (při tom se asi vůbec neprášilo), v každém patře se mu povaluje 5 metrů dlouhá a asi 12 cm široká hadice, která je ve výsledku třikrát větší, těžší a neformenější než jeden vysavač. Stálo ho to celé "jenom" něco málo přes 100 000. Ale nikdo v životě ho nepřesvědčí, že to byly vyozený prachy. a že kdyby si koupil dva supervysavače po 50 000, tak aspoň nemá z baráku ementál. :-P

0/0
10.8.2010 17:20

spinerka

Byla jsem u Zeptera

Takovou předváděčku jsem taky navštívila, u Zepteru sháněli "administrativního pracovníka" (jak mi později vysvětlili, někoho, kdo jim bude vodit lidi na tu předváděčku) a já se tam šla ucházet o práci, posadili mě tam a nechali mě přihlížet celé té frašce... Ale na to, jak se tam obtloustlá dáma vnucuje všem přítomným a vykládá jim o zdravém způsobu života (nejsem taky žádná Twiggy, ale zrovna od ní bych rady nečekala, nota bene pokud jsou ty hrnce tak skvělé, proč ona na nich nevaří?), jsem se fakt koukat nemohla. To je u mě normální vymejvání mozků, zvláště starejch lidí co si je tam zvou...

Žádné zázračné hrnce. Možná jsou kvalitní, ale za ty prachy? Kdybych měla navíc 50 000, rozhodně mě napadá tisíc jinejch a lepších způsobů, jak je utratit.

0/0
9.8.2010 14:20

ronny57

Moje zkušenost je jiná

Ano,moje zkušenost s firmou Top Moravia je jiná,na "předváděčce jsem byl dvakrát,poprvé jsme koupili hrnec i s nástavci a pánev s poklicí a podruhé pánev už s wolframem.Také remosku jsme si koupili.Jako stálý zákazník jsem to zboží měl za poloviční cenu.Samozřejmě vždy,aniž by jste něco koupili dostanete dárek.Na první předváďečce to byla sada příborů a na druhé již zmiňovaný telefon.

 Něco ke kvalitě nádobí:nejsem žádný výzkumný ustav nebo test dnes či cokoli podobného ,pouze běžný uživatel.Ti pánové na předváděčce nekecali,všechno funguje tak jak říkají a dnes už v ničem jiném nevaříme.Je to chutnější,příprava jídla je mnohem rychlejší tudíš i ekonomičtější a asi i zdravější,neboť už po jídle nemám zažívací potíže jako je pálení žehy a pod.

Pokud budete mít možnost takovou předváděčku navštívit tak to udělejte a nedávejte jen na to co redaktoři Testu Dnes napíšou.

     Roland Mock[>-]

0/0
9.8.2010 13:07

Jandik73

Re: Moje zkušenost je jiná

Hm, a zmizely Vám bradavice, opět začaly růst vlasy, babička se vyléčila z nevyléčitelné nemoci a vrátila se k Vám manželka. Prostě zázračné hrnce v ceně ojetého auta.

0/0
9.8.2010 13:47

amachal

Re: Moje zkušenost je jiná

hmm, a v cem je to zazracne ? Lepsi tepelna vodivost a tim rychlejsi ohrev - ale zase rychlejsi ochlazovani ? Nebo co je tam lepsiho nez na nerezu ??? Napada me jedina vec - delsi trvanlivost. Ale za ty usetreny penize si muzu kupovat nove nadobi kazdou chvili...

0/0
9.8.2010 21:37

m. l.

Re: Moje zkušenost je jiná

A kde je v té pánvi ten wolfram? Z toho jejich popisu mi to není vůbec jasné.

0/0
10.8.2010 8:40

dudlop

Re: Moje zkušenost je jiná

Já se cpu klobásou, sem tam řízek-a používám normální nádobí. Moje žáha na to neříká nic. Sláva;-).

0/0
10.8.2010 14:38

NumLk

Re: Moje zkušenost je jiná

za 6 500 Kc mame fungl novou sadu Ingenio Tefal , odnimatelne rukojeti , skladne , dobre se udrzuje, dobre se v tom vari  - darek sice zadny ale neverim ze existuje neco o 1000% lepsiho zejmena kdyz to stoji o 1000% vic.

0/0
11.8.2010 13:18

leather-man

15 letá?

Snad 15letá, ne? 8-o

0/0
9.8.2010 12:14

dan78

Re: 15 letá?

Ne, patnáctiletá. "15 letá" je stejný nesmysl jako "15letá" - ale že Vám to stálo za komentář... ;-))

0/0
9.8.2010 12:20

sonicka_h

Re: 15 letá?

15letá je v pořádku, že Vám to stálo za komentář ;-))

http://cs.wikipedia.org/wiki/Wikipedie:Pravopisn%C3%A9_rady

0/0
12.10.2010 13:25

pteryx

vymývání mozku

Tyhle prodeje jsou založeny na psychologické manipulaci, nejlepší co můžete udělat je se jim širokým obloukem vyhnout. V obchodech se dnes dá běžně koupit nádobí s keramickou vrstvou, které koupíte za zlomek ceny "titanu" a přitom bude taky zdravotně úplně dokonalé. Nenechejte si vnutit cizí hru. Nakupujte u společností, kde máte možnost výběru. Poctivý obchod se drží hesla NÁŠ ZÁKAZNÍK NÁŠ PÁN. Ale dnes na něj narazíte jen vzácně. Když jsem sháněl notebook s W7 profi pod 20 tisíc, tak jsem zjistil že mám smůlu. Přitom samotné W7 profi není zas tak drahé že by to nešlo vyrobit. Prostě cenová politika. Buď si koupíte "levný" stroj za 15 tisíc a po pěti letech až skončí tech. podpora W7 Home ho vyhodíte, nebo musíte investovat téměř dvojnásobek. Současný obchod se snaží skrývat před zákazníkem skutečný poměr cena / užitná hodnota.

0/0
9.8.2010 10:26

mcsoap

Takže co teda

V článku se píše, že to nádobí je nejspíš opravdu dobré. Řekli si za něj 50 tisíc, tak to narafičili, aby to vypadalo jako jedinečná příležitost (nad výpisy z banky "jen za 30Kč" se nikdo nepozastavuje). Smlouvu jste dostala, že jste neměla brýle je váš problém a nikdo vám nebránil si ji přečíst. Svobodně jste se mohla rozhodnout jestli to koupíte, nebo ne. A s odstoupením od smlouvy dejte pokoj, myslíte si, že snem každého prodejce je vracet vám peníze, aby dostal zpátky použitý výrobek, který nesmí dále prodávat jako nový? Buď to chcete, nebo to nechcete. To, že utratíte tolik peněz na této podivné schůzce je opět jen a jen váš problém. Mimochodem, já sám pracuji v úplně jiném oboru.

0/0
7.8.2010 15:13

sutaz

k cemu titak kdyz dotykova plocha s potravinou je plast?

ja na teto by a musim rict, ze mi nezodpovedel obchodnik otazku, k cemu je dobre mit titanove hrnce, kdyz je dotekova plocha cerna a tvorena nejakym blize nespecifikovanym antiadheznim plastem.(proto se to neprilepi kdyz se pripali - neco jako teflon) Totiz prodejni kouzlo spocivalo mimo jine v tom, ze titan je neutralni vuci potravina a neninci ziviny. Kdyz titan neni tim padem dotekova vrstva je pak kvuli funkci vodeni tepla uplne jedno, jestli jsou ze zlata, nebo kvalitni oceli.;-)

0/0
7.8.2010 12:10

tomas_tod

Lidi si koupí nádobí za 70 litrů a pak v něm

budou ohřívat konzervu za 19,90 protože byla v akci a oni ušetřili....

0/0
6.8.2010 22:32

f0rr35t

Re: Lidi si koupí nádobí za 70 litrů a pak v něm

R^ přesně. Nejlepší byly takové ty "zájezdy" jak nabízeli údajný zájezd za pouhých 50 Kč, k tomu přihodili nějaké kravinky made in china a údajný "chutný oběd" a pak účastníkům zájezdu nabízeli vysavače a nádobí za 70 000 ;-D  Ti lidi to asi v hlavě nemají moc srovnané, když by chtěli zájezd s dárkem a obědem prakticky zadarmo a potom si koupí věci za cenu, nad kterou by váhal i milionář.

0/0
9.8.2010 11:17

kirduk 4

Re: Lidi si koupí nádobí za 70 litrů a pak v něm

ale zase vidí kus světa ;-D

0/0
9.8.2010 18:45

volic_plukovnik

Re: Lidi si koupí nádobí za 70 litrů a pak v něm

A co když nekoupí a jedou jen na výlet?

0/0
9.8.2010 20:45

kostej_

před nedávnem jsem byl

ne svoji vinou, na prezentaci vysavače Rainbow. Chtěli po nás myslím 60 tisíc. Když jsem se mrkl na ebay, cena v přepočtu 20 tisíc (i když to je dělané na americké napětí, jakou dá ale práci to trochu upravit na to naše?).

0/0
6.8.2010 15:55

mcsoap

Re: před nedávnem jsem byl

Nejsem profík, ale nemají američané 120V? Voltáž lze jednoduchou redukcí upravit na 240 (v česku se prodávají běžně) a mělo by to jet..?

0/0
7.8.2010 15:04

opportunity

Re: před nedávnem jsem byl

Mám pro Am. dělaný šicí stroj - stačí trafo.

0/0
8.8.2010 16:34

pteryx

Re: před nedávnem jsem byl

Určitě se dá koupit nějaký srovnatelný evropský výrobek, možná ještě levněji. Trafo ze 120V na 230V není problém, ale USA má síťovou frekvenci 60Hz zatímco Evropa 50 Hz, to může být velký problém.

0/0
9.8.2010 10:17

username

Re: před nedávnem jsem byl

99% všech elektrických přístrojů prodávaných v USA má buď manuální nebo automatické přepínání, výjimkou jsou zařízení s externími zdroji (kde se stejně kvůli rozteči zdířek používá jiný adaptér). Jediný problém tak vesměs bývá právě jiné rozmístění pinů

0/0
9.8.2010 17:33

m. l.

Re: před nedávnem jsem byl

V Evropě se budou o něco pomaleji točit a o něco víc hřát americké asynchronní motory, mnoho dalších problémů tam není. A ty motory se beztak navrhují na obojí frekvenci v obou polovinách světa :-)

0/0
10.8.2010 18:42

Jsem tady

Hmm

V době internetu mi to přijde jako... no nostalgická věc. :)

0/0
6.8.2010 14:18

Hufo

jaký věci neseženu v krámě?

v článku děláte jako kdyby nádobí bylo jenom u podomních prodejců. tyhle titanový "zázraky" mají v každým větším krámě s domácíma potřebama.

0/0
6.8.2010 11:34

islandan

Tak jsme koupili

znackovou italskou panev. Asi za 2k. Delalo se na ni dobre, ale brzy  "odesla" (drobounka vybouleni vnitrniho povrchu, ktera se postupne sirila). Reklamaci uznali, vymenili. Po case totez znovu. Pak jsme ze srandy koupili v Ikea za 29Kc !!! obycejnou cinskou panev, ktera je lehka, bezvadne slouzi a vnitrni povrch se ani trosku nemeni ;-D Je sice otazkou, zda se z te levne panve neco skodliveho neuvolnuje, ale pokud to muzu posoudit, tak to na to nevypada a jidla z te panve nemaji ani sebemensi naznak nejake prichuti nebo jakoukoliv jinou zavadu a je mozne na ni pripravovat i jidla bez tuku a vubec se nepripaluji.8-o

0/0
5.8.2010 22:04

Lukas1000

Re: Tak jsme koupili

U nas ta panvicka stoji 39,-, koupil jsem ji vic nez pred rokem a protoze jsme dva tak pouzivame hlavne tuto - staci nam. Je to nejvice pouzivany kus nadobi v domacnosti a porad drzi ... zadny problem. Je to pecka :-)  ; puvodne jsme ji vzal, ze ji kdyztak za mesic vyhodim a koupim novou, ale mrska je vykonna.

0/0
6.8.2010 10:58

Jezdím na neutrál

Re: Tak jsme koupili

Uvolňovat se může i z té drahé, to nezjistíte.:-/

0/0
6.8.2010 15:39

dudlop

Re: Tak jsme koupili

Kontrolní otázka: Švédští soudruzi vaří na pánvičkách IKEA za 39ká. Čeští soudruzi na super-kosmicko-titanovém nádobí za 70tis. ká. Kdo je chytrák a kdo blbec?? Mno?

Nic proti, důchodce se nudí, doma rendlík od Francka Josefa.. nakonec podlehne. Celý život spořil-a pak to nacpe do "zázraku":-/. Je to v lidech.. Můj děda našporoval přes půl mega, a takové týpky s něčím, cikánky prosící o vodu, nebo nabízení dek apod. .. To hnal vidlema!!. Nebyl blbej, díky tomu o nic nepřišel, a před smrtí si ještě užil výletu do Tichomoří:-).

0/0
10.8.2010 14:52

Jezdím na neutrál

Re: Tak jsme koupili

R^R^ chytrý dědR^R^:-)

0/0
10.8.2010 17:53

michal II

Poucte me

Asi jsem uplne blbej, ale po prostudovani stranek vyrobce si myslim, ze to nadobi nema s titanem vubec nic spolecneho. Je to asi z nejakeho hliniku (Silumin) a titanova je nejaka tenka vrstvicka, ktera je jeste pod vrstvou antiadhezivniho povrchu. Z prumyslove praxe vim, ze titan zakladni vyhodou titanu je jeho vysoka antikorozivnost. To ale asi u hrncu tak potreba neni. 98% kyselinu dusickou tam asi nikdo varit nebude.

Kupte si klidne nerezovy hrnce od vietnamcu nebo z Tescomy, tam mate alespon jistotu, ze je to z poradnyho kusu nerezu. A usetrote 95% ceny.

0/0
5.8.2010 18:04

kurako

Re: Poucte me

Nerezový hrnec od Vietnamců jsem koupil jednou... naštěstí jenom jeden, ale takový krám jsme doma ještě neměli :-P. Tescoma je v pohodě...

0/0
5.8.2010 21:02

Fčil tu bude Banget nezDvořáci

Re: Poucte me

"Nerezový" hrnec od Tescomy jsem dostal a vyznačuje se v zásadě dvěmi vlastnostmi. Rezivými skvrnami poté, co projde myčkou a vodou z myčky zachycenou uvnitř nesmyslně navrženého madla na pokličce, je jí tam tak deci a nezbývá, než ji "vypustit", jinak kape po uskladněná do "nerez" hrnce a ten dále reziví. Pozorovat to vedle řadu let starého a dodnes stále skvělého a skutečně "nerez" hrnce od Tefalu je poněkud tristní.

.

Tescoma už nikdy.

0/0
5.8.2010 23:54

m. l.

Re: Poucte me

Nechte mu čas. Je zjevně špatně vyrobený ale až "odrezne" povrchová vrstva kontaminovaná železem tak se to třeba spraví (někdy). To ucho ovšem nedoroste :-)

0/0
6.8.2010 0:21

kurako

Re: Poucte me

Tak, podobně se mi choval ten od Vietnamců... Tescoma snáší myčku dobře :-P

0/0
6.8.2010 0:43

michal II

Re: Poucte me

To je samozrejme individualni. My mame hrnce od vietnamcu uz asi 15let a bez problemu. Jsou skoro stejne jak Goldline a byly i pekelne drahe. Asi 2tis za sadu. Koneckoncu Tescoma se dela taky v Cine. Jen tam razi jine logo.

0/0
6.8.2010 3:15

m. l.

Re: Poucte me

Ta vrstvička není z titanu ale je to plastový povlak s obsahem oxidu titaničitého (TiO2), řečeného "titanová běloba". Protože je naprosto neškodný tak se používá jako plnivo do různých nátěrů a povlaků a vyčuránci z toho udělali tajuplnou a drahou technologii. TiO2 jemně mletý stojí cca 20 Kč za kilo.

0/0
6.8.2010 0:30

michal II

Re: Poucte me

Tak jsem to myslel. Je jedno, jestli je to oxid nebo nejaka vrstvicka, ale je tam nulanulanic.

0/0
6.8.2010 3:13

JareXxX

Vždycky jsem si

myslel, že tenhle typ prodeje praktikují jen podvodníci a jim podobní. Ale když jsem byl před pár lety bez práce, reagoval jsem na nabídku od firmy Zepter - známá značka a asi i kvalitní. A světe div se - prodávají úplně stejně.

0/0
5.8.2010 15:22

opportunity

Re: Vždycky jsem si

Stejně draho, stejně blbě.

0/0
8.8.2010 16:39





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že pokud je vám cizí řidič způsobí škodu, může likvidaci pojistné události vyřídit vaše pojišťovna nikoli jeho?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.