Diskuze

Vyhráli jste! Finta, na jakou vás podomní prodejci často dostanou

Podomní prodejci umějí své zboží vždy dobře vychválit. Jsou přitom mistry obchodních úskoků a taktik. Praxe potvrzuje, že jejich fintám mohou podlehnout snadno i ti, kdo si myslí, že u nich takoví prodejci nemají vůbec žádnou šanci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LB

bombai

23. 8. 2010 17:14
Reader´s Digest

Nevím, jak na mne přišli, ale adresu mají, i e-mail. Mne to nijak neobtěžuje, prostě přijde tlustá obálka, vyhodím..(škoda papíru a stromů, tak alespoň třídím). Ale vždy mne pobaví  neuveřitelně pseudoodborně vyvedená "jakosoutěž", jak už jsem mezi posledními výherci na 3 milióny, a kdyby ne, tak alespoň na Superb. A pani xxx Vy opravdu nechete vyhrát, již jenom týden...a máte tu unikátní klíč, vy šťastná to ženo, jako jediná z miliónu vyhrajete, tak už paní sakra hrajte, vy opravdu nechcete alespoň 1,5 miliónu, paní xxx je to sichr, dědíte půl statku! Jen si prosím objednejte knížky alespoň za 800 Kč.;-D

0 0
možnosti
ZH

žlůva11

28. 8. 2010 17:34
Re: Reader´s Digest

bombio takovou zkušenost mám taky jejích nabýtku jsem již dostal loni a letost zas

(ve středu jsem dostal obálku s tím ,že v nejbližší době dostanu dálší písemnosti)

nechápu jak můžu v jejích databázi fungovat jako dobrý klient když už třikrát jsem je

jích službu odmítl.Holt dveřma vyhodíš oknem vleze.;-O !!

0 0
možnosti

blekekeke

15. 8. 2010 8:14
no ...

Na Jehovisty mám ďáblův bič, na podomní obchodníky nemám čas, na pojistné a telefoní nabízeče na Ulici mám jasnou odpověď, "již mám" a kosmetika na ulici? Tak tu nevnímám ...

0 0
možnosti

Chmelař

13. 8. 2010 19:48
nedočetl jsem to

všechny tyhle věci už dávno znám a většina lidí se zdravým rozumem na nic z toho naletět nemůže. bohužel, ne všichni ten zdravý rozum mají :-/

0 0
možnosti

blekekeke

15. 8. 2010 8:08
Re: nedočetl jsem to

R^

0 0
možnosti
S

Sharky

12. 8. 2010 23:00
potencionální?

překvapuje mě, že ani novináři neznají tvar přídavného jména od slova "potenciál" a píšou "potencionální", což nic neznamená. U normálních lidí bych tu chybu pochopil, u novinářů mě překvapuje, že to neustále píšou blbě. Asi nad rozdílem těch 2 slov vůbec nepřemýšlí.

0 0
možnosti
KSHB

Kam se hrabe Bittner

13. 8. 2010 14:24
Re: potencionální?

Mě už u novinářů nepřekvapuje nic Rv

0 0
možnosti
MP

MPík

12. 8. 2010 22:54
ad článek

Důchodci by se měli tento článek povinně učit nazpaměť...

0 0
možnosti
S

Sharky

12. 8. 2010 23:07
Re: ad článek

to by nepomohlo, jim to můžeš řikat pořád dokola a je to prd platný. Bába taky měla návštěvu od nějaký telefonní společnosti, že bude volat levnějc a když dostala první složenku na kdovíkolik korun, tak jsme se začli zajímat a tvrdila nám, že nic nepodepsala a... samozřejmě na smlouvě byl její podpis. A to bylo vyřizování aby se to zrušilo.

0 0
možnosti
R

rugerforever.2

12. 8. 2010 22:20
Zcela obráceně, kdo je tak hloupý, že jim neodolá

si nic jiného, než přijít o své peníze nezaslouží.

Peníze se jen přestěhují od někoho kdo si jich neváží.

Podomní prodejce povauji za odpad a občas si nějakého z nich sadisticky vychutnám.

0 0
možnosti
JP

chucha

12. 8. 2010 19:52
masírka od Rainbow i od T-mobilu

přesně tímhle způsobem se nám domu vnucoval prodejce předraženýho vysavače Rainbow.

A týden po tom i jakýsi hošani od T-mobile. Prý "tak my jdem na tu prezentaci co jsme si domluvili" - a ještě měli tu drzost strkat nohu mezi dveře. Tak o ní mladej málem přišel, když jsem mu ty dveře před nosem přirazila.

Na takovýhle šmejdy leda s holí.

0 0
možnosti
LH

Horle

13. 8. 2010 15:51
Re: masírka od Rainbow i od T-mobilu

jo jo Rainbow prezentaci jsem taky zažil. Opravdu to mají dost dobře psychologicky zmáknuté. U Rainbow je to o to horší, že fakt vysává opravdu lépe než běžný vysavač a člověk si připadá jako děsný čuně, když vidí, co všechno Rainbow vysál z čistého koberce a navíc ty řeči typu "opravdu nechcete mít doma čisto?" apod.

Vysavač jsme samozřejmě nekoupili, ale nutno podotknout, že slabší povahy podlehnou snadno.

0 0
možnosti
MP

tmf

12. 8. 2010 18:29
stačí vzpomenout na reklamu sazky

kdo nehraje, nevyhraje. A je to, pokud jsem se nezúčastnil soutěže nemohl jsem vyhrát a během tří vteřin pokládám telefon, odstrkuji je nebo zavírám dveře. A že jich je, obejdů.

0 0
možnosti
DT

atvar

12. 8. 2010 17:47
je to všechno hezký, že bychom na to neskočili

Ale hlavní poučení je z toho úplně jiné, které vám prozradím až já: pokud to chcete v životě někam finančně dotáhnout, tak se v mládí k nějaké takové společnosti přihlašte jako pracovník. Nechte se na ten prodej vyškolit a chvilku si to zkuste.

S největší pravděpodobností nevyděláte ani floka, to je jasný. Ale dozvíte se opravdu užitečné věci o jednání s lidmi, které pak budete využívat celý život.

0 0
možnosti

martin_simek

12. 8. 2010 17:31
Koho dnes jeste muze nekdo s timhle napalit ?!

nekoho, kdo je dospely a ma volebni pravo ? to snad ne, ne ? NOTABENE, s "pritelem", ktery na me da kontakt temhle *******, budu velmi rad rozvazovat nase pratelstvi ......

0 0
možnosti
MK

marionetta

12. 8. 2010 18:54
Re: Koho dnes jeste muze nekdo s timhle napalit ?!

Divil by ses, znám jednu doktorku, která má takovýhle krámů plný pokoj: matrace s aloe, deky z ovčího "houna", kastroly za 30 táců, vše pěkně v krabicích...A ještě ti řekne: původně to stálo 70.000,-, ale vyhrála jsem 50% slevu, no to se hodí, ne?;-D

0 0
možnosti