Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Před dvaceti lety jsme si vybrali nejtěžší cestu, říká šéf logistické firmy

Jihlavský Jipocar funguje už dvacet let. Sídlo firmy, kterou živí doprava a logistika, se postupně přesunulo z obýváku bytu šéfa Petra Prokopa do zóny Tři Věžičky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mstuch

Cože ? slušnost v podnikání ?

co je to za nesmysl ? vždyť to nelze.

0/0
29.8.2010 2:03

Ljungby

češství

to snad není možný, článek sice silně zavání reklamou, ale to nic nemění na ubohosti některých zdejších diskutujících. je snad českou hlavní náturou závist a pomlouvačství a až někde vzadu rozumný úsudek? zajímalo by mě, kde (v jaké firmě) dotyční rejpavci pracují? Kolik toho svému zaměstnavateli přinesou a v jakém poměru to je k jejich mzdě/platu?

0/0
26.8.2010 20:28

IRoman35

Re: češství

Uklidni se. Kromě toho že je to jen hloupá reklama, tak ten článek nemá absolutně žádnou hodnotu. Stejně tak jako všechny podobné o českých a ruských milionářích, nebo miliardářích. Všichni jsme žili v socialismu a byli jsme si rovni, pak přišla revoluce a po ní se kdekdo najednou probudil jako majitel autopůjčovny, nebo uhlobaron. Bohužel přesně kvůli těmto lidem jsme my podnikatelé považováni za podvodníky.

0/0
27.8.2010 6:20

Hobohemia

Komu je dáno ,tomu je přáno

Noo ,každý šlapem vlastní cestou ,ale jedno je jisté dokud´si mohou dovolit odírat řidiče ,a nenastanou jasně danné podmínky jak se firmy mají chovat k těm zaměstnancům ,tak každej papaláš si bude pískat ,ale bohužel s novým zákoníkem práce to už nebude pravda ,zaměstnavatel si už dnes může dělat co chce tak lepší sklopit hlavu a nechat s sebou mávat.[>-]

0/0
26.8.2010 16:32

cornutodirepublicaceca

Jako reklama jóóó?

každý papaláš dělá MACHRARv

0/0
26.8.2010 14:13

Angra

Re: Jako reklama jóóó?

Tak tak, je to jen obyčejná reklama ve stylu článku...

0/0
26.8.2010 20:15

IRoman35

Tak pán začínal v roce 1990

s autopůjčovnou;-D   Dál to snad nepotřebuje komentář.

0/0
26.8.2010 11:18

krokodýlův smrdutý dech

Re: Tak pán začínal v roce 1990

A jaký že by byl správný začátek? První milión vydělat čištěním bot nebo obsluhou výtahu a pak rozjet firmu v jiném oboru?

0/0
26.8.2010 13:27

Brainwashingtonsban

??

Jezdili pro Bosch. Slízli smetanu. Tak umíi začínat každej! Velmi lehká cestička. ;-D

0/0
26.8.2010 10:20

tatoodragon

Re: ??

Je něco špatného na tom, že si podnikající člověk domluví silného partnera? I to je úspěch v podnikání, umět si sehnat zakázky, ne čekat až co vám spadne do klína. A jak jste zkusil začínat vy? Myslím že jen remcáním u piva jak to mají ostatní lehké:-/

0/0
26.8.2010 11:07

Brainwashingtonsban

Re: ??

Buď naivka dál.

0/0
26.8.2010 11:13

Jonatan_z_kachlikarny

Re: ??

Naivka jste Vy, melete o blbostech, tak honem dobaštit obídek a zpět do práce k pásu... ;-D

0/0
26.8.2010 13:06

znalecvina

Re: ??

no myslim, ze tyhle ksefty se nedelali dle zkusenosti, ale dle znamosti. zadna logisticka firma nevznikla na zaklade, ze je nekdo dobry manager, ale na zaklade toho, ze nekdo je neci kamos...

0/0
26.8.2010 19:56

prying

Re: ??

Myslím, že nemáte pravdu. Není jednoduché přijít k silnému partnerovi s liazkou a chtít podepsat velkou smlouvu.:-)

0/0
26.8.2010 18:35

Nubby

Re: ??

V te dobe, kdy zacinali, to nebyl problem. V te dobe vlastne nebyl problem nic pro schopneho cloveka. Jestlize mame na zacatku stejne vychozi podminky, prosadi se ti inteligentni a schopni. Pozdeji uz to tolik nejde, protoze zabehnute firmy maji naskok a to v dnesni dobe uz brutalni. Takze kdyby dnes zacinal pan Ford montovat auta v garazi, asi by to nikam nedotahl za predpokladu,ze by mel stejne schopnosti. Velmi pravdepodobne by byl "obycejnym" zamestnancem nejake takove firmy. Maximalne by se zabyval kusovou vyrobou ala Koenigsegg...

0/0
26.8.2010 23:22

Klement a Denisa

:

R^

0/0
26.8.2010 8:17





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že správným používáním kreditky můžete značně ušetřit?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.